Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/10/2007 @ 21:00 Mama83 ![]() | Hallo allemaal, Mag ik me bij jullie groep aansluiten? Wij gaan namelijk ook voor een juni baby. Hopen dat het deze maand raak is he? ![]() Groetjes |
| 04/10/2007 @ 20:51 Quicky | Hallo dames, Mariëlle een dikke, dikke (binnen dit en een kleine 8 maanden zelfs letterlijk ) proficiat. Geniet er met volle teugen van.kaat: die krampen kunnen alle kanten uit, het kan inderdaad zijn dat je baarmoeder al wat aan het uitrekken is, bijgevolg de nodige pijn. Ik had dat bij mijn zwangerschap van onze dochter ook. Het kon zelfs zo erg zijn dat ik soms schrik had dat het in een miskraam zou eindigen. Misschien moet je toch even testen, want zo die onzekerheid is toch ook geen pretje. Heb jij altijd een erg regelmatige cyclus? Ikzelf heb momenteel veel buikkrampen, misschien mijn eisprong? dat zou alvast betekenen dat mijn NOD vroeger valt. Ik zal morgen mijn temperatuur afwachten. Groeten, Quicky |
| 04/10/2007 @ 18:40 kaat ![]() | Lies, ik ga nog even wachten... als die er morgen nog steeds niet zijn dan ... ??!!! nog een sprankeltje hoop dan... toch wel fijn hé dit forum om elkaar te steunen! |
| 04/10/2007 @ 18:36 Lies ![]() | Ja Kaat, 'k denk ook wel dat dat kan. Ga je nog wat afwachten of een testje wagen zoals Musje zei? Hou ons op de hoogte hè! Lies* |
| 04/10/2007 @ 18:29 Musje ![]() | Kaat: het kan wel hoor. Heb je al getest of niet? Ik zou toch een keer een testje gaan wagen. Je bent al 3 dagen overtijd! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

gaat krijgen.
. Eerst zag ik niets en dan verscheen na een minuutje een licht streepje. Ik had nog een testje van Clear Blue liggen ook en dat gaf hetzelfde. Ik kroop echt helemaal bezweet van de spanning terug in mijn bed, maar mijn ventje voelde dat er iets was. Wou eerst nog even wachten met het te zeggen, omdat ik het nog niet echt geloof, maar toch maar gezegd.

) proficiat. Geniet er met volle teugen van.
als die er morgen nog steeds niet zijn dan ... ??!!!