Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/04/2008 @ 12:55 Priscilla | Anke, Als eerste nog gefeliciteerd!!!! Dat klinkt wel leuk hoor wat jullie allemaal gehad hebben!! Lijkt me erg leuk om een babykamer in te richten.Hoever zijn jullie daar al mee?? Groetjes Priscilla |
| 11/04/2008 @ 10:46 Anke ![]() | Hoe gaat het hier met iedereen?? |
| 11/04/2008 @ 14:13 Priscilla | Hier gaat alles goed!!! Ik dacht gister misschien mijn eisprong gevoeld te hebben(heb het nog nooit eerder gevoeld). Als het zo is dan is het wel erg vroeg,dan zou ik op de 10e dag een eisprong hebben gehad. Mocht het wel zo zijn geweest dan is hij in ieder geval wel bevrucht.... Even afwachten dan maar. Liefs Priscilla |
| 13/04/2008 @ 20:05 Anke ![]() | Spannend Priscilla, zou wel leuk zijn natuurlijk!! Nou, hier een druk weekend gehad, we hebben heel Nederland door getoerd (bij wijze van) dus ik heb het wel gehad. Maar eerst voor de echo, het begon goed... de kleine lag vrij goed met het gezicht in beeld, maar net met een stukje placenta????? voor het gezicht. Handjes erbij, heel lief. Toen de benen bekeken, voeten die lekker druk aan het stampen waren. Alle metingen gedaan, alles prima op schema. En even later weer terug naar het gezicht en toen begon de "ellende" de kleine besloot dat het eigenlijk wel genoeg was geweest en ging met 2 handen voor het gezicht liggen. Eerst nog even laten zien dat de voeten ook nog voor het gezicht konden .En dat bleef zo en toen keerde het ons de rug toe.... Dus de echoscopiste zei, neem deze DVD met film en cd ROM met foto's maar vast mee en dan kom je over een week of 4 gewoon terug, dan is het kindje ook wat voller en dan gaan we gewoon voor niks nog een keer kijken. Wat een geluk!!!! Dus we mogen 2x!! Maar de foto's die we nu hebben zijn wel mooi, zie hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=7TEC34PE Kindje was nu 670 gram en het geboortegewicht werd geschat op 3600 - 3800 gram. We gaan het zien, wij waren allebei grote baby's, haha. En we hadden gordijnen gekocht, in eerste instantie had ik iets heel anders in gedachten. Op dat moment vond ik de gordijnen (ze worden nog gemaakt door m'n moeder) ook erg leuk, maar eenmaal thuis sloeg er echt een gigantische twijfel toe. Dus ik ben bang dat ik toch een miskoop heb gedaan.... .Gelukkig was de stof niet zo heel duur, dus als ik ze echt niet meer wil gaat m'n moeder er dekbed overtrekken van maken, het is gewoon puur katoen. En mijn man was gelukkig ook niet boos, het maakt hem niet zoveel uit, hij laat mij gewoon nog even rondkijken en we zien dan wel wat eruit komt. Voel me zoooo stom. |
| 19/04/2008 @ 16:18 kruimel ![]() | anke dat is fyn he spulletjes voor de baby kopen ![]() |
| 22/04/2008 @ 13:15 RARARA | Hallo hier ben ik nog eens ik zit weer af te wachten als mijn cyclus 28 dagen zou zijn, ben ik al 2 dagen overtijd, dus Mijn temperatuur was ook nog hoog deze morgen groetjes |
| 22/04/2008 @ 21:53 Priscilla | Klinkt allemaal heel leuk Anke!! Rarara, ik Hier gaat het ook goed!Het is even afwachten,dinsdag moeten mijn komen.Woensdag gaan we voor 5 dagen naar de ardennen,heerlijk ff weg.Waarschijnlijk gaan we niet van te voren testen. Groetjes |
| 24/04/2008 @ 01:52 Anke ![]() | rarara, spannend!! ik duim met je mee hoor! |
| 24/04/2008 @ 07:06 RARARA | Ik ben waarschijnlijk zwanger!!! vanmorgen testje gedaan en er kwam een licht 2de streepje |
| 25/04/2008 @ 14:49 RARARA | Vanmorgen opnieuw testje gedaan en lijntje was nu duidelijk zichtbaar! Gisteren bloed gaan laten afnemen en maandagavond mag ik het resultaat gaan afhalen en bespreken |
| 25/04/2008 @ 15:01 Anke ![]() | Super zeg!!! Gefeliciteerd!!!!!!! |
| 25/04/2008 @ 20:08 snuitje ![]() | proficiat |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er ook voor?

.
.

komen.Woensdag gaan we voor 5 dagen naar de ardennen,heerlijk ff weg.