< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » inslapen 4.5maand

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
inslapen 4.5maand
19/09/2007 @ 19:43
Tine

Online Status Bekijk profiel
Hier krakhetzelfde! Zoveel tutje geven, om zot van te worden. Hoeveel keer ik al gezegd heb dat ik blij zal zijn dat hij die tut kan inhouden he! Wij leggen er een kersepitkussen tegen en dat helpt wel goed, maar natuurlijk valt die tut er soms naast maar anders zouden we een hele dag naast zijn bed staan voor een tut te geven.. Hij kan zijn tutje nog geen minuut in de mond houden En hij heeft die tut echt nodig, anders gaat hij absoluuuuut niet slapen.. Hij wordt ook veel wakker voor die tut, soms hysterisch wenen als dat tutje uit zijn mond valt en als je hem dan geeft is het direkt stil. Tis nogal ene zenne

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 09:51
UNDRA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Net als hier boven al gezegt word even proberen een beer er voor te zetten of misschien een hydrofiel luier door het ringetje doen.

Wij hebben ook veel problemen gehad door niet willen slapen sávonds s'nachts. En toen deed ik het zo.
Ik heb een tweeling dus ik moest wel omdat ik ze anders samen te huilen had. En dan ga je wat proberen.

Succes

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 14:59
Parthoens Liesbeth

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier ook ene die enkel zijn tut heeft om in slaap te vallen overdag.
Na de laatste fles gaat hij zonder zijn tut slapen, we leggen hem nochtans wakker in bed maar dan gaat hij zonder mopperen.

Overdag is het soms 1x, soms 10x de tut teruggeven eer hij in slaap valt.

In het begin legde ik er een knuffel tegen zodat ze langer bleef steken maar nu hij volop kan grijpen werkt dit natuurlijk niet meer.

Volhouden is de boodschap en mss overdag wat meer laten tutten zodat hij voelt hoe hij deze moet binnenhouden.
Hebben wij ook een tijdje gedaan en dat heeft echt geholpen.

Groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 14:34
nijntje

Hallo,
ik heb een hele moeilijke inslaper en ben nu al zeker een maand en half bezig hem wakker in bed te leggen tutje met knuffel te geven en weg te gaan.
Maar als ik pas de trap af ben is hij die al kwijt en zet hij het op een huilen.
Ik laat hem 5min huilen en ga dan zijn tut teruggeven.
Dit ging een tijd goed en meestal sliep hij na de 2de keer.
Nu moet ik dikwijls tot 4keer toe terug voor die tut,ik laat hem steeds een 5min huielen voor ik ga,het vervelende is dat hij ze meestal ook metee wwer kwijt is.
Een echte tuttezot is het niet heeft hem in de dag niet nodig als hij wakker is.
Wat doe ik, nu het best,hem langer laten wenen dat hij zonder tut leert slapen ,of hoe pakken jullie dit aan?
S'nacht slaapt hij ook zonder tut,maar dan valt hij wel nog beneden bij ons in slaap.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]