Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/03/2008 @ 08:20 Lilian33 | @Kim, ik heb 6 dagen borstvoeding gegeven. Dus de productie kwam op gang. Ik had behoorlijke tepelkloven. Dat zijn een soort wondjes. Via die wondjes is een waarschijnlijk een bacterie gekomen en nu heb ik dus ontstekingen in mijn borst. Je herkent het door een grote rode plek op je borst en hoge koorts. Dussssss als je zover bent zou ik regelmatig kolven en 2 keer per dag een schone bh aandoen. Dan nog heb je geen garantie. Zolang je borstvoeding geeft, of de productie is niet op gang gekomen loop je niet zoveel risico geloof ik. Zou het tegen die tijd wel goed in de gaten houden ! @he Sanne wat vervelend die pijn ! Heb je hulp in huis? Probeer maar zoveel mogenlijk te rusten, bijkletsen kan nog altijd he... Die stampjes worden vanaf nu steeds duidelijker. Ligt eraan hoe je baby ligt. Als hij/zij met de beentjes en armpjes naar voren ligt, dan voel je het duidelijker. De laatste weken kan je ook zelf voelen ( bij mij tenminste) hoe hij/zij ligt. ( welke kant de rug enzo) Ik vond het wel erg grappig. Nadeel is dat ie dan vast ligt, en steeds op hetzelfde stukje stampt. Dan krijg je een soort blauwe plek gevoel van binnen. Maar dat is voor het goede doel he hihi Dat was het weer... Colin zal zo wel wakker worden en ik moet me ook nog aankleden. Groetjessssssssssss van ons !! ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger

Verder heb ik 2 maanden voltijds ouderschapsverlof genomen en ben dus tot half april thuis. Daarna neem ik halftijds loopbaanonderbreking om medische redenen. Dit kan 2 jaar lang, maar moet om de drie maanden opnieuw aangevraagd worden. Daarvoor heb je attest van (kinder)arts nodig. Op het werk waren ze daar niet gelukkig mee, maar de personeelsdienst liet me weten dat ze dat niet kunnen weigeren. Je hoeft het zelfs maar een week op voorhand aanvragen. Zodoende ...

En precies omwille van dat korte verlof ga ik dus ook geen borstvoeding geven aan ons kleintje. Enerzijds jammer, maar het is nu eenmaal niet anders.
en dat terwijl ik eigenlijk niet zo heel veel zelf kan doen (de dozen laat ik braafjes staan voor mijn ventje). Die voedingsbeha's daar ga ik je ook niet van af kunnen helpen vrees ik.. Ik had voor mijn zwangerschap al een D Cup, en ik wil niet weten welke maat ik nu heb, hahaha.
Omdat de anesthesisten slapen van 24u tot 7u30 en men hen voor een epi niet willen wakker maken, moest ik dus daarvoor beslissen. Toen waren de weeën echter nog dragelijk, maar dat ging wel anders worden zei men. Dus hebben ze eigenlijk een epi opgedrongen naar mijn gevoel.
Wat de prenatale betreft daar had ik baad bij in de zin van dat de kinesist uitlegde wat je wel en niet (meer) mocht doen en hoe je dingen bevoorbeeld wel het best deed.