< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » eind juni gestopt met de pil...

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
eind juni gestopt met de pil...
15/08/2008 @ 08:10
ALEXANDRA

Hallo Kim

Bedankt, meid. Met mij is het toch goed gekomen. Ik ben inmiddels 34 weken en 4 dagen zwanger van mijn tweede. Ik moest gewoon ontpillen.
Ik zal ook voor jou duimen dat jij snel zwanger wordt.
Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 21:49
kim

Online Status
Alexandra, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 21:43
kim

Online Status
Hoi Alexandra en Grietje,

Sorry dat ik me in jullie gesprek meng, maar ik heb net heel jullie forum gelezen...
Wat vervelend allemaal, hoe gaat t nu met jullie?

Ik ben zelf 3 weken gestopt met de pil, heb dus nog geen idee wat mijn cyclus is en of ik een eisprong krijg ja/nee.
We klussen om de dag. Heb vorige week 6 ovulatietesten gedaan en alle 6 negatief..
We wachten het gewoon maar even af, maar net zoals vele anderen hoop ik snel zwanger te worden, maar weet nu dat dat zeker niet vanzelfsprekend is.

Ik wil jullie heel veel suc6 en sterkte wensen.

Liefs Kim

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 20:49
ALEXANDRA

Hoi Grietje

Ik lees in jou profiel dat het niet zo goed gaat. Wat erg dat jij de drager bent van mucovisidosegen. Ik lees dat 1 op 20 mansen in Belgie dat hebben. Is dit de reden dat jij nog steeds niet zwanger bent? Ik leef heel erg met jou. Ik dacht dat wij gewoon aan het ontpillen waren en dat jij mij heel snel zou opvolgen met zwanger worden. Jij moet het niet opgeven. Ik zal voor jou een kaarsje branden en bidden dat jou wens snel in vervulling gaat.

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 18:04

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn droom is weeral voorbij. Ik heb daarnet rozeverlies gehad. dit is meestal de voorbode van mijn Ronde 2 met clomid (en pregnyl) is dus nu ook bijna voorbij.
Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 19:25

Wij hebben een blad met richtlijnen gekregen. Het leek ons het beste van te wachten tot ik (hopelijk niet) ongesteld word, want dan kan er toch niet geklust worden.
Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 18:41
ALEXANDRA

Hoi Grietje

Mijn man moest ook spermaanalyse doen. Ik dacht dat het heel stressvol zal verlopen maar het viel heel erg mee. Wij moesten het thuis doen, min 2 dagen onthouding, en binnen een uur naar de laboratorium brengen. De uitslag was goed. Hij had daar gelukkig geen moeite mee. Hij was er zeker van dat alles goed was.
Hopelijk verloopt het bij jullie ook zonder stress. Er zijn ook heel veel vrouwen die met Clomid zwanger zijn geraakt. Probeer om 48 uur te vrijen of zelfs elke dag. Dat hebben wij ook gedaan en het was raak.
Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 00:38

Normaal is 20 dagen te kort. Maar aangezien mijn eitjes (te) snel rijpen, zal dit waarschijnlijk geen kwaad kunnen. Mijn gyneacoloog zei wel dat ik voor alle zekerheid toch ook maar moest klussen nog voor de spuit in werking trad. (= 36 uur later)Hopelijk is het ons gelukt. We moeten ook als het deze keer niet lukt, het sperma van mijn man laten controleren. Dit vraagt voor hem dan weer wat extra stress. Hopelijk is dit niet meer nodig.
Leuk dat je het nieuws kan vertellen op de verjaardag van je andere kindje. Je mama zal in de wolken zijn.
Jammer dat die anderen niet echt enthousiast reageeerden.
Hopelijk kunnen we binnenkort samen over onze zwangerschap praten.
Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 20:53
ALEXANDRA

Hoi Grietje

Een cyclus van 20 dagen is echt erg kort maar als jij in deze korte periode toch eitjes aanmaakt dan moet het goed komen.
Mijn moeder maakt het goed. Alleen zij heeft wat zwelling in haar arm. Dat komt door haar borstamputatie in verband met borstkanker.
Zij heeft paar dagen geleden een wondje gekregen op haar zieke arm. Daardoor is haar arm heel erg opgezwollen geworden en zij heeft koorts gehad. Maar het gaat iets beter. Ik wacht nog 4 weken met bekend maken, dan ben ik 12 weken zwanger en dat valt op de verjaardag van mijn zoon.Ik heb over 3 weken een afspraak met de gyne. Als alles goed is dan mag iedereen het weten. Mijn man heeft het wel tegen zijn broer verteld. Zijn moeder is in december overleden, hij wou het met iemand van zijn familie delen.
De broer van mijn man heeft een dochter en zij willen geen kinderen meer. Zij hebben ons wel feliciteerd maar waren er niet echt enthousiast over.
Ik ben heel blij dat Clomid bij jou goed werkt. Hopelijk ben jij snel zwanger en dan kunnen wij ervaringen wisselen. Ik ben al zwanger geweest maar deze zwangerschap is totaal anders dan de eerste. Voor mij is het ook een nieuwe ervaring.
Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 12:03

Ik ben zo blij voor jou dat het allemaal goed verloopt! Het zal een innestelingsbloeding geweest zijn.
Je mama zal blij zijn als ze binnenkort het goede nieuws verneemt. Is ze aan de beterhand?
Ik heb waarschijnlijk gisteren mijn eitje gehad. Mijn temperatuur is toch gestegen. Nu kan het aftellen beginnen. Clomid slaat bij mij zo snel aan dat ik nu aan cyclussen zit van ongeveer 20 dagen. De gyneacoloog zei dat dit geen probleem is, dat het gewoon erg goed aanslaat.
Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 21:38
ALEXANDRA

Hoi Grietje

Ik zal zeker voor jou duimen. Wat goed dat jij eitjes aanmaakt.
Ik ben vanmiddag naar de gyne geweest en ik heb een inwendige echo gekregen. Ik heb mijn kindje gezien en ik heb het hartje horen kloppen. De bloeding van vorige week was gauw gestopt. Ik ben nu iets langer dan 8 weken zwanger en ik ben uitgerekend voor 22 september. Ik heb het nog niet bekend gemaakt, zelfs mijn moeder weet het nog niet. Ik wil eerst wachten tot veilige periode aanbreekt. Mijn moeder heeft sinds 3 jaar kanker. Ik wil haar niet extra ongerust maken.
Ik hoop dat jij mij gauw volgt. Ik voor jou en ik zal voor ons allebei een kaarsje branden.
Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 22:00

Ik heb vandaag een fm gehad. Ik had al rijpe eitjes en heb ondertussen ook een pregnylspuit gekregen. Nu maar goed klussen en duimen maar!

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 10:15

Woensdag mag ik al een meting laten doen, omdat de afspraak vorige keer te laat was. Toen had ik mijn eisprong al gehad. Het is wel wennen dat alles nu zo vlug gaat. Na cyclussen van ongeveer 80 dagen, eentje van 20 is wel een serieuze verandering. Maar ik moet maar denken dat ik een eisprong gehad heb en vooruitgang boek.
Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 09:53

@ Alexandra: Wat erg! Ik voor je dat je snel zekerheid hebt. Doe het maar rustig aan. Hopelijk heeft de natuur nu eens goed nieuws in petto voor jou! Ik hoop dat je in de zwangerschapstopics mag blijven!
Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 08:47
ALEXANDRA

Ik heb vorige week vrijdag een echo gehad. Ik dacht 6 weken en 2 dagen zwanger te zijn. Er was niks te zien op de echo, alleen een vruchtzakje maar geen kindje. De gyne zei dat ik misschien minder ver ben maar het kan ook zijn dat het een miskraam is en dat ik alleen een leeg vruchzakje heb maar geen kindje. Ik moet volgende week weer terug komen. Ik heb hier geen goed gevoel bij. Ik voel me ziek, ik heb buikpijn en ik heb vanmorgen wat bruinbloed verloren. Ik denk dat ik toch een miskraam krijg. Vanmorgen te horen gekregen dat mijn collega bevallen is van een dochter. In de week dat ik gestopt ben met de pil vertelde zij dat zij 7 weken zwanger was. Zij heeft al een kindje en ik weet nog niet eens of ik goed zwanger ben. Ik vind het heel pijnlijk.
Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 11:28

*zucht*
Mijn temperatuur is al 2 dagen een beetje gezakt en ik heb vanmorgen bruinverlies gekregen. Dit zal de voorloper van mijn ongesteldheid wel zijn. Jammer!
Op naar de volgende ronde!
Veel succes iedereen.
Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 20:14
ALEXANDRA

Ik ga zeker voor jou duimen. Wij zijn al best lang bezig.Ik hoop dat jij snel zwanger bent. Zelf merk ik daar niet echt wat van. Mijn buik is wat harder geworden maar verder heb ik nergens last van. Ik moet wel vaak mijn zoontje optillen en dan voel ik dat ik pijn in de rug krijg.
Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 18:36

Ik heb volgens de echo naar alle waarschijnlijkheid gisteren (op dag 10)al een eisprong gehad. Nu maar duimen ... . Hopelijk volg ik je nu snel op!
Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 19:36

Als ik een kaarsje laat branden zal ik het voor ons laten branden. Voor mij om jou te volgen en voor jou dat alles goed verloopt.
Ik kijk al uit naar die nieuwe topic.

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 09:48
ALEXANDRA

Ik ben vanmorgen gebeld door mijn gyne. De zaad van mijn man is goed.
Ik moet op vrijdag 1 februari even op spreekuur komen. Ik moet nog 12 dagen wachten voordat ik meer weet. Ik denk dat ik een echo krijg. Hopelijk gaat het niet mis in deze dagen. In ieder geval weet ik dat ik weer zwanger kan worden.
Ik hoop dat jij ook snel zwanger wordt en dan kunnen wij een andere forum openen over zwanger zijn.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]