Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 09/10/2007 @ 15:27 RARARA | Hier nog altijd niets te zien ![]() Maar ik heb toch het gevoel dat ze op komst zijn, mijn buik doet wat zeer, maar nog niet zoals anders. dus nog een beetje afwachten. ![]() |
| 09/10/2007 @ 07:49 Els296 ![]() | Succes RARARA, hou ons op de hoogte!!! Groetjes Els ![]() Voor de rest duim ik ook hoor! Succes!!!! |
| 08/10/2007 @ 17:59 snuitje ![]() | Hallo allemaal !Jammer, het weekend is alweer om ...Oh Rarara, spannend zeg !!! ik |
| 08/10/2007 @ 10:50 RARARA | Hallo hoe is het met iedereen? Ik moet als ik een normale cyclus heb normaalgezien morgen mijn maandstonden krijgen, als ik de cyclus heb zoals ik vorige keer had als ik gestopt was met de pil, dan is het pas voor zaterdag ik heb al gans de tijd steken in mijn rechteronderbuik, dus ik vraag me af wat die betekenen. Dus het wordt een spannende week voor mij groetjes ikke |
| 04/10/2007 @ 07:28 Els296 ![]() | Ah snuitje, dan weet je wat je te doen staat! Werk aan de winkel meid! ![]() Groetjes Els ![]() |
| 03/10/2007 @ 19:39 Els296 ![]() | Die "gevaarlijke" periode zal wel snel voorbij zijn en dan kan je ten volle genieten van je zwangerschap! Succes ermee! Groetjes Els ![]() |
| 03/10/2007 @ 16:27 Priscilla | Bedankt voor het duimen draaien want het heeft geholpen. Het bloedverlies is opgehouden.Het"rommelt" wel erg in mijn buik.Vannacht werd ik wakker om te plassen en weer terug in bed kreeg ik een verschrikkelijke kramp,niet op 1 plek maar echt mijn hele buik(geen bloedverlies meer gehad).Na 10 minuten trok het weer weg.De doktersassisente zei dat het ook mijn darmen kunnen zijn maar ik hoefde niet naar de wc. Tuurlijk zijn we blij maar we blijven wel voorzichtig blj totdat we de 3 maanden voorbij zijn. Groetjes |
| 03/10/2007 @ 15:56 RARARA | Ja stel je voor zeg. Maar ik denk het eerlijkgezegd niet, vanmorgen had ik last van mijn buik zo het gevoel alsof mijn maandstonden zouden beginnen, en iedere keer ik naar toilet ga reken ik er ook op dat ze daar zijn. Ik ben wel echt moe en af en toe misselijk ook. ![]() Maar er is ook wel een plaagje op gang ![]() |
| 03/10/2007 @ 15:36 snuitje ![]() | OOOOOOOOOOOH rarara ... stel je voor ! ![]() toffe collega heb jij, die verklaard je al zwanger voordat je het zelf weet ... hopelijk heeft hij ook nog gelijk he ! |
| 03/10/2007 @ 15:25 RARARA | Hallo Priscilla, weet je al iets meer? Mijn collega zegt hier net tegen mij van je bent verstrooid deze week. En hij begint zo te tellen, ja het zou voor juni zijn zegt hij zo. Ik kijk zo van allé wat zeg jij nu. Ja zegt hij, de vorige keer dat je zwanger was had je dat ook. Allé dan weet hij meer dan ik ![]() groetjes, ikke |
| 03/10/2007 @ 11:38 snuitje ![]() | en Priscilla, heb je al nieuws? mijn duimen draaien overuren ![]() |
| 02/10/2007 @ 17:38 snuitje ![]() | Ik duim voor je priscilla ! Alles komt goed ! |
| 02/10/2007 @ 11:45 Priscilla | Bedankt allemaal.We hebben op het moment alleen een beetje spanning omdat ik wat bloedverlies heb. ![]() Het is maar even afwachten.Vamiddag komen ze van moeders voor moeders en dan word er nog een test gedaan. Succes allemaal |
| 01/10/2007 @ 09:55 RARARA | hey snuitje, plezant verlof gehad? groetjes |
| 30/09/2007 @ 20:58 Els296 ![]() | Hey Priscilla!!! Proficiat! Hopelijk kunnen we snel ook zo'n leuk berichtje posten! Groetjes Els ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er ook voor?

En nu weet ik dus dat ik m'n eisprong eindelijk eens gevoeld heb!!! Dat betekent klusjes - time!!! We hebben gisterenavond al geklust, maar ik ga vandaag toch ook klussen voor alle zekerheid. Ik heb m'n man al verwittigd en die was uiteraard superenthousiast! Ik hoop zo dat het raak is, maar weet dat het wel niks zal zijn. Ach, we zullen wel zien! 

!
...
Laat ons hopen...

)