Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 13/10/2007 @ 12:38 Kidnurse ![]() | Groot gelijk Lily! |
| 13/10/2007 @ 12:37 Kidnurse ![]() | @Heidi, wat jammer! Volgende keer beter, nog wat meer klussen ![]() @juffie, welkom ![]() Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend toe. Groetjes Joke |
| 13/10/2007 @ 12:37 Lily ![]() | Moh, Heike. Je gaat nu toch niet naar een ander forum omdat je je nod niet meer in oktober hebt? Blijf hier gewoon hangen,joh! |
13/10/2007 @ 12:29 ![]() | ik schuif door naar november. aan alle zwangeren in spé proficiat en de rest kom ik daar nog wel tegen. groetjes, Heidi |
| 13/10/2007 @ 11:49 juffie ![]() | Hallo allemaal, Ik kan helaas niet elke keer deze site openen. Waarom..ik weet het niet. Ik heb mijn NOD 28 Oktober dus doe gezellig met jullie mee ![]() ![]() |
| 13/10/2007 @ 08:55 Kidnurse ![]() | Hey Gordijntje, Had jij van in het begin zwagerschapssymptomen of was je je er niet van bewust dat je zou kunnen zwanger zijn? Groetjes Joke |
| 12/10/2007 @ 21:39 gordijntje1406 ![]() | zo ben gister niet online geweest en nu net pas uit mijn werk dus had een hele hoop bij te lezen zeg!!! |
| 12/10/2007 @ 21:08 Quicky | Oh ja , nog iets vergeten: aan de zwangeren blijf hier gerust rondhangen hoor en strooi jullie hcg maar rond over dit forum. Het is trouwens leuk om eens die verhalen te lezen en niet enkel ons gepieker rond onze nod. Groeten, Quicky |
| 12/10/2007 @ 21:06 Quicky | Hallo dames, Nele: ook van hieruit al een voorzichtige proficiat. Die temperatuurdaling kan inderdaad te maken hebben met het wisselde uur. Ik heb dat ook, daarom zet ik zelfs mijn wekker (dus ook in het weekend om 6u) omdat anders mijn gegevens niet juist zijn. Tja een mens moet er wat voor over hebben hé om zwanger te worden. Nu morgen zou jouw temperatuur toch verder hoog moeten blijeven staan. Ik duim Stimpy: ik ben er zelf ook nog niet echt uit om de hoeveel keer we het beste klussen. Tot hier toe doen we om de 48u, indien ik een positieve ovutest zou hebben dan denk ik dat ik misschien toch de frequentie iets zou opdrijven ook al weet ik dat je het voor de zaadjes ook niet teveel mag doen. Een vraagje gezien de fysieke agressie op je werk: moet je dan ook onmiddellijk stoppen met werken. Ikzelf werk in een ontwenningsziekenhuis en wij moeten binnen de 3 maanden stoppen met werken, risico van agressie en besmettelijke ziektes. Suusju en Mupkuh: van harte welkom en veel succes. Silmarien: tja geduld is een mooie deugd,maar wie van ons zal dat hebben en zeker als je het liefste nu direct zwanger wil worden. Els296: ik zou mij ook echt geen zorgen maken hoor omdat je nog niets voelt. Ik heb dat bij de zwangerschap van onze dochter ook niet speciaals iets gevoeld. Enkel wat gespannen borsten , nooit geen dag misselijk geweest (ik ben een gelukzak geweest he musje). Kidnurse: goh ik Groeten, Quicky |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

en vorige cyclus heb ik deze gevoelens absoluut niet gehad! 

Als je al symptomen krijgt voor je NOD, dan zal het nu inderdaad toch wat vroeg zijn denk ik. Maar euh, zoals ik al zei, ben ik zelf niet echt een referentie. Ik heb nu zelfs nog bijna geen symptomen.