< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
26/04/2008 @ 17:42
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Joepi Joepi Joepi!
Gefeliciteerd hoor Pukkel! Zo'n heerlijk nieuws op zo'n heerlijk zonnige dag, kan niet meer stuk hè!
Geniet er maar lekker van, 't is je van harte gegund!

Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 21:16
Musje

Hey Pukkel: goed nieuws zeg! Top! Je hebt het dubbel en dwars verdiend hoor, dus geniet ervan!

Vlechtje: nee, ik zie helemaal niet op tegen de bevalling. Kom maar op zou ik zeggen. Ik vind zwanger zijn vervelender dan bevallen. Liever 10 bevallingen dan 1 zwangerschap., hihi

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 00:16

Pukkel, wat goed! Het is je ontzettend gegund! Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 11:17
gordijntje1406

zo wij zijn gister nog even wezen baby shoppen en heb weer behoorlijk wat gekocht, jammer dat t zo duur is allemaal haha. maar volgens mij hebben we alles wel nu zo ongeveer.
Vandaag gaan we naar men schoonmoeder in almere dus dat is wel weer ff in de auto zitten. jammer met dit weer, maar ach heb gelukkig geen hekel aan autorijden dus dat scheelt weer.
Heb lekker verlof nu. wat een heerlijk, maar ook raar idee is dat zeg
Dames geniet nog ff van het mooie weer vandaag!!

Liefs Arina

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 14:19
Nens

Online Status Bekijk profiel
Pukkel: Joehoe!! Je bent zwanger! Geweldig meid, van harte gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van!

Vlechtje: Balen dat je door je rug bent gegaan! En dan nu precies in de vakantie! Vooral goed rusten dan gaat t sneller over.
Ik wil niet weten wat het wordt, Mark ook niet! Je weet hoe ik ben: dan vertel ik gelijk aan de hele wereld en ik vind t leuk om die spanning erin te houden.
Ik ga trouwens niet op zwangerschapsgym in de periode die we afgesproken hadden. Ik heb het er met de verloskundige over gehad en die raadde het heel erg af om zo ver van te voren al die cursus te gaan doen. Ze zei: Hoe later hoe beter.... sorry!! Dan gaan we toch iets anders doen samen? Shoppen ofzo... ja laten we een shop-cursus doen of een uiteten-cursus. Zwemmen wil je toch niet?

Joke: zie je het nog zitten tussen de dozen??

Ik ben sinds een paar dagen minder misselijk. Fijn hoor!
Liefs Nens

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 08:35
Lotte79

Pukkel: SUPER! GEFELICITEERD !!! geniet ervan. En 31/12 is inderdaad wel een heel bijzondere datum

Ik heb vandaag de 12 weken-grens bereikt. Morgen naar den gyne voor de 2e echo. Kan al niet meer wachten...

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 09:27
Jelana

Pukkel, proficiat!!!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 14:48
Kidnurse

Hallo dames,

Even heel kort, ben deze ochtend bloed gaan laten afnemen voor de tripple-test! Best spannend, als we tegen 5/5 niks gehoord hebben betekent dat dat alles in orde is......7/5 moeten we toch terug naar de gyn.
Vandaag is met een camionette het grootste gedeelte van onze inboedel ingepakt, doet raar. Deze nacht slapen we hier nog, onze matras ligt hier......en dat is het zowat......ik ga hier morgen dan nog alles poetsen en dan is het hier finito. we kunnen jammer genoeg nog niet in ons nieuw huisje ze zijn nog volpp aan het werken! We hebben ook pas elektriciteit vanaf 6/6, dus dat zal het vroegste zijn dat we effectief er gaan wonen. En dan vanaf morgen terug bij mama en papa gaan 'wonen' gelukkig vertrekken die woensdag voor een maand op vakantie want ik zou het niet kunnen zo terug thuis wonen. Ben er al weh sinds mijn 17e!
Goed, ik probeer af en toe nog eens te komen loeren, maar zl weinig tijd hebben vrees ik.

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 20:36
Ikke

@Kidnurse: Wel goed dat je in het huis van je ouders terechtkan voorlopig!! Hopelijk is het allemaal snel klaar in jullie huisje, dat zal deugd doen!

@Lotte: Succes morgen!! Geniet ervan! Had je het al verteld aan iedereen of is morgen het startschot?

@Jelana: Wat spijtig voor je meid, zag aan je banner dat de er eindelijk zijn. Misschien ook wel goed dat jullie het nu een plaatsje kunnen geven en verder kunnen naar de volgende ronde.

@Silmariën: Begint het voor jou ook niet spannend te worden??

Hier het gevoel dat de eraan komen en dat wil toch weer zeggen dat er iets raars aan de gang is met m'n hormonen. Ofwel geen eisprong ofwel progesteron gehalte verstoord. Ik had nochthans een positieve ovulatietest en 2 dagen een goede tempstijging, maar de derde dag was het weer gedaan met m'n temp en begon ze weer te dalen en te schommelen! Ach, we zien wel...we mogen de moed nog niet opgeven hé er zijn er die ergere tijden hebben meegemaakt!

Gertje

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 12:14
gordijntje1406

Zo t is weer rustig hier zeg...
Ik ben lekker aan t genieten van mijn verlof. T is wel heel raar hoor. voor mijn idee heb ik gewoon een weekje vakantie haha. t is alleen iets langer als n weekje
zijn er nog plannen voor koningedag morgen?? hier niet. man moet werken en heb ook eigenlijk weinig zin om iets te gaan doen. als t nou mooi weer is, maar dat wordt t geloof ik niet, dan kan ik nog lekker in t zonnetje in de tuin zitten. maar dat zit er niet in geloof ik..

Liefs Arina

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 08:41
Lotte79

Hey,

Ik heb gisteren de 2e echo gehad. En alles was SUPER

Ben echt heel blij. We hebben het echt heel goed kunnen zien: armpjes, beentjes, handjes, voetjes...! Toch wel een vreemd idee dat dat dus echt in mijn buik zit, volop aan het bewegen is en dat ik er gewoon niks van voel!

Maandag mag ik bellen voor uitslag triple test, maar voorlopig denk ik daar nog niet aan. Ik hooop dat ik vanaf nu echt onbezorgd kan gaan genieten...

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 14:18
gordijntje1406

Lotte: das super!!! Heerlijk gevoel is dat he als de echo goed is. Geniet ervan!!

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 09:50
Ikke

Hallo dames,

Ik heb het lijstje er nog eens bijgehaald, want ondertussen kloppen er alweer een aantal dingen niet meer! Willen jullie het aanpassen, dan weten wanneer we jullie kunnen toejuichen!

Bijna zwanger:

Ikke,26 jaar,B,6e ronde,MK nov 2007,1e kindje, NOD 07/05
kaat, 34 jaar, B, 6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 6/05
Silmarien,22 jaar,NL,6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 12/05
Lies, 27 jaar,B, MK aug 2007, 1e kindje, NOD
Jelana, 26 jaar,B, MK maart, 1e kindje, NOD

Zwanger:

Musje, 25 jaar, NL, 10de ronde, 2de kindje, 1-06-2008 (dubbelzijdige schisis)
Arina(gordijntje1406)21jaar,NL,2e ronde,1e kindje,uitgerekend:10-06-2008
Maike, 25 jaar, NL, 3e ronde, 1e kindje, uitgerekend 31-07-2008
Sanne, 29 jaar, NL, 14e ronde, 1e kindje, uitgerekend 12-08-2008
Stimpy,26 jaar,NL,5e ronde,2e kindje, uitgerekend: 19/09/2008
Vlechtje, 29 jaar,NL 6de ronde, 2de kindje, uitgerekend 5/10/2008
Sientje,29 jaar,B,17e ronde,2e kindje, uitgerekend 10/10/2008
Joke, 35 jaar, B, 7e ronde, 2e kindje, uitgerekend: 17/10/2008
Lotte79,28 jaar,B,8e ronde,1e kindje, uitgerekend 10/11/2008
Nens,26 jaar,NL,7e ronde,1e kindje, uitgerekend: 26/11/2008
pukkel,28 jaar,nl,17e ronde,2e kindje,uitgerekend:31/12/2008

@Lotte: Geweldig dat alles goed gaat met jullie pruts! Weet iedereen het al bij jullie of vertellen jullie het nu pas?

Ondertussen is m'n temperatuur toch trapsgewijs gestegen en nog steeds hoog!! Ik heb dus wel degelijk een eisprong gehad, nu alleen maar hopen dat ons 'kunstwerk' gemaakt werd en het overleefd!
Het wachten duurt me nu wel weer veel te lang, waarschijnlijk omdat ik weet dat er weer een kans in zit dat het toch gelukt is!
Willen jullie allemaal voor me duimen BEDANKT!

Geniet allemaal nog van de vrije dagen. Ik ga bij m'n ouders helpen met de laatste verbouwwerkjes en zondag gaan we ze dan verhuizen! Pfff...zie er een beetje tegen op, maarja 't zou niet mooi zijn om ze daar te laten staan hé

Gertje

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 11:21
Lies

Dag dames,

ben er weer een beetje minder de laatste tijd, maar ik lees nog wel mee hoor, 't is hier veel te interessant!
Heb de indruk dat het goed gaat met iedereen, da's fijn, en stilletjesaan zal dat lijstje 'bijna zwangeren' echt wel verdwijnen!
Ik ben gestopt met tempen, ik tel gewoon de dagen, en we letten gewoon wel op, weet wel wanneer mijn eisprong valt. En als we toch 'mistellen' dan is dat ook niet erg . In juli gaan we er echt weer helemaal voor.
Nog even het lijstje aanpassen en dan moet ik hier 'in de kuis' gaan vliegen

Bijna zwanger:

Ikke,26 jaar,B,6e ronde,MK nov 2007,1e kindje, NOD 07/05
kaat, 34 jaar, B, 6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 6/05
Silmarien,22 jaar,NL,6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 12/05
Lies, 27 jaar,B, MK aug 2007, 1e kindje, NOD 22/05
Jelana, 26 jaar,B, MK maart, 1e kindje, NOD

Zwanger:

Musje, 25 jaar, NL, 10de ronde, 2de kindje, 1-06-2008 (dubbelzijdige schisis)
Arina(gordijntje1406)21jaar,NL,2e ronde,1e kindje,uitgerekend:10-06-2008
Maike, 25 jaar, NL, 3e ronde, 1e kindje, uitgerekend 31-07-2008
Sanne, 29 jaar, NL, 14e ronde, 1e kindje, uitgerekend 12-08-2008
Stimpy,26 jaar,NL,5e ronde,2e kindje, uitgerekend: 19/09/2008
Vlechtje, 29 jaar,NL 6de ronde, 2de kindje, uitgerekend 5/10/2008
Sientje,29 jaar,B,17e ronde,2e kindje, uitgerekend 10/10/2008
Joke, 35 jaar, B, 7e ronde, 2e kindje, uitgerekend: 17/10/2008
Lotte79,28 jaar,B,8e ronde,1e kindje, uitgerekend 10/11/2008
Nens,26 jaar,NL,7e ronde,1e kindje, uitgerekend: 26/11/2008
pukkel,28 jaar,nl,17e ronde,2e kindje,uitgerekend:31/12/2008

Liefs!
Lies

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 12:05
gordijntje1406

K zit net even t lijstje te bekijken en ik zie dat ik gewoon de jongste ben!!

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 10:53
pukkel

wat een rust hier zeg iedereen zeker aan het genieten van het heerlijke zonnetje
ik wil iedereen bedanken voor alle felicitaties al is het nog steeds zo onwerkelijk voor mij,nog steeds buikpijn ben ook echt bang ....30 mei eerste echo duimen jullie voor mij?

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 13:09
Nens

Ikke: ohh ik hoop t zo voor je meissie!

Lies: veel plezier met het maken van het kindje en ik hoop voor jullie dat het snel raak is!

Pukkel: tuurlijk duimen wij voor jou!! Al lijkt t nu nog heel ver weg... voor je het weet is het 30 mei. Dat je buikpijn hebt is niet raar: er groeit een kindje in je en dat zorgt voor de nodige buikpijn! Je hele baarmoeder rekt op en dat voel je.

Ik heb gisteren mijn tweede echo gehad. Het was een termijnecho in het ziekenhuis om te bepalen hoever ik nu ben. De echoscopiste zei dat ik nu 11 weken en 1 dag ben. Dat is dus wel iets verder als ik van te voren dacht. Toch heeft ze mijn uitgerekende datum op 24 november gezet. Ik zal zo mijn banner even aanpassen.
Ons kindje lag helemaal niet stil waardoor het meten lastiger ging. Hahaha, ze zei dat ze niet vaak zo'n beweeglijk kindje heeft gezien. Op de echo was alles heel goed te zien: 2 mooie armen met al echte handjes eraan die heen en weer zwaaiden. 2 lange benen die ook niet stil lagen. We hebben het op video opgenomen dus we kunnen nog zo vaak kijken als we willen. De echoscopiste zei dat het er allemaal heel goed uitzag! Joehoe!
Gisteren en vandaag hebben we de familie ingelicht. Nu weet iedereen het en hoef ik mijn buik niet meer te verstoppen. Mijn buik is echt al heel goed zichtbaar. Raar hoor met 11 weken al zo'n buik.
Zondag op maandagnacht gaan we met het vliegtuig naar Portugal. Heerlijk er een weekje tussenuit.

Liefs van Nens

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 13:11
Nens

Is mijn banner nu veranderd??

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 13:12
Nens

Huh, nu is ie helemaal weg??

Link naar deze reactie