< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
05/09/2008 @ 09:42
Kidnurse

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lotte, je kan inderdaad beter 1x tveel bellen! Die maken daar toch niks van!
Ik eet inderdaad voldoende, wel minder dan ervoor omdat mijn maag niet veel plaats meer heeft! Maar ik eet wel frequenter. Ik zal wel zien bij de gyn 16/9.....

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:55
pukkel

@sanne wat een prachtig meisje zeg wat zal je trots zijn

liefs

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:02
gordijntje1406

sanne:mooie foto's van je meisje!!mooi kindje ook

Lotte:het kan zijn dat de baby aan t indalen was

Maike&Sanne:hier nog steeds weinig tijd voor de dingen in huis!ben veel te blij als k even wat tijd voor mezelf heb dan wil k ook lekker dingen voor mezelf doen haha en nu ben k natuurlijk ook weer aan t werk dus wordt er niet makkelijker op

Joke:je mag dus ook altijd bij mij komen met je nesteldrang/schoonmaakwoede hihi

straks weer werken blehhh,als k ermee kan stoppen(financieel) zou ik t gelijk doen.k wil eigenlijk iets van thuiswerk zoeken,dan kan ik lekker thuis blijven bij christian

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:22
Sientje

Hallo,dames

Sanne, wat een schatje!!!

Joke, hier is de nesteldrang stilgevallen.
Ik ben nu ongeveer 14 kilo bijgekomen. Maar ik ben heel lang op 12 kilo blijven staan.

Straks al een gesprek met de kleuterjuf voor Inès.

Sientje

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:23
Sientje

dubbel gepost!!!

[Laatst gewijzigd door Sientje - 05/09/2008 @ 10:23] - Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:32
Kidnurse

@Sientje, hoe was het eigenlijk met Inès bij de kinderneuroloog maandag?? Kan de medicatie minderen/stoppen?

Tja, ik zal mij maar niet teveel vragen stellen bij die kilo's zeker! Ik sta nu op +15kg. Maar ik ben zoooooooo moe en zeer onrustig tegelijk. Ik zet mij in de zetel, en 30 sec later vlieg ik alweer recht op weet ik veel wat te doen! Ik word gek van mezelf! Hoop dat dit geen 6w meer aanhoudt!

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:52
Sientje

Joke, De medicatie mag niet gestopt worden. Hij vreesd dat we anders in de winter weer op de spoedgevallen zullen staan. De depakine is wel vermindert van 17 druppels naar 15 druppels. blijkbaar is er s`nachts nog wel iets te zien in haar hersenen. Maar het goede nieuws is dat ze er volledig gaat uitgroeien en mischien volgend jaar met de medicatie gestopt mag worden.

sientje

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 12:13
Sanne

Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties!

Pukkel, hoe gaat de zwangerschap verder bij jou?

Sientje, da's goed nieuws zeg! Het vooruitzicht helemaal medicijnvrij te worden, echt iets om naartoe te leven.

Joke, ja hoor, heel normaal! Als ik terugkijk kwam ik vooral midden in mijn zwangerschap ineens flink aan, erna pas de laatste weken 1 kg per 2 weken of zo en zelf (mede door het warme weer toen denk ik), weer een kilo afgevallen. Ik was totaal ca 11 kg aangekomen, wat ik er al bijna af heb. Tja, alleen die buikspieren nog

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:45
Kidnurse

help!!
Ik ging net naar het toilet en ik heb klein beetje bloedverlies!!! Is helderrood maar wel weinig, zo'n 4 spikkels op mijn inlegkruisje!! Moet ik direct bellen naar de mat of watte??

Joke

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 14:13
Kidnurse

Ik heb net al eens naar de materniteit gebeld en eerst zei ze dat ik direct moest komen omdat ik rhesusnegatief bloed heb maar toen ik zei dat ik al zo'n spuit gekregen had mocht ik het nog een beetje aankijken......moet letten op de kindsbewegingen.....ik voel beebje nog wel hoor. Als ik mij ongerust voelde of het erger werd mocht ik altijd langskomen. Ik ben behoorlijk geschrokken en nu weet ik niet wat ik allemaal voel Ik sta te trillen op mijn benen!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 14:28
Sanne

Oef Joke, dat is schrikken! Zou je niet toch effe gaan checken, al was het alleen maar om jezelf gerust te stellen, want die ongereustheid/srtess voelt je beebje ook!

Liefs, sanne

Ik ga even dutje doen!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 08:55
Lies

Goeiemorgen dames!

@ Joke: ben je nog naar het ziekenhuis gegaan? En alles in orde? Ik hoop van wel in elk geval, laat ons maar iets weten als het past!

@ Lotte: jij zei toch een tijdje terug dat je heel veel dorst had, maar niet zo veel moest plassen? Ik las net in mijn 'zwangerschapsbijbel' dat dat te maken KAN hebben met een minder goede nierfunctie. Ik wil je niet ongerust maken hoor, misschien is het helemaal niks, maar misschien toch ook even je gyn ofzo checken?

@ Sientje: hoe was het gesprek met de kleuterjuf?

Hier alles ok, denk dat de misselijkheid nu echt officieel voorbij is! Krijg nu in de namiddag en 's avonds wel een vermoeidheidsdip, maar ach, dat vind ik minder erg dan zijn!

Enfin, ik ga hier in gang schieten: opruimen en afwas doen en daarna naar een huis gaan kijken, spannend!

Liefs,
Lies

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 08:58
Kidnurse

Goeiemorgen dames,

Ben dus gisteren mijn zoon van school gaan halen en we zijn doorgereden naar de materniteit omdat ik eerder deze week al terug voorweeën had gehad en die pijn kwam terug opzetten! Eens ginder aan de monitor waren er toch duidelijk weeën te zien maar de pijn viel heel goed mee! Tot rond 18u en dan werd het erger, ze kwam korter op erlkaar en werder intenser . Heb toen mijn 1e prepar gekregen ( weeënremmer) en na een uurtje begon het beetje af te zwakken maar niet volledig gedaan. Om 20u nog 1tje en om 23u nog 1tje. TOEN was het eindelijk gedaan!
Ik moet nu een ganse week om de 4u een prepar nemen tot 35w. Dan mag ik stoppen en als de baby dan wil komen gaan ze het niet meer tegenhouden!
Ik voel mij zooooooo ellendig van die pillen, pppfffff, niet te doen! Ga maar weer in mijn zetelke kruipen!. Tot strakjes

Liefs
JOke

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 10:41
Ikke

Online Status Bekijk profiel
@Joke: Hou de moed erin meid!! Hopelijk bedenkt je kindje zich, en blijft het nog even zitten en anders zullen jullie het volgende week in jullie armen kunnen sluiten! Ik dat je je snel weer beter voelt en dat met u en het kindje verder alles goed verloopt!! Rust maar goed!!

@Lies: Wat leuk dat de misselijkheid over is, nu kan je echt gaan genieten! Als je buikje wat begint te groeien enzo, dat zijn leuke momenten!!

@Sientje: Toch wat possitief nieuws dan!! Hopelijk is ze binnenkort helemaal aanvallenvrij! 't Zal een hele opluchting zijn als die kwaai periodes voorbij zijn hé

@Arina: Dat zijn moeilijke tijden hé, terug gaan werken en die kleine pruts thuis laten! Het staat ons allemaal te wachten!

@Sanne: Wat een prachtige dochter!!! 't is echt een schatje!

Woensdag naar de 3D expert geweest voor structureel onderzoek, alles gecontroleerd en prima in orde! Toch speciaal om dat mensje zo echt te zien, alé als het de handen eens voor het gezicht wou weghalen! Ik kan zo genieten van al die beweging in mijn buik, wel een gek idee dat daar een mensje zwemt! Zet even een foto op mijn profiel!
Vandaag bezoek van vriendinnen die me niet meer gezien hebben van voor ik zwanger was...heel grappig!! Ondertussen ook een kleintje erbij, want vriendin is ondertussen bevallen van dochtertje Diete!

Groetjes, Gertje

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 13:25
gordijntje1406

joke:succes!!!en anders heb je inderdaad volgende week misschien al wel jullie kindje in je armen!!!

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 11:18
Sanne

Joke, nog even volhouden! Tis niet leuk, maar houd je doel voor ogen!!
Ben benieuwd naar jullie schatje!

Vannacht eindelijk iets 'uitgevonden' waardoor ze sneller sliep, nu ja, ik dan weer niet....Heb haar na de voeding bij me gehouden en toen sliep ze wel goed in, zodat ik haar terug kon leggen en ze niet meteen weer in huilen uitbarste! Nu nog even volhouden.

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 11:55
Kidnurse

Goeiemiddag dames,

Allereerst, bedankt voor jullie lieve woorden ! Doet echt deugd! Ik heb de voorbije nacht, voor het eerst in een paar weken, weer eens HEERLIJK een ganse nacht geslapen (van 22u tot 7u) . Mijn ventje en ik hebben gisterenavond samen een badje genomen en hij heeft mijn voetjes bewerkt met zo'n puimsteen, dan mijn benen gemasseerd met zo'n touwhandschoen, mijn rugje gedaan en na het badje mij ingesmeerd met lotion! Zaaaaaaaaaalig en heeft duidelijk wonderen gedaan, het is zo'n schatje hé .

Heb nog altijd vrij veel harde buiken, maar geen weeën niet meer! Allez, toch niet dat ik voel! Maar ben nog altijd geen mens van die rotpillen! Maar goed, nog even geduld en ik mag stoppen met die pillen en dan maar zien wanneer onze pruts zich aandient hé. Voor hetzelfde geld duurt het dan nog een paar weken hoor.

@Sanne, kan mij goed voorstellen dat ze beter inslaapt in jouw armen! Zie maar dat het geen gewoonte wordt voor haar, want dat weten ze snel hoor

Liefs
Joke

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 12:08
gordijntje1406

joke:dat klinkt als genieten.lekker dat je mannetje dat gedaan heeft. en fijn dat je zo goed geslapen hebt

Sanne:idd wel oppassen met dat ze er niet aan went!!k deed dat met christian ook een tijdje.maar heb t hem weer afgeleerd.maar komt vast goed bij jullie kleine meid

Christian slaapt natuurlijk in de bakerzak. nu heb ik er 1 voor 3 tot 6 maanden en daar zitten ook ritsjes aan de zijkant zodat de armen er ook uit kunnen. dat heb ik dus net even geprobeerd en tot mijn grote verbazing is hij zowaar nog in slaap gevallen ook!!!weer een stapje verder
Vanmiddag ff 1,5 uur rijden naar mn schoonzusje in lelystad.wordt laat vanavond

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 13:36
Maike

Hoi hoi,

Joke, nog eventjes volhouden... Is jullie kleintje wel goed op gewicht mocht hij eerder komen?

Sanne, wij hebben ook het advies gekregen om haar wakker in het bedje te leggen. Ze valt alleen altijd in slaap 's nachts tijdens het voeden. Is wel makkelijk want dan slaapt ze gewoon verder in haar bed. Maar overdag gaat ze, bij de eerste tekenen dat ze moe is, gewoon in haar bed. Nu valt ze steeds makkelijker in slaap. Maar het is een kwestie van uitproberen en kijken wat bij je past. Ieder kind is anders!

Arina, hoe bevalt het werk?

Stimpy, hoe gaat het met jou? Nog niet bevallen... Ben benieuwd!

Hier gaat alles goed. Benthe is nu haar ritme aan het verleggen. Ze woog van de week al 4540 gram ( na vier en een halve week) en mag dus naar vijf voedingen. Nu begint ze dat ook zelf aan te geven. Er zit nu steeds vaker vier uur tussen de voedingen. Eindelijk wat meer rust voor mij!

Liefs Maike

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:19
Sanne

Oh, dit zet me toch aan het denken....bedankt voor de tips. maar laten jullie ze dan huilen totdat ze slapen? Vind het wel lastig hoor. Nu weer...we hebben haar bij ons, dan doezelt ze weg, zodra we haar in haar bedje leggen gaan haar oogjes weer open en gaat ze huilen....ja zo blijven we bezig...

Liefs, sanne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >