Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 29/09/2007 @ 11:59 tito | hoikes;ikzelf ben mama van 4 kids en die slapen samen door gebrek aan slpkms.en nu is nr 5 opkomst;maar nu gaan we groter wonen zodat ze per 2 kunnen slapen en de nodige privacy kunnen hebben.maar ze hebben het nu eigenlijk best naar hun zin in hun knusse kamer.en ja er zijn reacties van ...nog eentje?maar ik laat dat over me gaan ,wij kozen ervoor en wij wilde dit wondertje heel erg graag.met 5 kids word ons nieuw samengestelde gezinneke echt compleet. ![]() |
| 19/09/2007 @ 10:16 | Wij hebben ook reeds 3 kinderen: Thomas (8,5), Matthijs (bijna 7) en Margo (3,5). Nu kriebelt het bij mij ook wel, maar er rijzen ook wel veel vragen: hoe gaan de mensen reageren, wat met de auto, maar 3 slaapkamers en nog zoveel meer. Ik kom nu soms al handen tekort, wat gaat het dan zijn. Maar het kriebelt toch. Wie zit daar ook mee ? joke |
| 18/09/2007 @ 09:54 | hoi, Hier eigenlijk dezelfde wens maar het is niet het huis dat me tegenhoudt maar de auto (en mijn man )groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Vraagje voor mensen met 4 kindjes

. Ik vervoer mijn kindjes in de fietskar en eentje in een stoeltje achterop. Met vier kindjes kan er nog eentje voorop hé. En we kunnen ook zo'n hangfiets kopen voor onze oudste en die kan dan bij de papa "hangen fietsen hé). Hier is het grootste probleem de man