< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?
17/10/2007 @ 12:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Kaatje: Ik sta automatisch ingetekend zodra ik op de site kom, dus ik heb er geen last van. Krijg je ook een foutmelding?

@Sientje: Dat is waar. Maar ik heb een test gebruikt die een hele lage HCG waarde kan opsporen. Dus als ik zwanger ben, had ik een positieve test moeten hebben, al was het maar een heel licht streepje.
Maar als het te lang duurt met de ga ik naar de huisarts voor een bloedtest.

Ik zal mij ook weer even toevoegen aan het lijstje.

Overtijd:
Silmariën, 22, NL, 2e ronde, 1e kindje, NOD 12/10

Wachten op NOD:
Joke,34,B,2e ronde,2e kindje,NOD22/10
Kaatje, 27,B,2e ronde, 1e kindje, NOD 27/10
Sientje,28, 14 de ronde, 2de kindje, NOD 27/10
Stimpy,26,2de ronde, 2de kindje, NOD 29/10
hope, 23, belgië, 2de ronde, 1ste kindje, nod 31/10

Zwanger!
1) Musje, 24, nl, 9de ronde, 2de kindje, 1 juni 2008
2) Gordijntje1406,21,NL,2e ronde,1e kindje,10 juni 2008
3) Mariella, 25, NL, 10e ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
4) Anna, 22, nl, 6e ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
5) kaat, 33, b, 5de ronde, 1e kindje, 11 juni 2008
6) lily, 26, b, 3e ronde, 1e kindje, 12 juni 2008
7) Maaike, 33, NL, 2e ronde, 2e kindje, 19 mei 2008
8) Anne, 24, B, 2de ronde, 1e kindje, ?? 20 juni 2008
9) nele, 25, B, 3e ronde, 2e kindje, 24 juni 2008 (volgens Huisarts)

Ik heb de zwangeren er ook vast bij gezet. Die kunnen wel gewoon blijven staan, lijkt me.

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:54
HOPE

Online Status Stuur bericht
Wachten op NOD

hope, 23, belgië, 2de ronde, 1ste kindje, nod 31/10

JOEPIE zwanger !!!!

Was vergeten erbij te zetten dat het om het eerste kindje ging

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:52
HOPE

Het lijstje groeit al snel.

Je moet gewoon een kopie pakken en jezelf op de juiste plaats toevoegen.

kaatje ik heb er niet veel last mee maar ik kan enkel de laatste pag lezen als ik de vorig pak is er een stuk tussenuit. heel gek

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:51
Kaatje

Ben blijkbaar weer uit het lijstje verdwenen. Even opnieuw toevoegen.

hope, 23, belgië, 2de ronde, nod 31/10

xxx

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:49
Sientje

afwachten op nod:

zwangeren: joepie !!!!

silmarieen, het kan gewoon zijn dat je te vroeg getest hebt. Ik ken iemand die pas na 10 dagen een positieve test had. Omdat soms je eisprong later is en als het dan gelukt is heb je nog niet genoeg hcg in je urine.

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:48
Kaatje

Hebben jullie dat soms ook dat je niet kan intekenen op de site? Is niet de 1e keer en vraag me af of het aan m'n pc ligt...

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:46
Kaatje

Ik zal me ook even aan het lijstje toevoegen!

Kaatje, 27, B, 2e ronde, 1e kindje, NOD 27/10

Wat jammer Silmariën!

Kaatje xxx

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:43

@Nele: Gefeliciteerd en geniet er van!

@Gordijntje: Ja, als ik deze maand zwanger zou zijn, ben ik rond 20 juni uitgerekend en 12 juli ben ik jarig. Bij jou zit het al helemaal dicht bij elkaar! Het is toch het mooiste cadeau dat je je kan wensen!

Toch maar een testje gewaagd vanochtend. De symptomen werden alsmaar erger gisteravond, dus ik moest het gewoon weten. Maar helaas... weer negatief.

Ik word er echt stapelidioot van.

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:42
stimpy

afwachten op nod:

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:27
Kidnurse

Hope,

Is misschien geen slecht idee om opnieuw te beginnen met een lijst. Maar hoe doen we dat dan? JIj hebt nu je naam er weer op gezet maar als ik nu mijn naam er ook bijzet staan die 2 toch nog niet bij elkaar en hebben we niet echt een lijst hé?! Snap je wat ik wil zeggen??

Dus: Joke,34,B,2e ronde,2e kindje,NOD22/10

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:23
Stardust

Hier zijn de weer gestopt sinds gisteravond, dus twijfel dat het gisteren wel de waren. Was er wel van overtuigd omdat het echt wel keiveel was en ik ongipijnen had... Nu is alles weer normaal...

Wat je normaal kan noemen... Ik pas m'n banner niet meer aan hoor, ik zal dat wel doen van zodra ik écht duidelijkheid heb...

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:22
HOPE

het lijstje:

afwachten op nod:

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:21
HOPE

Hey

Voor het lijstje kunnen we misschien gewoon een helemaal nieuw maken. Ik denk dat iedereen hier wel genoeg komt om zichzelf er teurg tussen te zetten. Er staan er inderdaad redelijk wat op die niet meer komen. Ik zal beginnen.

Ik zou precies ook niet meer nummeren omdat de nummering vaak ook fout zit. Het is maar een ideetje.

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:20
stimpy

Lies vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is meid, ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid en inderdaad net wat de andere zeggen, maak anders een afspraak bij de gyn.

Een aantal dames beginnen ook weer naar hun NOD te gaan spannen dhoor.

HIer snap ik niets meer van mijn cyclus
Kan er geen pijl optrekken en via die site ben ik nu aan het proberen hoe of wat, alleen heb ik een verkeerde datum ingegeven en ik weet niet hoe ik dat veranderen moet, ben ook behoorlijk slecht in engels.

Ik weet het hier echt niet of het geluk tis, want ik kan er geen pijl op trekken.
Eergisteren flinke veel afscheiding, zere tepels en hoge bmm die wat openstoond en zacht aanvoelde. dus flink geklust omdat we dachten dat het de eisprong zou zijn.
Gisteren de hele dag geen afscheding alleen 's morgens een keer en gisteravond kreeg ik pijn in mijn rechterzij, dit heb ik dus iedere maand en zou dus ook op een eisprong kunnen duiden, maar het vreemde is dat ik dat ook had dat ik depil gebruikte en dan niet ongesteld werd, we hebben gisteren niet geklust.
Vandaag nog steeds steken in mijn zij, maar niet zo erg als anders, dus nog steeds van mijn eisprong?? hoge bmm en openstaand 1 keer een dikke vlokkerige afscheiding en voor de rest niet.
Vandaag komt er niets van klussen wan tik moet werken vanavond en ik krijg hem echt niet wakker om 11 uur.

Wat een verhaal he, maar misschien moet het deze komende 2 maanden gewoon helemaal niet raak zijn, dat maakt het allemaal veel makkelijker wat betreft de bruiloft van mijn broer.

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:07
Kaatje

Lies, ik weet dat het een beetje stom klinkt maar ik denk inderdaad dat de enige oplossing is om zo vaak mogelijk (om de andere dag)te klussen! Ik zou gewoon nog even afwachten en wie weet...

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 12:00
Lies

@ kaatje: nu geef je me weer hoop natuurlijk...!

@ Sientje: ja, dat is een mogelijkheid. Maar 1. dit is pas mijn 2e ronde na een miskraam in aug, dus waarschijnlijk moet mijn cyclus nog wat op gang komen. En 2. ik hou niet zo van al die hormonentoestanden en onnatuurlijke dingen, dat is iets waar ik, denk ik, pas op over stap als het echt te lang duurt of niet anders kan.

Ik vind het gewoon supervervelend dat het allemaal zo onduidelijk is: heb ik een eisprong of niet? En zo ja, wanneer dan? en ga ik het op tijd weten zodat we nog kunnen vrijen op dat moment? En als ik er geen heb, wanneer komen mijn regels er dan door?... Pfff...
Dat de dagen hier maar omvliegen!

Lies*

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 11:58
Kidnurse

@Lies, ik vroeg me net hetzelfde af of je niet naar de gyn zou gaan?? Dan heb je tenminste zekerheid!!

@Sientje, we zitten nu in de 3e ronde na het stoppen met Nuvaring, maar pas nu de 2e ronde gericht aan het vrijen, want mijn eerste cyclus was ook heel onduidelijk na het stoppen met de hormonen. Dus, we mogen nog niet klagen . Ik ben inderdaad nog net geen 35, wel op 1/12 dus dat is echt niet lang meer

Joke

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 11:52
Sientje

Lies, kan je niet naar de gyn gaan. Ik kreeg in het begin ook geen eisprong en dus ook geen regels ik had 3 maand geen regels gekregen. ik ben naar de gyn geweest en die schreef iets voor om ze laten door te komen en dan kreeg clomid voorgeschreven. maar na een tijd had ik genoeg van pillen nemen en neem ik niets meer maar ik krijg wel iedere maand een eisprong.

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 11:50
Kaatje

Lies, ik testte pas op dag 33 positief met zo'n ovutestje, heel toevallig eigenlijk... Dus je weet het maar nooit hé! Ik duim voor je hoor!

En ook voor alle anderen hier op he forum heel veel succes!!!

Link naar deze reactie
17/10/2007 @ 11:49
Sientje

Kidnurse, daar zeg je het juist vanaf 35 en je bent het net niet. dus je hebt nog kans,hoor. wie zegt niet dat je buiten die percenten valt en dat het snel lukt. Hoelang ben je al bezig?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >