< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er ook voor?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
26/09/2007 @ 13:59
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja lang leve het internet !

Als ik dat niet had, was ik al vaak gestopt met werken door de te grote verveling

Heb je mijn priveberichtje ook gelezen trouwens? ik had er eentje teruggestuurd.

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 13:55
RARARA

best dat we het internet nog hebben
dan doen we interessantere dingen, zoals hier zitten kijken op de site
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 13:50
snuitje

ja das zeker... en vallen is zo erg nog niet he, daar worden ze hard van... als hij er maar niet al te veel pijn of een letseltje aan overhoudt...maar dat is niet het geval he ! Want dan had je t al lang gehoord.

Niemand ziet hun kindje graag vallen, maar in een glazen kastje stoppen is ook niet de oplossing he

Stomme vergelijking misschien maar toen ik voor de trouw hier zat had ik ook niks te doen opt werk... en maar constant denken wat ik savonds nog allemaal moest doen...terwijl k hier tijd verknoeide.

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 13:21
RARARA

ja heel ambetant, je zit dan hier te denken wat je allemaal thuis zou kunnen doen en hier zit je eignelijk alles te rekken om 8u iets te doen hebben

ja ze weten niet hoe het komt dat hij gevallen is, of hij weggegleden is of over speelgoed gevallen is. Ze hebben ook meer dan 1 kindje hé om naar te kijken, ik begrijp dat wel hoor, en thuis kan hij ook vallen hé. Ze hebben wel gekeken of zijn tandjes niet loszaten
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 13:16
snuitje

HAAA wat vervelend !

Das echt om gek te worden he...

pfff kan t mij wel inbeelden, dan wilt ge gaan kijken of je spruitje t goed maakt he !

Maar hij is in goede handen...

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 13:07
RARARA

Online Status
krijg hier net een mailtje van mijn ma dat ze onze spruit is gaan halen in de crèche en dat hij gevallen is en dat zijn lipje heel dik zit
ik wil zo vlug mogelijk naar huis, maar ik moet hier nog blijven tot 17u en er ligt hier totaal geen werk

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 13:06
RARARA

Online Status
vond het beter om zo te doen

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 11:59
snuitje

Oh ik heb het gevonden !!! Effe gaan lezen !

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 11:59
snuitje

Rarara, jij maakt het echt spannend voor mij !

een priveberichtje, dat heb ik nog nooit gehad... ik zit me hier rot te zoeken.... waar lees ik dat?

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 11:27
Nancy

Hallo,

Ja dat is om te zien wanneer je je eisprong hebt.
Ziet eruit als een zwangerschapstest.
Heb de mijne gekocht bij Di, 19.90 euro.
Er zitten 5 ovulatietesten in en een zwangerschaptest.
Heb dit gekocht op aanraden van de gyn.
Er zit een zeer duidelijke bijsluiter bij, van wanneer je juist precies moet beginnen testen. Vandaag was het bij mij de eerste test. Ben benieuwd naar de komende dagen.
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik totaal geen kwaaltjes gekend, dus was het steeds afwachten tot wanneer ik overtijd was. Hoop nu stieken dat ik volgende week misschien misselijk ben en pijnlijke borsten krijg.
Maar ja, zal moeten afwachten é.

Groetjes en tot nog eens.
Moet sebiet de kleinste van school halen.
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 11:22
RARARA

ja ik zou het ook niet willen weten, maar ja...mijn man wel en als hij het weet dan gaat dat niet, ik zal dan ook curieus zijn denk ik

ik heb eignelijk nog nooit zo'n ovulatietesten gebruikt, is dat om te kijken wanneer je ei springt?
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 11:19
Nancy

Hey Rarara,

Bij de eerste 2 wist ik dat het een jongen ging zijn.
Bij de derde wist ik het niet.
En geloof me, ik zou het nu ook niet willen weten.
Het is echt spannend te leven naar die grote dag, en nog niet weten wat het gaat worden.
Veel mensen zeggen ja maar dan kan je niks kopen.
Onzin, er zijn altijd kleurtjes die voor beide gaan.
Beige, wit , groen, geel.
Wij hadden bij ons dochter alles in het geel op de lijst gezet.(had de meeste spullen na de jongens al weggedaan)
Nee, ik zou het nu ook niet willen weten.
Net ovulatietest gedaan en nog niet klussen.
Morgen of komende dagen beter.

Groetjes
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 11:19
N

Hey Rarara,

Bij de eerste 2 wist ik dat het een jongen ging zijn.
Bij de derde wist ik het niet.
En geloof me, ik zou het nu ook niet willen weten.
Het is echt spannend te leven naar die grote dag, en nog niet weten wat het gaat worden.
Veel mensen zeggen ja maar dan kan je niks kopen.
Onzin, er zijn altijd kleurtjes die voor beide gaan.
Beige, wit , groen, geel.
Wij hadden bij ons dochter alles in het geel op de lijst gezet.(had de meeste spullen na de jongens al weggedaan)
Nee, ik zou het nu ook niet willen weten.
Net ovulatietest gedaan en nog niet klussen.
Morgen of komende dagen beter.

Groetjes
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 11:08
RARARA

Online Status
Ik dacht ook dat mijn mama dat ging zien, maar blijkbaar niet, maar zij zag wel direct dat ik zwanger was

ik heb een privéberichtje gestuurd met de naam van mijn zoontje

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:57
snuitje

Ja idd, zo kun je het wel aanpakken... maar ik denk aan mijn gezicht dat mama ziet wat het is als ik aant liegen ben ...

Wat is de naam als ik vrage mag? Of zeg je dat liever niet om die anonimiteit te bewaren (want dan is dat niet erg hoor, begrijp ik dan wel ! )

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:51
RARARA

als ik met mijn ma of schoonma ging shoppen en zij toonden iets van dit is mooi of dat is mooi dan zei ik van ja dat is mooi maar dan moet het wel een jongen/meisje zijn dus inderdaad mooi maar ik neem het niet mee.
Of ik haalde iets anders uit de rekken voor het andere geslacht en zei van dit is ook mooi.
De ene keer toonde ik iets voor meisjes, de andere keer iets voor jongens, dus ze twijfelden.
MIjn schoonma kocht zelfs body'tjes in het roze, ik denk dat zij echt dacht dat het meisje werd, die heb ik allemaal mooi aanvaard en in de kast gelegd en die liggen daar nu nog, dat heeft hij nooit aangehad.
als ik echt iets mooi zag als ze meewaren dan ging ik de dag erna het kopen.
In het begin kocht ik wel maar pyama'tjes en dan zei ik dat gaat voor zowel een meisje of jongen hé en kocht alleen dingen typisch voor jongen als mijn man en ik alleen op pad waren.

Ik heb acheraf gevraagd of ik mij versproken had en mijn moeder zei dat ze de ene keer aan een meisje dacht, de andere keer een jongen.
Van de naam waren ze ook verschoten, ze had niet gedacht dat we dat gingen kiezen
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:43
snuitje

Mijn man wil het ook graag weten zegt hij, maar ik zeg dat ik denk van niet...

als het ooit zover is (hopelijk snel) en ik wil het dan niet weten, dan mag hij het van mij ook niet weten...

want dan zou ik constant erop letten wat hij zegt en of hij zich verpraat...daar zou ik echt gestresseerd van worden denk ik...

en als ik het wel weet, zou ik heel erg moeite hebben om mij niet te verpraten... en dat levert ook stress op denk ik, dus als mijn man wil dat ons kindje gezond is :-) moet hij zorgen dat de mama niet gestresseerd is

Eerste maakt me toch niet uit, dus is ook wel erg spannend om het niet te weten he !

Anders durf ik ook met ons mama geen babykleedjes te gaan kopen, schrik dat ze zegt: oh das voor meisjes, of andersom...

Of hoe lostte jij zo n dingen op?

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:35
RARARA

hey nancy,

ik ben je al eens tegengekomen hier op het forum
wist jij wat het werd van je kindjes?

snuitje, ik wist wat het werd van ons zoontje, omdat mijn man het heel graag wilde weten. En nu heb ik ook zoiets van ik wil het niet weten, maar hij wil het dan wel weer weten dus ja. Maar we denken om te zeggen tegen de mensen die het vragen dat we het niet weten, zo kunnen we ons niet verklappen
Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:30
snuitje

Hallo Nancy,

doet mij ongelooflijk deugd je reactie te lezen, ik weet idd wel dat ik mij dat niet moet aantrekken... maar soms doe k het toch, specifiek dan als het mensen zijn die mij goed kennen... en weten dat ik al 4 jaar zo graag kindjes wil (ik zeg dat al van toen ik klein was dat ik een jonge mama wil zijn) ...
en diegenen die dat dan weten, als die dan toch zegge neenee wacht nog maar, geniet van het leven...

dan denk ik "Genieten van het leven ! Dat doe ik...en ik zou het zeker niet minder kunnen doen omdat er n kindje zou zijn, integendeel..."

Ik ben zalig gelukkig, maar mijn leven zal nooit compleet zijn zonder kindjes.

Rarara, ja ik heb dat zopas ook ergens gehoord dat iemand de naam al zei, het geslacht niet kunnen verzwijgen dat hoor je wel vaker...maar de naam al verklappen??? Dat vind ik echt vreemd... wat is er dan nog spannend aan?

Ik wil alvast zelf het geslacht niet weten bij t eerste wondertje, zodat ik me zeker niet verpraat

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 10:14
Nancy

Hallo snuitje,

Ik ben sinds vandaag nieuw op het forum.Ik wil je even iets duidelijk maken. Trek het u aub niet aan wat andere mensen zeggen over te jong zijn. Ik was zelf pas 18 toen ik zwanger was, en 19 toen ik bevallen ben. Was wel een ongelukje, maar was al 3 jaar samen met mijn toenmalige vriend. Uiteindelijk na 2 maanden zwangerschap heeft hij mij toen laten zitten. Ben goed opgevangen door mijn ouders. Toen mijn zoontje 1.5 jaar was, heb ik iemand anders ontmoet en was na 7 maanden zwanger van mijn 2de zoontje. Mijn vriend heeft mijn eerste zoontje ongelooflijk goed opgenomen, het is en blijft voor hem net zijn eerste kind. Ondertussen is er ook nog een dochter bijgekomen, en zijn nu volop aan het klussen voor een 4 de kindje. Alleen vlot het nu niet zo zoals de vorige keren.
ben ondertussen 35.
Ik wil je maar zeggen, wij hebben ook jaren aan een stuk moeten horen van, toch niet nog één.
Precies of zij moeten ervoor gaan werken.
Wij zien onze kinderen allemaal even graag, en zij sporten allemaal, waar we ook steeds proberen aanwezig te zijn.
Een hele planning altijd maar het lukt ons ongelooflijk goed.De oudste nu 16 voetbalt zelfs bij papa in de ploeg.
Gewoon heel toffe boel dus.
Oh ja , andere kinderen zijn 13 en 9 jaar oud.
Het zal voor ons dus een heel bewust gekozen nakomertje worden.
Wat zal die famielie weer raar opkijken.
Ik kijk er al naar uit.

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >