Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/01/2008 @ 09:47 ALEXANDRA | Hoi Grietje Ik maak wel een eisprong aan alleen het duurt heel lang bij mij. Ik dacht deze maand zwanger te zijn omdat ik heel misselijk was en wij hebben elke dag sex gehad ook rond de tijd van mijn eisprong. Ik ben inmiddels ongesteld geworden. Ik ga morgen een afspraak maken voor de rontgenfoto van mijn baarmoeder en eierstokken, mijn man gaat zijn zaad inleveren, daarna ga ik ook met clomid starten om mijn eisprong sneller te laten komen. Ik duim ook voor jou. Ik vraag me af of ik niet dik wordt van clomid. Ik begrijp er niks van. De eerste zwangerschap ging op de natuurlijke wijze en nu moeten wij zoveel doorstaan. Veel success, hopelijk ben jij zwanger. Ik heb ook ovulatietesten gekocht. |
| 16/01/2008 @ 13:52 ALEXANDRA | Hoi Grietje Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en ik heb een zeer licht streepje. Ik ben maar 2 dagen ongesteld geweest alleen met bruinverlies en ik voel me niet goed vandaar de test. Ik ga nog niet blij worden voordat ik meer weet. Eerst een weekje afwachten en dan ga ik nog een keer testen. Ik voel me anders dan bij mijn eerste zwangerschap, toen werd ik helemaal niet ongesteld. Misschien had ik deze keer een innestelingsbloed. Ik wacht gewoon af, dat streepje is zeer licht, bij mijn vorige zwangerschap was deze zeer goed zichtbaar. Ik voel me zwaak, moe en ik ben afgelopen twee weken misselijk geweest en ik had gevoel dat ik flauw zou vallen, daarom heb ik toch getest.Vorige week was mijn test negatief omdat het te vroeg is getest, denk ik. Ik weet nog niet zeker of deze resultaat te vertrouwen is, het streepje is echt heel licht positief. ![]() |
| 19/01/2008 @ 13:10 ALEXANDRA | Hoi Grietje Wat een verhaal. Ik ben blij dat jou vader zich weer beter voelt. Wij hebben net moeder van mijn man verloren. Ik weet hoe erg het is als jou familie onwel wordt en naar het ziekenhuis moet. Gelukkig dat jullie allebei weer ok zijn. Ik heb ook twee jaar geleden een buikgriep gehad, ik was daar heel erg ziek van geworden. Ik weet hoe het voelt. Hoe lang blijft jou man op reis? Hopelijk niet te lang. Ik weet zeker dat het jou ook lukt om zwanger te worden. Het is niet leuk dat het niet op natuurlijke manier gaat maar wie weet het kan zo onverwacht komen. Dat had mijn collega ook. Toen zij moest beginnen met de vruchtbaarheids behandeling werd zij spontaan zwanger. WIj hebben afgelopen maandag zaad van mijn man ingeleverd.Ik heb nog niet gebeld voor de uitslag. Ik wordt op maandag gebeld door mijn gyne en dan bespreken wij hoe verder. Ik ben gisteren weer positief getest met een andere zwangerschapstest. Ik ga morgen nog een keer uitvoeren voor de zekerheid en als deze positief is kan ik het aan mijn gyne vertellen. Ik maak me wel zorgen omdat misselijkheid nu weg is.Het is natuurlijk afwachten of de zwangerschap verder doorzet. Ik weet niet eens wanneer mij NOD is. Ik had eerst 5 dagen bruinverlies en werd pas op 17 december ongesteld. Dus ik weet niet wanneer mijn menstruatie werd begonnen.Het is nu 34 dagen vanaf 17 december.Morgen weer testen voor de zekerheid. Ik wordt. Voor mij begint nu de periode van stress omdat ik niet weet of ik wel/niet miskraam krijg en of alles goed is met het vruchtje. Ik kan op dit moment niks alleen afwachten.Groetjes en gauw weer beter worden. |
| 20/01/2008 @ 14:25 ALEXANDRA | Vanmorgen weer getest met Clearblue en ja hoor. Ik ben Zwanger!!! ![]() |
20/01/2008 @ 20:13 ![]() | Ik wist het! Ik wist! Ik wist! PROFICIAT! Ik ben vastbesloten om jou zo snel mogelijk te volgen! |
20/01/2008 @ 20:14 ![]() | Ik wist het! Ik wist! Ik wist! PROFICIAT! Ik ben vastbesloten om jou zo snel mogelijk te volgen! |
| 21/01/2008 @ 09:48 ALEXANDRA | Ik ben vanmorgen gebeld door mijn gyne. De zaad van mijn man is goed. Ik moet op vrijdag 1 februari even op spreekuur komen. Ik moet nog 12 dagen wachten voordat ik meer weet. Ik denk dat ik een echo krijg. Hopelijk gaat het niet mis in deze dagen. In ieder geval weet ik dat ik weer zwanger kan worden. Ik hoop dat jij ook snel zwanger wordt en dan kunnen wij een andere forum openen over zwanger zijn. ![]() |
21/01/2008 @ 19:36 ![]() | Als ik een kaarsje laat branden zal ik het voor ons laten branden. Voor mij om jou te volgen en voor jou dat alles goed verloopt. Ik kijk al uit naar die nieuwe topic. ![]() |
28/01/2008 @ 18:36 ![]() | Ik heb volgens de echo naar alle waarschijnlijkheid gisteren (op dag 10)al een eisprong gehad. Nu maar duimen ... . Hopelijk volg ik je nu snel op! |
| 28/01/2008 @ 20:14 ALEXANDRA | Ik ga zeker voor jou duimen. Wij zijn al best lang bezig.Ik hoop dat jij snel zwanger bent. Zelf merk ik daar niet echt wat van. Mijn buik is wat harder geworden maar verder heb ik nergens last van. Ik moet wel vaak mijn zoontje optillen en dan voel ik dat ik pijn in de rug krijg. |
| 08/02/2008 @ 08:47 ALEXANDRA | Ik heb vorige week vrijdag een echo gehad. Ik dacht 6 weken en 2 dagen zwanger te zijn. Er was niks te zien op de echo, alleen een vruchtzakje maar geen kindje. De gyne zei dat ik misschien minder ver ben maar het kan ook zijn dat het een miskraam is en dat ik alleen een leeg vruchzakje heb maar geen kindje. Ik moet volgende week weer terug komen. Ik heb hier geen goed gevoel bij. Ik voel me ziek, ik heb buikpijn en ik heb vanmorgen wat bruinbloed verloren. Ik denk dat ik toch een miskraam krijg. Vanmorgen te horen gekregen dat mijn collega bevallen is van een dochter. In de week dat ik gestopt ben met de pil vertelde zij dat zij 7 weken zwanger was. Zij heeft al een kindje en ik weet nog niet eens of ik goed zwanger ben. Ik vind het heel pijnlijk. |
13/02/2008 @ 22:00 ![]() | Ik heb vandaag een fm gehad. Ik had al rijpe eitjes en heb ondertussen ook een pregnylspuit gekregen. Nu maar goed klussen en duimen maar! |
| 15/02/2008 @ 21:38 ALEXANDRA | Hoi Grietje Ik zal zeker voor jou duimen. Wat goed dat jij eitjes aanmaakt. Ik ben vanmiddag naar de gyne geweest en ik heb een inwendige echo gekregen. Ik heb mijn kindje gezien en ik heb het hartje horen kloppen. De bloeding van vorige week was gauw gestopt. Ik ben nu iets langer dan 8 weken zwanger en ik ben uitgerekend voor 22 september. Ik heb het nog niet bekend gemaakt, zelfs mijn moeder weet het nog niet. Ik wil eerst wachten tot veilige periode aanbreekt. Mijn moeder heeft sinds 3 jaar kanker. Ik wil haar niet extra ongerust maken. Ik hoop dat jij mij gauw volgt. Ik |
| 16/02/2008 @ 20:53 ALEXANDRA | Hoi Grietje Een cyclus van 20 dagen is echt erg kort maar als jij in deze korte periode toch eitjes aanmaakt dan moet het goed komen. Mijn moeder maakt het goed. Alleen zij heeft wat zwelling in haar arm. Dat komt door haar borstamputatie in verband met borstkanker. Zij heeft paar dagen geleden een wondje gekregen op haar zieke arm. Daardoor is haar arm heel erg opgezwollen geworden en zij heeft koorts gehad. Maar het gaat iets beter. Ik wacht nog 4 weken met bekend maken, dan ben ik 12 weken zwanger en dat valt op de verjaardag van mijn zoon.Ik heb over 3 weken een afspraak met de gyne. Als alles goed is dan mag iedereen het weten. Mijn man heeft het wel tegen zijn broer verteld. Zijn moeder is in december overleden, hij wou het met iemand van zijn familie delen. De broer van mijn man heeft een dochter en zij willen geen kinderen meer. Zij hebben ons wel feliciteerd maar waren er niet echt enthousiast over. Ik ben heel blij dat Clomid bij jou goed werkt. Hopelijk ben jij snel zwanger en dan kunnen wij ervaringen wisselen. Ik ben al zwanger geweest maar deze zwangerschap is totaal anders dan de eerste. Voor mij is het ook een nieuwe ervaring. ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

eind juni gestopt met de pil...

wordt. Voor mij begint nu de periode van stress omdat ik niet weet of ik wel/niet miskraam krijg en of alles goed is met het vruchtje. Ik kan op dit moment niks alleen afwachten.