Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2007 @ 18:17 Lizzy11 ![]() | Hey Greet, Bedankt voor de uitleg. Ik ga straks even kijken en misschien schaf ik er mij ook wel eentje aan. Eerst afwachten voor morgen, terug een echo. Hoop dat alles in orde is. Gaan jullie ook een 3D echo laten maken? Ik heb een website gevonden waar je voorbeelden kan zien en een afspraak maken: http://www.studio9months.com Groetjes. |
| 30/09/2007 @ 20:33 greet ![]() | hoi lizzy , succes morgen wij zijn nog aan't overleggen of we een 4d echo zouden laten maken ... we hebben er wel zin in ! hou me op de hoogte ivm morgen he |
| 02/10/2007 @ 12:20 Poukie | Hallo iedereen, is er nog een plaatsje vrij voor een 30+? Allereerst: allen een dikke proficiat met jullie zwangerschap. Effe voorstellen: Ben er net 34 geworden en voor de eerste keer zwanger. (Nog nét vóór mijn verjaardag )Wegens medische complicaties (die niets te maken hebben met vruchtbaarheid) moesten we zo lang wachten vooraleer we mochten beginnen aan kindje. En oef, gelukkig, na 9 maanden proberen is het zo ver. We zijn uitegerekend voor eind mei (op mijn mama haar verjaardag) en we zien er ontzettend naar uit. Komende vrijdag mogen we voor het eerts naar de gyn voor een echo. Ik ben benieuwd! Is er eigenlijke al iets te zien zo vroeg? Verder werk ik fulltime, wat de laatste tijd wat vermoeiend begint te worden. Maar naar het schijnt betert dit wel de komende weken 'k heb tamelijk veel last van misselijkheid en dat situeert zich voornamelijk in de namiddag en 's avonds. Niet echt "genietbaar" maar 't is voor een goed doel hé! We hebben het nog tegen niemand gezegd en zouden dat nog een tijdje zo willen houden. Wanneer hebben jullie het verteld? Ook hebben we nog niets gekocht, maar ik weet wél al waar we alles zullen gaan halen. Hebben de meesten onder jullie bewust gewacht of heeft het ook met omstandigheden te maken? Zo dames, ik wens jullie allen een prettige dag toe en tot schrijfs, Liefs, Poukie |
| 05/10/2007 @ 16:18 Poukie | Hallo iedereen, vol spanning zitten we te wachten tot het 18u is.... dan mogen we eindelijk naar de gyn. De eerste keer in mijn leven dat ik met plezier naar de gyn ga ![]() Ben best wel nerveus. Hopelijk zo goed als bij jou hé Kim! ![]() Ik zal ook maar meteen vragen welke testen er ons allemaal te wachten staan. Kwestie om geen verrassingen te krijgen hé! Loodje: welke test hebben ze bij jou gedaan? 'k moest vanmorgen effe naar C&A voor een vriendin en tja, heb niet kunnen weerstaan aan een oh zo schattig paar sokjes/sloefkes van Winnie the Pooh (ben grote fan van Winnie en van Noukies, vandaar "Poukie" )Dames, duim voor me hé strakskes, ik hou jullie op de hoogte. Veel liefs en prettig zonnig weekend toegewenst Poukie |
| 07/10/2007 @ 13:01 Kim 1975 ![]() | de duimen draaien overuren voor jullie allemaal hoor! knuf kim |
< vorige pagina | volgende pagina >

gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger

)
'k heb tamelijk veel last van misselijkheid en dat situeert zich voornamelijk in de namiddag en 's avonds. Niet echt "genietbaar" maar 't is voor een goed doel hé! 

(ben grote fan van Winnie en van Noukies, vandaar "Poukie" )