< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
15/05/2008 @ 13:17
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Silmariën,
je weet nooit hè, misschien is je eisprong wel wat vroeger of later geweest...
(En VEEL klussen hoeft trouwens ook niet hè, 1 keer kan genoeg zijn...)
Ik duim in elk geval voor je, wij vertrekken zometeen op onze 24uurs verwennerij, dus ik zal het hopelijk goede nieuws morgen pas horen!

Liefs,
Lies

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 14:28
Lotte79

Hey Silmariën,

Wij hadden ook maar 2 keer geklust in de groene dagen en toch raak. En al die andere maanden zeker 4x geklust. Dus ja, de natuur zit een beetje vreemd in mekaar. Het geluk moet gewoon een beetje aan je zijde zijn denk ik.

Ik duim voor je!
Heb je al nog eens zo'n lange cyclus gehad of is dit de eerste keer? Ga je nog niet testen? Ik heb het nooit zo lang volgehouden...

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 17:59
Ikke

Online Status Bekijk profiel
@Silmariën: Spannend meid!! Ik kom elke dag thuis en het eerste wat ik doe is kijken of je al goed nieuws hebt gebracht! Ga je morgenvroeg testen?? Ik heb er een goed gevoel bij eigenlijk en inderdaad het gaat niet om de hoeveelheid het is zoals lotte zegt, het geluk moet gewoon aan je kant zijn!!

SPANNEND!!

Nu zie ik het normaal ging je vandaag testen...en en ...

Gertje

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:20
Sientje

Hallo,dames

sil, weet je al iets????

Gisteren de schrik van mijn leven gehad. De huisarts vond de hartslag van het kleintje niet. dus moest ik vandaag naar de spoed om na te gaan of het aan het aparaat van hem lag of dat er iets scheeld.
Ik heb een echo gekregen en het hartje klopte mooi.

sientje

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 18:31
gordijntje1406

@ Silmarien ik duim nog steeds voor je!!! ben benieuwd naar je test. ik kom straks weer ff kijken

Hier weer naar verloskundige geweest. alles weer prima. kleine was wel ingedaald maar lag nog niet vast. dus kan ook nog dat ie nog terug gaat. maar dat hopen we natuurlijk niet.
Vanmiddag bed omhoog gezet. maar vind het wel erg hoog hoor. klossen konden er niet onder vanwege de brede poten van het bed. dus staan kratjes onder. 2 kratjes onder elke poot. want met 1 kwamen we niet aan de hoogte die de vrouw van de kraamzorg gezegd had. maar nu lijkt t wel mega hoog haha. heb ook echt n krukje nodig om in bed te komen... ach zal ook wel weer wennen...
en als ik er zo naast sta lijkt t me wel hele mooie hoogte voor de vk.
begin wel steeds meer last van me rug te krijgen. maar ach, laatste loodjes he??

Liefs arina

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:23

Hey dames,

Dank jullie wel dat jullie voor me duimen, ontzettend lief!
Echter, ik heb vandaag niet kunnen testen. Ik moest vanmiddag naar mijn werk, en onderweg zou ik even langs de winkel die op de route lag om een testje te halen. Maar ze hadden geen testjes meer.
Dus nu ga ik morgenochtend maar eentje halen, en dan gelijk testen. Dus als jullie nog even door willen gaan met duimen?

Overigens een vraagje aan de zwangere dames: Klopt het dat lage rugpijn ook een kwaaltje kan zijn. Want daar had ik vandaag op het werk erg veel last van.

@Sientje: Oh, dat is schrikken, zeg! Wat fijn dat het hartje toch te horen was!

@Lotte: Sinds de miskraam is mijn cyclus eigenlijk altijd tussen de 30-32 dagen gebleven. Vandaar dat ik elke maand wilde wachten tot ik in ieder geval 3 dagen overtijd was.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 07:08
Ikke

@Silmariën: speciaal voor jou de comp opgezet deze ochtend! SPANNEND, ik zal het helaas straks pas weten, aangezien de winkels niet open gaan voor 8u00 vrees ik. Dat van die lage rugpijn herken ik ook, alhoewel ik niet zeker weet of het echt een zwangerschapskwaal is. Ik ben deze ochtend met m'n gedachten bij jou!

@Sientje: Ocharme, wat een stress doen ze u toch aan! Wat een geluk dat hij je niet direct ongerust maakte en je toch naar spoed stuurde met de optie dat zijn toestel waarschijnlijk kapot is! Oef, eind goed al goed!

@Gordijntje: Het begint te spannen voor jou (letterlijk en figuurlijk )! Dat bed moet omhoog omdat je thuis wil bevallen? Ik hoop voor jou dat het toch niet te lang meer zal duren .

Ik mag vandaag bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek!

Gertje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 08:24
Lotte79

@Sientje: brrr, kan me voorstellen dat je de schrik van je leven hebt beleefd. Niet fijn zeg! Gelukkig vals alarm!

@Silmariën: de duimen blijven draaien hier. Als je cylcus max 32 dagen was, dan ben je nu toch echt wel overtijd. Dat is volgens mij de meest duidelijke zwangerschapskwaal die er bestaat

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 09:08
Sientje

Hallo,dames

Sil, ik blijf duimen. Dat bovenste lijstje moet helemaal leeg geraken!!!!

Arina, het begint aftekorten. Nog geen zenuwen?

Gertje, ik dat het bloedonderzoek goed is. Moet ook,he.

sientje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:05
kaat

Online Status Stuur bericht
hallo!
lijstje terug even aangepast...
@ Sil: ik duim super hard dat je je straks onderaan de lijst kunt zetten!!

@ ikke: dikke proficiat!! geniet ervan!

Silmarien,22 jaar,NL,6e ronde na MK, 1e kindje, NOD 12/05
Lies, 27 jaar,B, MK aug 2007, 1e kindje, NOD 22/05
kaat, 34 jaar, B, 7e ronde na MK, 1e kindje, NOD 3/06
Jelana, 26 jaar,B, 1e ronde na MK, 1e kindje, NOD ??

Zwanger:

Musje, 25 jaar, NL, 10de ronde, 2de kindje, 1-06-2008 (dubbelzijdige schisis)
Arina(gordijntje1406)21jaar,NL,2e ronde,1e kindje,uitgerekend:10-06-2008
Maike, 25 jaar, NL, 3e ronde, 1e kindje, uitgerekend 31-07-2008
Sanne, 29 jaar, NL, 14e ronde, 1e kindje, uitgerekend 12-08-2008
Stimpy,26 jaar,NL,5e ronde,2e kindje, uitgerekend: 19/09/2008
Vlechtje, 29 jaar,NL 6de ronde, 2de kindje, uitgerekend 5/10/2008
Sientje,29 jaar,B,17e ronde,2e kindje, uitgerekend 10/10/2008
Joke, 35 jaar, B, 7e ronde, 2e kindje, uitgerekend: 17/10/2008
Lotte79,28 jaar,B,8e ronde,1e kindje, uitgerekend 10/11/2008
Nens,26 jaar,NL,7e ronde,1e kindje, uitgerekend: 26/11/2008
pukkel,28 jaar,nl,17e ronde,2e kindje,uitgerekend:31/12/2008
Ikke,26 jaar,B,6e ronde,1e kindje, uitgerekend: 14/01/2009

[Laatst gewijzigd door kaat - 16/05/2008 @ 10:07] - Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:09
Maike

Hoi dames,

Silmarien, ik ben ontzettend benieuwd! Ik duim ook voor jou!

Arina, voor jou komt het idd dichtbij. Ben benieuwd... Je kan trouwens ook klossen lenen bij de thuiszorg, hè.

Musje, hoe gaat het met jou? Weet je al een bevallingsdatum?

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Heb een paar keer een wat hogere bloeddruk gehad dus moet nu echt rustig aan doen. Verder ben ik door de bedrijfsarts definitief thuis gezet.
Dat wordt dus een heeeeeel lang zwangerschapsverlof!

Groetjes Maike

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 10:28
stimpy

Sil: al getest ik hoop het zo voor je.

Arina voor jou begint het nu echt op te schieten.

Maike is ook het laatste trimester in gegaan.

Sientje dat was inderdaad schrikken, maar gelukkig is alles goed met de kleine.

Ikke: nog helemaal in de wolken met je zwangerschap??

Kaat: balen dat het bij jullie de afgelopen ronde wee rniet gelukt is.
Hoeplijk ben jij ook snel uit het lijstej weg

Musje: hoe gaat het met jou?? Al bevallen?

Hier gaat het lekker, na de zenuwslopende weken ben ik nu volop aan het genieten en voel de kleine ook veel bewegen.
Mijn man heeft hem ook al gevoeld en je kan soms ook al echt mijn buik zien bewegen.
Wel super hoor, om het allemaal weer mee te maken.
Maar als ik dan bedenk dat dit de laatste keer is dan kan ik ook weleens erg somber voelen.

ZO ga weer verder met mijn huishoudelijke taken, want ik moet Niels straks weer van de peuterspeelzaal halen.

Fijne dag alllemaal en ik kom vandaag nog een keer spieken.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 11:56
gordijntje1406

@Maike: ik weet dat je klossen kan halen maar zoals al in mijn verhaaltje stond,passen die er niet onder vanwege de brede poten van het bed dus dan maar zo.

@sientje: nee ben nog niet zenuwachtig eigenlijk. voor mijn idee ben ik nog helemaal niet hoogzwanger haha. daarbij ben ik vooral nieuwsgierig en niet zenuwachtig. nieuwsgierig hoe alles zal gaan en hoe ons kindje eruit zal zien

@silmarien: ik duim nog steeds voor je hoor!! Laat het maar snel weten!!

verder weinig te melden eigenlijk. slaap helaas alweer een week slecht. ik kom s avonds niet in slaap lig gerust een uur of 1,5 uur wakker(en ga al niet te vroeg naar bed expres)en dan s nachts nog een hoop keer wakker worden. En dan ook naar de wc moeten uiteraard en nog met de man ruzien om de dekens haha

liefs arina

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 12:51
Musje

Ben echt aan het aftellen. Bleehhh... hoogzwanger zijn is niet echt mijn hobby!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 14:54

Well... Ik weet het nog steeds niet precies. Ik zie wel een superlicht streepje, maar mijn vriend niet. Het is een test van ClearBlue, en die heb ik vaker gedaan, dus ik zie wel een verschil met een compleet negatieve test.
Over een paar dagen maar weer een test doen, en dan moet er toch wel wat duidelijkheid zijn.

*runs off to work*

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:01
Lotte79

Hey Silmariën,

een heel licht streepje - zo is het bij mij ook begonnen hoor. Gewoon over een paar dagen opnieuw testen. Ik hoop dat alles ok verloopt.
We blijven ondertussen...

[Laatst gewijzigd door Lotte79 - 16/05/2008 @ 15:01] - Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:38
Maike

Oehhh... spannend!!! Silmarien, mijn duimen draaien overuren.

En Arina, idd . Niet zo fijn dat je niet zo goed slaapt. Ik heb ergens gelezen dat als je voor 22.00 uur gaat slapen je de beste kans hebt dat je snel in slaap valt. Daarna ben je kennelijk weer alerter. Maar of dat waar is weet ik ook niet.

Musje, ik kan me voorstellen dat je er de balen van begint te krijgen. Succes nog met de laatste loodjes.

Stimpy, fijn dat alles goed gaat met je. Geniet lekker van je zwangerschap.... En idd, ik ben mijn laatste trimester ingegaan! Jippieee!!!

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:56
Ikke

Hey meiden, wat een gekte van heen en weer berichtjes hier op het forum!

Ik heb echt niet alles kunnen onthouden...

Musje, gordijntje en Maike: Hopelijk zijn jullie snel verlost van deze spannende momenten en de kwaaltjes die samengaan met het hoogzwanger zijn!

@Kaat: Wat leuk dat je terug bent!! Spijtig dat het niets is geworden vorige keer, maar mijn duimen blijven draaien voor je dat je dit keer mee onderaan het lijstje komt staan!! Ik zie dat je vlak aan je groene dagen bent gekomen, toi toi toi!!

@Silmariën: IDD overmorgen ofzo nog eens testen!! Was het met verse ochtendurine?? Want je bent toch eerst naar de winkel gemoeten niet?? Ik denk dat het er goed uitziet!!. Tip: Die van het kruidvat zijn ook goede!!

Ik heb ondertussen ook naar de dokter gebeld. Alles was goed, Hcg 5400 ! Daar ben ik vorige keer nog niet eens in de buurt geraakt! Dat klopt wel ongeveer met m'n 5 weken (de dokter zei +/- 6 weken). Met ovulatietesten kunt ge niet veel verkeerd rekenen eigenlijk hé.
Ik begin toch wel wat last te krijgen van misselijkheid en voortduren honger, maar tegelijk ook weer geen honger
Ik ben blij dat het weekend is, ik heb er echt nood aan! Ik heb de indruk dat ik zo vermoeid geraak op het werk als er wat problemen zijn en dat doet niet veel goeds aan m'n motivatie. Hopelijk is dat snel beter.

Gertje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 18:05
Sientje

Hallo,

gertje, dat is goed nieuws!!!

Sil, als je na 10 min gekeken hebt en je ziet dan een licht lijntje. dan is de test verkeerd. Heb je het binnen de juiste tijd gedaan...
proficiat dan...
oja, bij mijn zus haar eerste zag mijn zus ook een licht lijntje. Hare man was er van het van overtuigd dat het oxydatie was. ondertussen is haar oxydatie al 2,5 jaar.

sientje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 18:15
Lotte79

Tja, dat het lijntje binnen de 10 min moet verschijnen of dat je anders een negatieve test hebt, daar ben ik het niet echt mee eens. Als er een lijntje komt heb je HCG in je urine, zonder twijfel. Maar natuurlijk, hoe langer het duurt voor het lijntje er staat, hoe lager het HCG gehalte is, dus hoe groter de kans dat het misschien misloopt. Maar zelfs een test die na 10 minuten positief aanduidt, kan gerust op een zwangerschap wijzen. Hangt er allemaal vanaf hoe pril het allemaal is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >