Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/02/2008 @ 18:41 ALEXANDRA | Hoi Grietje Mijn man moest ook spermaanalyse doen. Ik dacht dat het heel stressvol zal verlopen maar het viel heel erg mee. Wij moesten het thuis doen, min 2 dagen onthouding, en binnen een uur naar de laboratorium brengen. De uitslag was goed. Hij had daar gelukkig geen moeite mee. Hij was er zeker van dat alles goed was. Hopelijk verloopt het bij jullie ook zonder stress. Er zijn ook heel veel vrouwen die met Clomid zwanger zijn geraakt. Probeer om 48 uur te vrijen of zelfs elke dag. Dat hebben wij ook gedaan en het was raak. |
17/02/2008 @ 19:25 ![]() | Wij hebben een blad met richtlijnen gekregen. Het leek ons het beste van te wachten tot ik (hopelijk niet) ongesteld word, want dan kan er toch niet geklust worden. ![]() |
27/02/2008 @ 18:04 ![]() | Mijn droom is weeral voorbij. Ik heb daarnet rozeverlies gehad. dit is meestal de voorbode van mijn Ronde 2 met clomid (en pregnyl) is dus nu ook bijna voorbij.![]() |
| 14/08/2008 @ 20:49 ALEXANDRA | Hoi Grietje Ik lees in jou profiel dat het niet zo goed gaat. Wat erg dat jij de drager bent van mucovisidosegen. Ik lees dat 1 op 20 mansen in Belgie dat hebben. Is dit de reden dat jij nog steeds niet zwanger bent? Ik leef heel erg met jou. Ik dacht dat wij gewoon aan het ontpillen waren en dat jij mij heel snel zou opvolgen met zwanger worden. Jij moet het niet opgeven. Ik zal voor jou een kaarsje branden en bidden dat jou wens snel in vervulling gaat. ![]() |
| 14/08/2008 @ 21:43 kim | Hoi Alexandra en Grietje, Sorry dat ik me in jullie gesprek meng, maar ik heb net heel jullie forum gelezen... Wat vervelend allemaal, hoe gaat t nu met jullie? Ik ben zelf 3 weken gestopt met de pil, heb dus nog geen idee wat mijn cyclus is en of ik een eisprong krijg ja/nee. We klussen om de dag. Heb vorige week 6 ovulatietesten gedaan en alle 6 negatief.. We wachten het gewoon maar even af, maar net zoals vele anderen hoop ik snel zwanger te worden, maar weet nu dat dat zeker niet vanzelfsprekend is. Ik wil jullie heel veel suc6 en sterkte wensen. Liefs Kim |
| 14/08/2008 @ 21:49 kim | Alexandra, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan! |
| 15/08/2008 @ 08:10 ALEXANDRA | Hallo Kim Bedankt, meid. Met mij is het toch goed gekomen. Ik ben inmiddels 34 weken en 4 dagen zwanger van mijn tweede. Ik moest gewoon ontpillen. Ik zal ook voor jou duimen dat jij snel zwanger wordt. |
| 22/11/2008 @ 14:30 ALEXANDRA | Hoi Anke Van harte proficiaat met je kindje. Ik ben op 28-09-2008 bevallen van een prachtige dochter. Zij is geboren met 40 weken en 6 dagen. Het was een super snelle bevalling. Gelukkig is alles goed met je ventje. Geniet er lekker van. Ik ben deze topic ook al kwijt geraakt. Ik heb ook eerlijk zeggen geen tijd meer om te computeren aangezien ik nu twee kindjes heb. |
| 22/11/2008 @ 19:39 ALEXANDRA | Hoi Anke Mijn dochter was bij de geboorte 50 cm lang en woog 3425 gram. Zij is iets kleiner dan mijn zoon. Hij woog bij de geboorte 3520 gram en was 51 cm lang. Ik wil haar naam niet vertellen omdat haar naam bijzonder is en ik weet niet wie dit allemaal leest dan wordt het duidelijk wie ik ben omdat mijn dochter een naam heeft die niemand in mijn omgeving ooit heeft gehoord. ![]() |
| 24/11/2008 @ 11:35 Anke ![]() | Ik snap het. Dan moet het wel een hele mooie naam zijn. Maar ze had een mooi gewicht zeg! Geniet ervan! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

eind juni gestopt met de pil...

Ronde 2 met clomid (en pregnyl) is dus nu ook bijna voorbij.