< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
13/10/2007 @ 12:38
Kidnurse

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Groot gelijk Lily!

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:37
Kidnurse

@Heidi, wat jammer! Volgende keer beter, nog wat meer klussen

@juffie, welkom

Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend toe.

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:37
Lily

Online Status Bekijk profiel
Moh, Heike. Je gaat nu toch niet naar een ander forum omdat je je nod niet meer in oktober hebt? Blijf hier gewoon hangen,joh!

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:32

) nadia, 25, nl, 12e ronde, 1e kindje, nod 04-10
5) mootje, 25, nl 19e ronde, 1e kindje, nod 04-10
6) ilona, 27, nl, 2e ronde, 2e kindje, nod 05-10
7) stardust, 21, b, 1e ronde, 1e kindje, nod 05-10
8) lies, 20, b, 1e ronde, 2e kindje, nod 05-10
9) Kim, 22, nl, 1e ronde, 1e kindje, nod 5-10
10) nicole 26, nl, e ronde, 2e kindje, nod 09-10
11)conny,27,nl,7e serieuze ronde(van 22),1e kindje,nod 9-10
12) tam, 22, b, 2e ronde, 1e kindje, nod 10/10
14) mollie, 23, b, 1e ronde, 1ste kindje, nod 11/10
15) silmariën, 22, nl, 2e ronde, 1ste kindje, nod 12/10
16) nele, 25, b, 3e ronde, 2e kindje, nod (ongeveer) 13-10
17) sanne, 31, b, 2e ronde, 2e kindje, nod 13-10

Voor de anderen is het nog even wachten:
18)pukkel,27,nl,10e ronde,2e kindje,nod 14 okt.
19)Silke, 31, B, 1e ronde, 2e kindje nod 14-10
20) jamiemoons, 25, 4e ronde, 4e kindje, nod 18-10
21) m_amarins, 21, 6e ronde, 2e kindje, nod 18-10
22) alice, 30, nl, 5e ronde, 1e kindje, nod 18-10?
23) sandra, 26, nl, 2e ronde, 2e kindje, nod 19-10
24) kaatje, 27, be, 2e ronde, 1e kindje, nod 19-10
25) sully , 23, na (curacao), 4de ronde, nod 20-10
26)kim , 20, be, 2de ronde , 2de kindje , nod 21-10
27)heleen,37 nl 4de ronde 1e kindje, nod 21-10
28)Joke, 34, B, 3e ronde, 2e kindje, NOD 22/10
29) lizzy,30,be, 3e ronde, 3e kindje(1 engeltje), nod 23/10
30) els, 24, b, 2e ronde, nod 23-10
31) daantje, 26, nl, 3e ronde, nod 26-10
32) nicole, 30, nl, 13e ronde, 1e kindje, nod 26-10
33) Lies,27,b,2e ronde na MK,nod 27-10 (nog zoooo lang!!!!
34) nens, 26, 2e ronde, 1e kindje, nod 27/10
35) quicky, 29, b, 5e ronde, 2e kindje, nod 28/10
36) mariposa, 24, b, 2de ronde, 3de kindje, nod 29/10
37)stimpy,26, 2de ronde, 2de kindje, nod 30/10
38) mieke, 28, b, 16e ronde, 2e kindje, nod 30-10
39) hope, 23, b, 2DE ronde, 1ste kindje, nod 31/10
40) blue-bird, 26, B, 6de ronde, 1ste kindje, 31/10
41) tamsie, 20,b,3de ronde, 1ste kindje, nod ?
42) sarah, 23 ,b , 5e ronde, 3e kindje(1 engeltje), nod /10
43) Sanne, 29,nl,13e ronde, 1e kindje, nod ??3/11?

!!!!!!!!
Yes! Zwanger:
1) Musje, 24, nl, 9de ronde, 2de kindje, 1 juni 2008
2) Gordijntje1406,21,NL,2e ronde,1e kindje,10 juni 2008
3) Mariella, 25, NL, 10e ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
4) Anna, 22, nl, 6e ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
5) kaat, 33, b, 5de ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
6) lily, 26, b, 3e ronde, 1e kindje, 12 juni 2008
7) Maaike, 33, NL, 2e ronde, 2e kindje, 19 mei 2008
8) Anne, 24, B, 2de ronde, 1e kindje, ?? 20 juni 2008

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 12:29

ik schuif door naar november. aan alle zwangeren in spé proficiat en de rest kom ik daar nog wel tegen.

groetjes,

Heidi

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 11:49
juffie

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik kan helaas niet elke keer deze site openen. Waarom..ik weet het niet.
Ik heb mijn NOD 28 Oktober dus doe gezellig met jullie mee

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 11:34
*anne*

Nele: proficiat!!! Een streep is een streep. Ik had woendag ook een heel lichte streep met sensitest en mijn Hcg was 278.

Nens: Ik werk al opvoedster. Omdat er te veel kans is ivm infecties moeten wij direct stoppen. Ik heb ook geen antistoffen voor CMV. En er kan ook agressie zijn dus daarvoor moeten we ook oppassen. Heb het gisteren verteld op mijn werk en kwam direct in een sneltrein terecht. Om 16u direct naar arbeidsgeneesheer moeten gaan en mag maandag al niet meer gaan werken. Heb eigenlijk nog helemaal geen zin om thuis te zitten, maar ja. Het is ook nog niet zeker dat alles goed blijft gaan he.

In verband met de symptomen vertelde de huisarts me dat het normaal is dat je in het begin niet echt iets voelt. De meerderheid krijgt pas echt symptomen rond week 7. Dus ook al voel je niets, toch kan je zwanger zijn, zie maar bij mij.

Voor iedereen die aant afwachten is of in de groene dagen zit

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 10:53
gordijntje1406

ik had wel symptomen ja..
Ik had onwijs last van maagzuur en liep onwijs veel te boeren haha.Ik was erg moe, maar sliep slecht(schijnt er ook bij te horen) en daarbij had ik zere tepels en zo had ik ze nog nooit gevoeld...
maar ja het is bij iedereen anders. zijn er ook zat die helemaal nix voelen...

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 08:55
Kidnurse

Hey Gordijntje,

Had jij van in het begin zwagerschapssymptomen of was je je er niet van bewust dat je zou kunnen zwanger zijn?

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 21:39
gordijntje1406

zo ben gister niet online geweest en nu net pas uit mijn werk dus had een hele hoop bij te lezen zeg!!!

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 21:08
Quicky

Online Status

Oh ja , nog iets vergeten:

aan de zwangeren blijf hier gerust rondhangen hoor en strooi jullie hcg maar rond over dit forum.
Het is trouwens leuk om eens die verhalen te lezen en niet enkel ons gepieker rond onze nod.

Groeten,

Quicky

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 21:06
Quicky

Online Status
Hallo dames,

Nele: ook van hieruit al een voorzichtige proficiat. Die temperatuurdaling kan inderdaad te maken hebben met het wisselde uur. Ik heb dat ook, daarom zet ik zelfs mijn wekker (dus ook in het weekend om 6u) omdat anders mijn gegevens niet juist zijn. Tja een mens moet er wat voor over hebben hé om zwanger te worden.
Nu morgen zou jouw temperatuur toch verder hoog moeten blijeven staan.
Ik duim alvast.

Stimpy: ik ben er zelf ook nog niet echt uit om de hoeveel keer we het beste klussen. Tot hier toe doen we om de 48u, indien ik een positieve ovutest zou hebben dan denk ik dat ik misschien toch de frequentie iets zou opdrijven ook al weet ik dat je het voor de zaadjes ook niet teveel mag doen.
Een vraagje gezien de fysieke agressie op je werk: moet je dan ook onmiddellijk stoppen met werken. Ikzelf werk in een ontwenningsziekenhuis en wij moeten binnen de 3 maanden stoppen met werken, risico van agressie en besmettelijke ziektes.

Suusju en Mupkuh: van harte welkom en veel succes.

Silmarien: tja geduld is een mooie deugd,maar wie van ons zal dat hebben en zeker als je het liefste nu direct zwanger wil worden.

Els296: ik zou mij ook echt geen zorgen maken hoor omdat je nog niets voelt. Ik heb dat bij de zwangerschap van onze dochter ook niet speciaals iets gevoeld.
Enkel wat gespannen borsten , nooit geen dag misselijk geweest (ik ben een gelukzak geweest he musje).

Kidnurse: goh ik voor jou, dat zou wel speciaal zijn he als dan ook mag blijken dat jouw voorgevoel nog eens bevestigd mag worden dan helemaal super. Bij de zwangerschap van onze dochter had ik ook zo'n voorgevoel, weliswaar nog niet zo snel. Maar toch toen ik mijn nod naderde wist ik gewoon dat ik zwanger was, ik heb daardoor zelfs kunnen wachten met testen totdat ik 10 dagen overtijd was gewoon omdat ik die positieve test als verjaardagscadeau aan mijn mannetje wou geven. Nu voor mij heb je zowieso een speciale nod want ik word die dag nl. 30 jaar, dus ik zal zeker aan je denken.

Groeten,

Quicky

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 19:21
Kidnurse

Nens,

Tja, dat is ook een manier om het te bekijken het is echt een raar gevoel, we zitten nog maar in ronde 3 of eigenlijk ronde 2 want de eerste was onze timing om te vrijen ronduit waardeloos en vorige cyclus heb ik deze gevoelens absoluut niet gehad!

Ik ga jouw goede raad gewoon opvolgen bedankt! En hopelijk heb ik al voor mijn NOD een positieve test....

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 19:14
Nens

Online Status Stuur bericht
Kidnurse,
Ik hoop het voor je meid!!! Zou geweldig zijn en je zal de eerste niet zijn die het vanaf dag 1 al weet. Dus ik zou er lekker van genieten en twee weken lang doen alsof je zwanger bent. Als je dan dalijk toch ongi wordt, heb je in ieder geval twee leuke weken achter de rug, toch???

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 19:11

@Kidnurse: Dat zou heel goed kunnen. Bewust of onbewust ben je er toch meer mee bezig dan je zelf in de gaten hebt. En daardoor ga je inderdaad allemaal kwaaltjes zien of kan zelfs je menstruatie uitblijven. Er is ook veel tegen mij gezegd dat ik me er niet zoveel mee bezig moet houden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Tegenwoordig zie ik het echt overal om me heen. Zelfs als ik de televisie aan heb, lijkt elke zender ineens over baby's en bevallingen te gaan. Ik moet ook 2 keer per dag langs 2 kleuterscholen lopen (of ik moet gigantisch omlopen). Dan hoef je mij echt niet meer te vertellen dat ik me er teveel mee bezig hou.

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 18:55
Kidnurse

Thanks silmariën, het is inderdaad vreselijk irritant hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Maar ik reken mezelf bij de 'nuchtere' mensen en kan de dingen meestal goed relativeren. Misschien verlies ik deze eigenschap even omdat ik het zo graag wil?!

Joke

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 18:47

@Lily: Dank je voor je reactie. Ik ben stiekem ook nog aan het hopen, vooral omdat ik vermoed dat ik een langere cyclus heb dan 28 dagen. *probeert maar geduldig af te wachten*

@Kidnurse: Het lijkt me in ieder geval wel een voordeel dat je het allemaal al hebt meegemaakt bij een eerdere zwangerschap. Zo kun je je symptomen toch vergelijken met de symptomen die je toen had.
Echter, ik had vorige maand ook alle zwangerschapskwaaltjes die je maar kunt hebben, en bleek toen niet zwanger. En ook als ik naar anderen hier op het forum kijk, kan je lichaam je goed voor de gek houden.
Maar het blijft gewoon moeilijk vantevoren te bepalen of je zwanger bent of niet. Uiteindelijk zal een test pas kunnen uitwijzen of je echt zwanger bent.
Veel succes de komende dagen! Ik duim voor je!

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 18:24
Kidnurse

Dames,

Ik had mijn PCeetje voor vandaag al afgezet maar MOEST hem gewoon terug opzetten om hier een bericht te posten! Ik richt mij hier tot alle dames, zwangeren, afwachtenden, klussenden enzovoort enzoverder.
Ik weet dat het heeeeeeel vroeg is na onze groene dagen maar volgens mij ben ik zwanger!!!??? Ik heb pijnlijke borsten en dat heb ik anders nooit deze periode en ook niet tijdens mijn menstruatie! Ik heb een sterkere reukzin( had ik 1e zs ook) en ik heb zo'n wee (sorry vind geen ander woord) in mijn buik, kan het zo'n beetje omschrijven als 'vlinders' in je buik bij het begin van een verliefdheid

Zou het kunnen dat ik dat zo vroeg al voel??? Of neem ik mezelf weer in de luren omdat ik zo graag wil?? GGGGRRRR PPPFFFFF

SOrry hoor dames....

Joke

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 17:56
Els296

Ik weet het wel hoor dat het nog veel te vroeg is. Ik hoop er waarschijnlijk teveel op! Ik moet het gewoon even afwachten! Toch bedankt om te reageren hè
Ik duim voor jullie! Duim maar voor mij!

Groetjes en welkom aan alle nieuwelingen!

Els

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 17:22
Lily

Online Status Bekijk profiel
@Iedereen: Lief van jullie dat jullie het niet erg vinden als we blijven. We duimen mee. Vind het eigenlijk ontzettend spannend om jullie symptomen te lezen en mee te supporteren! Aan mij zullen jullie qua symptomen helaas niet veel hebben, behalve dan misschien bruinverlies dag of 5 na mijn eisprong en zo en voorgevoel, zoals Lies beschreef. Gek, daarvoor dacht ik dat ik een voorgevoel had, maar dan had ik het echt. Je ziet dat dat toch sterk kan verschillen van persoon tot persoon, dus mensen zonder symptomen: niet wanhopen!

@Lies: Ik sta ook in het secundair, geef les in 2e graad ASO en BSO. Doe je het graag? Het is nu mijn vijfde jaar en ik doe het ontzettend graag. Ben wel blij dat ik nu pas aan kinderen begin, want in mijn eerste drie jaar vond ik het zo al hectisch genoeg. Veel verschillende opdrachten ten eerste en natuurlijk ook nog veeeeeeeeeel moeten leren.

@Silmariën (dacht ik): Ik testte 3 dagen voor NOD ook negatief, en dan pas dag na NOD gedaan en de streep was toen nog licht, dus kan altijd he. Geduld is een mooie deugd, helaas had ik die zelf niet. Ik vind het soms ongelooflijk hoe lang sommige mensen kunnen wachten om te testen!

@Els: Spannend he, die ovutestjes, vond het zoeken naar die eisprong op zich al ontzettend spannend. Ik was zo blij als een kind toen ik daar twee streepjes had. Als je al symptomen krijgt voor je NOD, dan zal het nu inderdaad toch wat vroeg zijn denk ik. Maar euh, zoals ik al zei, ben ik zelf niet echt een referentie. Ik heb nu zelfs nog bijna geen symptomen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >