< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » symptomen net zwanger

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
symptomen net zwanger
30/07/2008 @ 23:28
Bianka 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben al 12 dagen overtijd, de cyclus er voor heb ik maar 1 dag bruinbloed verloren, als ik dat als niet ongie beschouw dan zou ik bijna 9 weken zwanger zijn. maar de testen blijven negatief, alhoewel ik de afgelopen twee weken nog geen nieuwe test heb gedaan. Druf niet! Maar ik voel me wel heel erg zwanger!
ppff het is wat! morgen vroeg ga ik het toch even wagen! ik ben benieuwt!
Maar ik ga er maar van uit dat er niks is en dat mijn lichaam in de war is!

groetjes Bianka

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 23:07

buikpijn tijdens de eerste weken van de zwangerschap
Hoi, ik ben 3 dagen over tijd en net twee dagen geleden een zwangerschap test gedaan en ja het was positief we zijn super blij! Maar ik heb al een paar dagen af en aan buikpijn helemaal onderin mijn buik, hierdoor wordt ik onzeker en kijk steeds op de wc of ik toch nog ongesteld wordt! We willen deze baby heel graag! Het is gewoon even afwachten denk ik ! Wanneer moet ik me trouwens bij de huisarts melden dat ik zwanger ben?
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 13:10
Anna

Een negatieve test is eigenlijk nooit echt betrouwbaar! Ja kan toch zwanger zijn, ik had enkele negatieve voor ik één positieve had hoor! Toch ben ik reeds 9 weken zwanger, bevalling voor 27/02/2008.
Ik heb dan bloed laten trekken bij de dokter, zwanger, maar toch een negatieve test. Ik vertrouw die testen niet echt hoor! Vorige week nog een test gehaald en deze was terug negatief, het ligt mischien aan het werk, was een goedkope uit de gb, deze bij de apotheek was dan wel positief! Gelukkig heb ik een mooie echo om regelmatig naar te kijken, zo weet ik wel heel zeker dat ik zwanger ben.
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 12:51

zwanger
hoi ik heb een vraag ik wil graag weten of ik zwanger ben want ik misselijk steken in mijn buik gevollige borsten maar moet rond donderdag ongesteld worden ben ook veel moe maar durf nog geen test te doen groetjes sabrina
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:05

Online Status Stuur bericht
Hoi

Het is altijd mogelijk dat je zwanger raakt als je je pil vergeet. Maar zoals je zegt heb je met condoom gevreeën, als het condoom niet gescheurd is, lijkt het me sterk dat je zwanger zou zijn.
Als je wat meer zekerheid wil of je zwanger bent of niet kan je altijd een zwangerschapstest doen. Maar ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:00

zwanger?
hallo

ik heb een vraagje,

twee dagen voordat ik seks heb gehad(met condoom) ben ik mijn pil vergeten in te nemen. ik moet veel naar de wc, kan moeilijk naar de wc maar merk verder weinig, tot bijna niks. kan ik nu zwanger zijn?
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 10:14

zwangerschap
hoihoi ik heb een vraagje,,ik heb 1,5 maand geleden sex gehad met mijn partner heb al ene dochter van 1.5 en volgens mij is het nu weer raak,,ik voel me een beetje opgeblazen terwijl ik niet dik ben,,en heb last van misselijkheid vooral in de avond harde buik..en bij me navel doet ook wel zeer.
ik ben na de sex een maand lang ongesteld geweest vroeg me af hoe dat nou kon,,dus een testje,,heb last van hoofdpijnen,,en kan ik zwanger zijn nu?ik heb al een dochter maar bij iedere zangershap is anders ...alsvats bedankt voo hwet antwoord dikke kusss diana
Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 19:24
konijntje

Online Status
Hey

Je kan pas een zwangerschapstest doen vanaf de dag dat je normaal gezien ongesteld zou moeten zijn. Eerder is die test niet te vertrouwen. HCG wordt enkel gemeten via bloedonderzoek, dus dan heb je sowieso via de arts bevestiging of je al dan niet zwanger bent.

De symptomen verschillen van persoon tot persoon. Ik had ook plots pijn aan de zijkant van mijn borsten en dat een kleine twee weken voor ik normaal gezien ongesteld zou worden. Die pijn was ik gewoon, maar normaal gezien kreeg ik dat precies een week voor mijn uitgerekende menstruatiedatum. Verder had ik plots zo'n getintel in mijn onderbuik die maar niet overging. Er speelde zich iets af in mijn buik wat ik nog nooit eerder had beleefd, dus ik had vrij vlug het vermoeden dat ik zwanger was. Ik moest dus nog een kleine twee weken wachten voor ik de test kon doen en jawel, zo zwanger als iets. Bloedtest bevestigde de urinetest.

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 15:56

Online Status
Zwanger?
Ik ben 2 mnd geleden met de pil gestopt. Nu ben ik 2 dgn misselijk en heb veel witte vloei (wat ik normaal mooit heb). Gister een HCG gedaan maar die was negatief . Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben en het gewoon nog niet in een test te zien is? Heb verder geen klachten van mij borsten of stemmingswisseling ofzo.

of is dit niet iets wat jullie herkennen als zwangerschapsklachten? Weet het gewoon echt niet.

Alvast bedankt!
Liefs Suzie
[Laatst gewijzigd door Suzie1983 - 10/06/2008 @ 15:57] - Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 11:43

heyy ik heb een vraagje ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger maar ik heb me buik is nog helemaal plat klopt dat wel maak me best wel zorgen
Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 12:35
Carine

Vorige week was mijn ovulatie en toen heb ik ook een beetje bloed verloren. Ik heb de hele tijd buikpijn en mijn maag is niet in orde! Dat buikpijn word soms ook weleens afgewisseld met steken in mijn buik. Nu denk ik dat ik misschien zwanger ben.

Kent iemand dit verschijnsel?

Liefs, Carine
[Laatst gewijzigd door Carine - 08/04/2008 @ 12:37] - Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 16:20
Anoniem

Hoi anoniem,

Ga je nu maar niet zo zenuwachtig maken en wacht het gewoon af. Als je wel zwanger blijkt te zijn kun je het natuurlijk niet blijven verzwijgen. Wees blij, er zat zat vrouwen die nooit zwanger zullen worden. Neem je verantwoording, je was er ook zelf bij toen het gebeurde...
Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 15:46
Anoniem

Hallo allemaal!

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen.
Ik ben aan de pil, maar ik ben hem 1 keer vergeten. Ik heb toen wel seks gehad met mijn vriend en nu voel ik al 2 dagen constante buikkrampen en tintelingen in mijn buik. Het gevoel zit onder in mijn buik. Ook moet ik steeds naar de toilet. Zijn dit symptomen van een zwangerschap? Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want ik ben nog maar 17 jaar en ik durf het mijn ouders niet te vertellen.

Alvast bedankt!
Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 11:42

ben 7 weken zwanger
hallo ben hier nieuw en heb jullie vragen gelezen ben nu voor de tweede maal zwanger heb een zoon van bijna negen waar ik heel fier op ben,heb ook licht roze verlies maar dat is niet zo erg dat had ik bij mijn zoontje ook heb toen de dokter gebeld en ze zei me het is omdat het zich nesteld en als het een adertje raakt kan dat wat licht verlies zijn het duurde maar een dag of 3 het mocht wel geen gevig bloed verlies zijn toen was dat niet goed . hoop dat jullie nu wat meer op jullie gemak zullen zijn en zeker geen zorgen maken is nog niet nodig, geniet van jullie zwangerschap is het mooiste wat er is !!!!! groetjes en to de volgende keer katje
Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 22:08
Pientje

Hoi Ikke !!
Ja ik heb ook die buikpijn maar ik heb het echt de dag na mijn ovulatie al en ik heb het nu dus al drie dagen (een foutje maandag was mijn ovulatie) en die buikpijn zit onder in de buik echt alleen daar en dat blijft ook constant!! Nou zeggen sommige dat het aan het ontpillen ligt maar het lijkt mij niet dat het dan constant is!! en ik heb ook hoofdpijn enz..Ik ben echt benieuwd of dit nou bij de verschijnselen hoort van een zwangerschap en roze bloedverlies heb ik nog niet gehad ...ik heb wel andere afscheiding ik ben zo benieuwd en ik hoop of iemand dit ook herkent NOu succes he !!

Groetjes Pauline

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 18:29
Balai

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ik Balai en ik ben net zwanger, Ik ben een van de gelukkige bij wie het de eerste ronde meteen raak was! Maareh over de symptomen, ik had tijdens mijn ovulatie heel erg veel kramp (1 dag ziekgemeld, dacht dat ik buikgriep onder de leden had). Vanaf die dag heb tot en met nu opgezette borsten en harde en gevoelige tepels. Een dag voor mijn NOD was ik na een stuk fietsen heel even duizelig. De ochtend van NOD werd ik licht misselijk, heb s'avonds een test gedaan en 2 streepjes. Op dit moment rommelen mijn darmen en ben ik s'avonds heel erg moe.. Kortom ik ben dolgelukkig, voel me goed maar vind het wel heel spannend, het is nog zo pril.

Ik hoop dat jullie wat aan symptomen hebben! Succes allemaal

Groeten Balai
Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 11:38
Seyira

Online Status Bekijk profiel
Wie van jullie heeft ook enorm veel pijn aan de zijkanten van haar borsten? Ik heb zelf steken/krampen die doortrekken naar mijn oksels (klieren) Ik heb dit echter maar één kant. Ander borst niets maar 1 borst heel opgezwollen en ferme blauwe aders en ongelooflijk veel pijn in zijkant van linkerborst.

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 21:53

hey Pientje,
HOOP dat het inderdaad zo kan zijn, want dat zou dan voor mij ook goed nieuws kunnen zijn.
Zaterdag heb ik positief getest met zo een ovulatietest...van deze info hebben we dan ook dankbaar gebruik gemaakt...
Vandaag voel ik me gewoon miserabel, heel de tijd al vreselijke buikpijn, zo een pijn waarvan je eigenlijk moeilijk kan omschrijven waar hij zit, ook moet ik constant naar het toilet en komt er iedere keer een beetje lichtroze bloed mee...zou dit een positief teken kunnen zijn??? Kan er iemand Pientje en mij een beetje helpen???
liefs,ikke
Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 19:27
Pientje

Hallo
Ik heb een vraag ik heb sinds gister en vandaag echt constant pijn in mijn onderbuik echt nog nooit gehad en ik hoor en voel de heletijd dat mijn darmen aan werk zijn (denk ik)
Dinsdag was mijn ovulatie zou je zo snel al iets kunnen voelen??
Groetjes Pauline

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 17:56
Lesley

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Aangezien je aan de pil bent is de kans heel klein dat je zwanger bent.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]