Joke: wat vervelend meid dat je weer aan de medicijnen moet.
Hopelijk besluit beeb niet meteen te komen als je straks stopt met het nemen van de medicijnen.
Sterkte met de laatste loodjes meid.
Sanne: laat je meisje er niet teveel aan wennen hoor, want dan heb je het straks iedere nacht.
Niels heeft bij ons de eerste 1,5 week tussen ons in geslapen en als hij dan sliep legde ik hem ook in zijn wieg, maar naar 1,5 week had ik het wel gehad en zijn we advies gaan vragen.
Helaas waren ze geen voorstander van inbakeren, maar ik denk dat het bij Niels wel de oplossing geweest zou zijn, want die was en is te bewegelijk in zijn slaap.
Bij de volgende pak ik het toch anders aan, mocht het weer zo'n onrustige slaper zijn
MAike: fijn dat Benthe het zo goed doet.
Arina: je bent aardig ind ebuurt geweest vandaag.
Fijn dat Christian lief ging slapen
Sanne: ik liet Niels weinig huilen, maar ik kan het ook niet, het is net wat je gevoel zegt, ik voelde me er niet goed bij om hem te laten huilen en ging dan ook troosten, het nadeel is dat ze er gewend aan raken en ze je dus echt nodig hebben.
Maar dat is een keuze die je zelf moet maken, de een denkt daar anders over dan de ander
Hier nog steeds beeb binnen hoor, die heeft echt voorlopig geen zin, daar blijf ik bij.
Het rommelt helemaal neit, terwijl het bij Niels heel anders was.
Woensdag mag ik weer naar de verloskundige en ik hoop dat we dan toch al een beetje gaan kijken hoe of wat, mocht ikw el de 40 weken over gaan, want ik hou dit niet lang meer vol.
Ben zo extreem moe iedere keer.
Gisteren ging het wel goed en heb ik dus ook even teveel gedaan, maar vandaag heb ik de hele dag op de bank gelegen, waarvan de halve dag liggen dommelen en slapen en ik kan ook echt moeilijk op mijn benen staan van vermoeidheid.
Maar nog maximaal 3,5 week en dan heb ik ons beebje ook in mijn armen.
De kleine beweegt in ieder geval nog goed.