volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 16:04 ikke | Hey Jelana: Een hele dikke proficiat! Genieten maar nu, wat een vakantie allemaal kan doen... Sil, Kaat en Lies: Mijn duimen draaien op volle toeren hier in Canada ondertussen! Succes in de groene dagen! Joke: Hopelijk hebben jullie de portie ongevallen nu wel gehad in de straat! Er is teveel gezegd om op te reageren en heb ook niet zoveel tijd achter de computer, maar ik wens iedereen heel veel succes en geniet van het mooie weer daar in Belgie en Nederland! Zo, onze mannen vertrekken vandaag weer richting Belgie en wij vertrekken verder naar Quebec voor twee weekjes! Binnen twee weken ben ik er weer met banner...ik ben ondertussen 12 weken zwanger. Heel veel liefs, Gertje ![]() |
| 02/07/2008 @ 12:12 Sientje ![]() | jelena, Een dikke proficatiat!!! |
volgende pagina >
[Reageer]

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Neen, het was gewoon niet meer tof omdat het echt pijn begon te doen
ben nochthans geen watje 

want deze ochtend om 5u maakte beebje me weer wakker!!
!
dus maar gewaagd... Zie het weer helemaal zitten nu!
)

We zitten volgens banner midden in mijn groene dagen en hadden ons voorgenomen om regelmatig te vrijen. Maar doordat ik me zo ziek voel de laatste dagen, lukt het niet... We vinden het beide wel wat jammer, maar aan de andere kant: ik heb amper wat van slijmafscheiding, dus naar mijn gevoel is mijn eisprong nog op komst/of veel later deze maand. Vind het nu voor de eerste keer ook echt moeilijk om 'op commanda' te vrijen, terwijl normaal mijn ventje daar zoveel moeite mee heeft. Rollen lijken wel omgedraaid. Nu ja, 't is nog niet te laat, hoop ik
, dus ik blijf duimen...