< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
12/10/2007 @ 16:22
Sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wow wat een reacties!!!
Nele, gefeliciteerd!

hihi, al die beentjes de lucht in is inderdaad een erg grappig gezicht

Bij mij wordt het weer klustijd....
Laten we inderdaad hopen dat al die net zwangeren hier ee positieve invloed op ons uitoefenen!!!

lagen die net zwangeren ook met hun beentjes omhoog en deden de 2dagen regel?

Liefs,
Sanne

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 16:09
mollie

hier nog steeds geen duiveltjes te zien.
morgen moet ik in t stad zijn en ga ik een testje halen en zondagmorgen ga ik testen ben eens nieuwsgierig. ergens denk ik dat ik prijs heb en anderszijds denk ik dat ik me vanalles inbeeld.
alles wat ik eet blijft op mijn maag liggen, k heb met zijn momenten heel veel honger en als ik dan iets begin te eten heb ik plots geen honger meer.
mijn borsten voel ik de hele tijd zitten en ik moet nogal veel naar toilet (meer dan anders) maar ja, t zal wel tussen mijn oren zitten ipv daar beneden zeker
we zien wel...

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 15:51
Lies

Hey Els,

zo kort na je eisprong lijkt me nogal vroeg om al iets te voelen. Je lichaam 'weet' immers pas dat jij zelf zwanger bent op het moment van de innesteling. En dat zal dus pas in de komende dagen gebeuren als je zwanger bent. Ik vermoed dat je echt pas iets kan beginnen voelen/merken vanaf een week na je eisprong. Al is dat ook nog allemaal heel pril en dubbelzinnig (Heel hard willen en hopen en dus ook 'vanalles' voelen ofzo).
Wel jammer hè, wou ook wel dat je 't meteen kon voelen als het raak was!

Alhoewel, nu ik eraan denk, toen ik in juli zwanger was, wisten zowel ik als mijn man het al vanaf dag 1. Zo'n rare vorm van 'weten', kan het niet goed uitleggen, ik had ook nog geen symptomen ofzo, maar we hadden het wel juist.

Pff, waarom is het ook zo moeilijk! En zo lang wachten!

Liefs,
Lies*

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 15:31
Els296

Hier de vruchtbare dagen net voorbij. Heb via ovulatietestjes m'n eisprong gevonden. Ik hoop van harte dat ik zwanger ben. Ik moet dringend is wat meer op dit onderwerp komen kijken! Iedereen wordt hier zwanger! Misschien geeft dat wel verder!
Ach ik hoop er echt op, maar voel helemaal niks. Het zal dus wel niks worden deze maand. Dan oefenen we nog even verder hè . Mijn NOD is op 23/10. Is het dan normaal dat ik nog niets voel of zou ik dan al moeten voelen dat ik zwanger ben? Ach ja moeilijk allemaal!
In ieder geval : Proficiat aan alle zwangere meiden hier!!! Goed gedaan hoor!
Aan de rest : Veel succes! Ik duim voor jullie . Hopelijk kunnen jullie snel met jullie pronken!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 13:18
Suusjuh

Nou ik zit net in m'n eerste ronde, en ben al zenuwachtig omdat ik in m'n vruchtbare periode zit. Laat staan als ik straks richting m'n nod ga. Dan kun je mij volgens mij opvegen. Maar sterkte Lotte zal voor je duimen.

Liefs Susanne

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 13:17

@Nele: Gefeliciteerd!

@Lily: Ik vind het helemaal niet erg dat de zwangeren hier blijven hangen. Ik vind het juist interessant om te lezen hoe jullie die eerste weken zwangerschap ervaren.

Vandaag is mijn NOD (als mijn banner klopt), maar ik ga nog even niet testen. Ik heb gister een testje gewaagd, en die was negatief. (Stuk ongeduld dat ik ben ) Dus ik denk dat ik het over een paar dagen nog eens ga proberen. Als de dan nog niet is doorgebroken natuurlijk.

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 13:14
Lotte79

Nog 10 dagen wachten voor mij. Pff, wat duren die dagen toch altijd lang hé?
En als ik eraan denk begin ik spontaan mijn borsten te voelen.
Pff, na 4 rondes vanalles gevoeld te hebben, zou ik al moeten weten dat dat niks zegt zeker??

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 13:12
Lies

Bij ons ook gewoon om de dag hoor, elke dag zou gewoon niet lukken, en zou ik ook niet mer leuk vinden op den duur. Zaadcellen kunnen trouwens 3 tot 5 dagen overleven in de baarmoeder, dus dan heb je wel wat speling hè!

Lies*
(snel snel van op het werk! )

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 13:04
Suusjuh

De bedoeling is dat wij om de dag klussen, maar of dat lukt? heb ook geen idee. Ga er gewoon voor en er het beste van hopen.

Liefs Susanne

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 12:57
stimpy

wat is het rustig hier.

Wat vreselijk irritant trouwens dat je geen berichten terug kan lezen.

Zo een aantal hebben met hun benen in de lucht gelegen gisteren.
Zie het al helemaal voor me en moet er eigenlijk wel heel erg om lachen.

Suusjeh welkom hier.

Hoe vaak klussen jullie tijden s de vruchtbare periode??
Iedere dag of gewoon om de dag?
Ben benieuwd hoor of we het gaan redden om om de dag te gaan klussen, tot nu toe wel, maar hubbie is vaak zo moe 's aovnds dat hij geen puf meer heeft, dus het kan hier nog wel lang duren voordat er een brusje komt.

En het is niet erg hoor dat de zwangere blijven hangen helemaalniet, maar vind het jammer dat de meeste zwangere dan vooral op elkaar gaan reageren, wat logischis,omdat je er vol van zit, maar soms is dat voor de klussers niet altijd makkelijk denk ik.
Kijk ik ben nog maar net begonnen en zal er wat minder moeite mee hebben dan iemand die al een ronde of wat achter de rug hebben, maar genoeg gezeurd hierover.

We zijn hier voor de gezelligheid.

[Laatst gewijzigd door stimpy - 12/10/2007 @ 12:59] - Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 11:27
Suusjuh

Ik zit nu in m'n eeerste ronde, vind het allemaal heel spannend. Veel succes allemaal en klus-se!!!

Liefs Susanne

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 11:24
Kidnurse

Goeimorgen iedereen,

Iedereen lag blijkbaar met zijn benen omhoog gisterenavond goed zo! Ik lag deze morgend met mijn benen omhoog! Is inderdaad altijd een grappig zicht, mijn ventje is dan solidair en legt ook maar een kussen onder zijn poep is nog grappiger!
Alhoewel onze vruchtbare dagen meer dan waarschijnlijk gedaan zijn kan het toch nooit kwaad
Ik vind het ook moeilijk hoor om altijd te reageren, maar misschien een idee. Als er iemand echt een vraag heeft kan je misschien een privé bericht sturen naar iemadn van wie je denkt dat ze het antwoord heeft? De persoon die dan antwoord kan het nadien nog altijd in de groep gooien met vraag en antwoord?
Is maar een voorstel....

Ik wens iedereen een fijne dag toe en degenen die overtijd zijn een dikke positieve streep

Ik vind het persoonlijk ook leuk dat de reeds zwangeren hier blijven 'plakken' dat stimuleert de rest en we kunnen onze 1e verschijnselen aan hen testen!!

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 09:42
stimpy

Nele gefeliciteerd meid, het gaat hard metd e zwangere he=ier gelukkig.

Lies ik ben verzorgende Ig (vroegere ziekenverzorgende)

Toch mijn vruchtbare periode?? zou wel heel vroeg zijn, helaas heb ik geen geld om ovutesten te halen, anders deed ik dat wel even dan weet je het meteen, maar het is toch weekend dus klussen we meestal al ;-)

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 09:37
Lies

oh ja,
@ Lily: ik vind dat helemaal net erg hoor, dat jullie hier blijven hangen, best wel leuk en gezellig. En natuurlijk zou het nog leuker zijn als we met z'n allen zwanger zijn. Maar nu hebben we een beetje een heterogene groep, kunnen we allemaal wat van opsteken!

Fijne dag!

Lies*

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 09:35
Lies

Goeiemorgen!

jaja, die beentjes in de lucht...! 't was echt wel grappig: gisteren na het vrijen zegt mijn man tegen me: 'moet je nu niet met je benen in de lucht gaan liggen?' En ik moest meteen aan dit forum denken! Ik kon echt niet meer van het lachen, waardoor ik mijn man er bijna 'uitduwde', en hij maar moeite doen: 'pas op, seffens loop je al leeg!'
We hebben dus wel goed ons best gedaan, zaterdag nog een keer, en hopelijk...
Ik weet het alleen niet zo goed, mijn temp is weer wat golvend deze maand, en mijn slijm is ook niet echt wat het zou moeten zijn. Maar misschien komt dat ook wel door het vrijen, herkennen jullie dat?
Nu ja, we zullen maar gewoon genieten en duimen hè!

@ Nele: proficiat! Een streep is een streep hè meisje!

@ stimpy: ben je opvoedster?! ik ook van opleiding, maar sta nu even in het onderwijs, al mis ik de 'doelgroepen' soms toch wel. Waar sta je?

Liefs,
Lies*

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 09:12
Lily

Online Status Bekijk profiel
Hey allemaal, heb even niet meer gereageerd. Beetje drukke week achter de rug en dus niet alles goed kunnen volgen. Het gaat inderdaad ontzettend snel hier.
Vinden de net-nog-niet-zwangeren het eigenlijk niet vervelend dat wij hier blijven hangen? Ik zou niet willen dat de sfeer daardoor minder wordt natuurlijk.
Natuurlijk, met al die hcg rond jullie oren, kan het niet anders of het wordt hier ook voor de anderen een vruchtbaar forum :)
Ik blijf in ieder geval duimen, ook al reageer ik niet steeds op wat jullie allemaal schrijven.
Met dat nieuwe forum is dat ook een tikkeltje moeilijker, je ziet enkel de laatste pagina met reacties terug he. Voor een ander forum is dat mss ok, maar hier niet ;)

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 08:50
Lotte79

@stimpy: zowel veel doorzichtige afscheiding als hoge baarmoedermond wijzen op vruchtbare periode dus klussen maar!!

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 08:48
Anna

Online Status Stuur bericht
pff ff niet online en gelijk een hoop bladzijdes vol haha....
anne proficiat!!! geniet er lekker van he!!!

gister een vervroegde echo gehad en alles zag er mooi uit!! over 2 weken krijg ik weer een echo!!

xxx anna

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 06:13
Nele

Online Status Stuur bericht
Goeiemorgen iedereen,
@ nens: ik zou toch ook eens naar de gyn gaan met u verschijnselen. Kan gewoon de hormonen zijn maar ik ken (toch niet dat ik weet) niemand die dit heeft.

@ iedereen, lach bijna dubbel van het lachen als ik iedereen met zijn benen in de lucht voorstelde

@iedereen: ik kon het gisteranavond niet meer uithouden en heb een test gedaan (Senitest) en deze was na 7minuten LICHT POSITIEF!!, ik ga zondag nog eens tesetn heb er toch nog 1 liggen als deze al donkerder is ga ik naar huisarts voor een bloedtest.
Had deze morgen temp van 36,7 (gisteren 37) maar ben wel opgestaan om 5u15 en gisteren om 6u25 miss dat het daarmee lager is.

@ Hope en Heike, mijn zusje is ook al een jaar werkloos en ze wordt wat depri.Ze wordt telkens geweigerd omdat ze te verlegen is! Nu werkt ze af en toe al oppas bij zieke kinderen. (dienst Christelijke Mutualiteit).Ik reageer soms niet op dingen omdat ik gewoon niet weet wat ik erop moet zeggen, schrik dat ik iets fout zeg.

@ iedereen die binnenkort test, we duimen, die in de groene dagen, smijt die beentjes maar in de lucht (ik heb dat nooit gedaan),...

Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 00:11
stimpy

MUsje: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt
Wel lekker dat Nura een nachtje doorgeslapen heeft.
Hier een kind dat vannacht 5 keer wakker was, maar ook iedere keer iets drinken wilde (krijgt ook nog bv 's nachts)

Anne gefeliciteerd

maaike: sterkte meis, wat vervelend dat het misgegaan is, maar al is het geen troost, waarschijnlijk is het vruchtje niet goed geweest.

Nele: het is spannend voo rje

Heike praat weer. gelukkig maar

Hope: bedankt voor je hart onder het riem en nu voel ik me niet zo alleen meer hier.
Ook ik snap het dat je de maatjes zoekt onder de zwangere en dat mag ook en je kan niet op iedereen reageren, maar soms een antwoord op je vraag zou wel fijn zijn en ik weet dat ze me hier genoeg gesteund hebben de vorige ronde, maar nu voel ik me hier alleen.
Zet een onderwerp neer wat een dillemma is en krijg geen reacties.

Heike het wordt spannend voo rje

Lies wat lief dat je het allemaal weer teruggezohct heb van hope 9zover ben ik nogniet gegaan) en ik zal ook niet gereageerd hebben, maar soms kom ik hier een paar dagen niet veel en dan lees ik selectief wat dingen bij, omdat jullie zo hard gaan

Mollie spannend

Nens is hard aan het klussen.
Hier ook om de dag alleen omda ik vanavond werken moest hebben we gisteren alvast maar geklsut, dus dan zitten we nu weer op schema

Nens ik weet het niet, anders misschien toch even langs de huisarts of je ben ttoch zwanger en gewoonongesteld geweest.

Spannend hoor Anne

Hope: ik ken jou gevoel en dat heb ik hetzelfde en ik gellof ook echt niet dat je uitmedeleijden je verhaal hier neergezet heb, maar omdat je het kwijt moest..

Nadia: sterkte en hopleijk komt alles weer snel op gang en kunnen julli eook voor een gaan

Zo ik heb volgens mij bijna iedereen gehad
ga nu m'n bed opzoekn.

Ben trouwens vanmiddag geslagen door een bewoner, gebeurd wel vaker, maar niet zo hard.
Mijn arm en rus zagen gewoon rood, wat hebben die mensen een kracht als ze boos zijn.

Zo ga naast mijn mannetje kruipen.
NOg 2 dagen en dan zijn de goene dagen er weer.
Klussen jullie tijdens de groene dagen iedere dag of gewoon om de dag.
Trouwens heb al sinds een dag of 3 last van veel doorzichtige afscheiding, heb ik anders ook wel, maar nooit zo veel en ook zoit mijn bmm veel hoger dan anders, misschien toch nu al mijn vruchtbare periode??, wat afscheiding betreft zou dat misschien kunnen, maar een hoge bmm weer niet.
Raar hoor.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >