< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er ook voor?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
10/10/2007 @ 08:48
Els296

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!
Heb net een ovulatietest gedaan. Ik had gisteren super veel steken in m'n onderbuik. Echt pijnlijk... En nu weet ik dus dat ik m'n eisprong eindelijk eens gevoeld heb!!! Dat betekent klusjes - time!!! We hebben gisterenavond al geklust, maar ik ga vandaag toch ook klussen voor alle zekerheid. Ik heb m'n man al verwittigd en die was uiteraard superenthousiast! Ik hoop zo dat het raak is, maar weet dat het wel niks zal zijn. Ach, we zullen wel zien!
Duim voor me meisjes!
Ik heb het nodig!

Groetjes
Els!

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 15:27
RARARA

Online Status
Hier nog altijd niets te zien

Maar ik heb toch het gevoel dat ze op komst zijn, mijn buik doet wat zeer, maar nog niet zoals anders.

dus nog een beetje afwachten.

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 07:49
Els296

Succes RARARA, hou ons op de hoogte!!!

Groetjes
Els

Voor de rest duim ik ook hoor! Succes!!!!

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 17:59
snuitje

Hallo allemaal !
Jammer, het weekend is alweer om ...

Oh Rarara, spannend zeg !!! ik voor een baby voor u (en stiekem ook voor mij en iedereen hier)

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 10:50
RARARA

Online Status
Hallo

hoe is het met iedereen?

Ik moet als ik een normale cyclus heb normaalgezien morgen mijn maandstonden krijgen, als ik de cyclus heb zoals ik vorige keer had als ik gestopt was met de pil, dan is het pas voor zaterdag

ik heb al gans de tijd steken in mijn rechteronderbuik, dus ik vraag me af wat die betekenen.

Dus het wordt een spannende week voor mij

groetjes
ikke

Link naar deze reactie
05/10/2007 @ 10:06
Els296

Ik heb me vorige keer niet aan die 48 uur regel gehouden. Dus ik ga dat nu wel doen... We zullen zien of dat effectief helpt Laat ons hopen...
Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Makkelijk is dat uiteraard niet hè! Ik let nu veel meer op m'n vitamines, dat ik genoeg binnenkrijg enzo. Ik let nu ook beter op dat ik altijd m'n foliumzuur neem en voldoende sport. Hopelijk werpt die "gezonde" levenstijl vlug vruchten af :

Groetjes!
Els

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 08:41
snuitje

jaja gisteren geoefend voor , en 2 dagen ervoor ook... de 48u beetje proberen aan te houden !

tot nu toe doen we t nog steeds met plezier, dat vind ik wel belangrijk...maja tis ook nog maar ronde 2, ik denk als ik aan ronde 10 ofzo zit dat het ook al niet meer zo plezant is elke dag of om de dag.

Link naar deze reactie
04/10/2007 @ 07:28
Els296

Ah snuitje, dan weet je wat je te doen staat!
Werk aan de winkel meid!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 22:04
snuitje

oh das goed priscilla....

ik denk trouwens dat ik vandaag mijn eisprong heb... kheb heeeeeeeeel erg steken aan rechterkant ... vorige keer had ik zelfde gevoel in linkerkant (en 16 dagen later had ik toen de )

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 19:39
Els296

Die "gevaarlijke" periode zal wel snel voorbij zijn en dan kan je ten volle genieten van je zwangerschap!
Succes ermee!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 16:27
Priscilla

Online Status
Bedankt voor het duimen draaien want het heeft geholpen.
Het bloedverlies is opgehouden.Het"rommelt" wel erg in mijn buik.Vannacht werd ik wakker om te plassen en weer terug in bed kreeg ik een verschrikkelijke kramp,niet op 1 plek maar echt mijn hele buik(geen bloedverlies meer gehad).Na 10 minuten trok het weer weg.De doktersassisente zei dat het ook mijn darmen kunnen zijn maar ik hoefde niet naar de wc.
Tuurlijk zijn we blij maar we blijven wel voorzichtig blj totdat we de 3 maanden voorbij zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 15:56
RARARA

Online Status
Ja stel je voor zeg.

Maar ik denk het eerlijkgezegd niet, vanmorgen had ik last van mijn buik zo het gevoel alsof mijn maandstonden zouden beginnen, en iedere keer ik naar toilet ga reken ik er ook op dat ze daar zijn.

Ik ben wel echt moe en af en toe misselijk ook.
Maar er is ook wel een plaagje op gang

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 15:36
snuitje

OOOOOOOOOOOH rarara ... stel je voor !

toffe collega heb jij, die verklaard je al zwanger voordat je het zelf weet ... hopelijk heeft hij ook nog gelijk he !

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 15:25
RARARA

Online Status
Hallo

Priscilla, weet je al iets meer?

Mijn collega zegt hier net tegen mij van je bent verstrooid deze week. En hij begint zo te tellen, ja het zou voor juni zijn zegt hij zo. Ik kijk zo van allé wat zeg jij nu.
Ja zegt hij, de vorige keer dat je zwanger was had je dat ook.
Allé dan weet hij meer dan ik

groetjes,
ikke

Link naar deze reactie
03/10/2007 @ 11:38
snuitje

en Priscilla, heb je al nieuws? mijn duimen draaien overuren

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 17:38
snuitje

Ik duim voor je priscilla ! Alles komt goed !

Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 11:45
Priscilla

Online Status
Bedankt allemaal.We hebben op het moment alleen een beetje spanning omdat ik wat bloedverlies heb.
Het is maar even afwachten.Vamiddag komen ze van moeders voor moeders en dan word er nog een test gedaan.

Succes allemaal

Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 11:26
snuitje

Hey allemaal,

Rarara, ik ben terug uit verlof ja, jammer genoeg, maar het was SUPERFIJN ! Gisterenavond om 22u waren we thuis.

Priscilla, Dikke proficiat ! Ik verschrok mij wel eerst, ik had rap willen bijlezen, en had daardoor gelezen dat je 16 was en al sinds je 12de aan de pil (ik dacht "OH nog maar 16 jaar, en al fijn mama worden !")
Maar toen las ik verder en snapte het niet meer...toen las ik het nog eens opnieuw en las ik dat je AL 16 jaar aan de pil was). Ben blij dat je zwanger bent !

Wie volgt bij de zwangeren!? Spannend !

Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 09:55
RARARA

Online Status
hey snuitje,

plezant verlof gehad?

groetjes

Link naar deze reactie
30/09/2007 @ 20:58
Els296

Hey Priscilla!!! Proficiat! Hopelijk kunnen we snel ook zo'n leuk berichtje posten!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >