Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 12:11 Lilian33 | Ikke weer :-) Kim, ik zou uitgaan van het moment van stoppen van de voeding ( dus wanneer ze klaar is) en dan proberen 3 uur bijtellen. Zo hoef je geen haast te hebben en weet je dat ze regelmatig voeding binnenkrijgt. Afvallen is normaal in het begin, maar goed in de gaten houden. Ze zal waarschijnlijk bijvoeding krijgen als het teveel word. Flesvoeding in een spuitje ( anders willen ze de borst niet meer). Ik neem aan dat je begeleiding krijgt? Van kind en gezin is dat bij jullie he? Hier alles oke, ik moet zo naar een gesprek over omscholing... Hoe is het met de rest van de dames???????????????? Veel liefs ! |
| 24/05/2008 @ 19:08 Poukie ![]() | ladies, kan iemand me vertellen hoe ik die banner kan aanpassen? ![]() ![]() |
| 27/05/2008 @ 09:33 Lilian33 ![]() | Poukie druk eens op je banner..... |
| 27/05/2008 @ 09:43 Lilian33 ![]() | Nee laat maar, dat werkt niet. Inderdaad via babyclub denk ik ( weet het niet meer) ![]() |
| 30/05/2008 @ 13:52 Lilian33 | Hoi hoi Bianca ! Ik zal voor je duimen maandag ! Lijkt mij eerlijk gezegd ook niks zo'n draaipoging... Beetje eng ! Hopenlijk is de baby vanzelf gedraaid. Ben erg benieuwd wat de stappen gaan zijn ! Sanne, ik vraag me af of ze je bloedsuikers goed in de gaten houden ! Nog een paar weekjes volhouden dan kan je je kleintje in je armen houden.... Kunnen jullie 's nachts nog een beetje slapen? Het is ook nog eens erg benauwd buiten ( en binnen) Hoe gaat het met de andere dames en baby's ? Ik zal voorlopig alleen nog maar meelezen want ik ga volgende week met cursus beginnen . Maar als ik terug kijk heb ik toch wel genoeg gereageerd afgelopen tijd hahah Bianca & Sanne alvast heel veel succes met jullie bevalling, ik lees het wel !!! Lilian en Colin ![]() ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger

maar toegegeven, het is ook geen zicht...
De tulle die ik besteld had heeft de verkeerde kleur. Dus dat wordt erin vliegen vanaf die juiste kleur toekomt!
). Daarbij wou ze haar groentenpapje niet meer, omwille van haar zere keel waarschijnlijk. Maar ........... wel haar fruitpapje, dat ze daarvoor niet graag at.
Het word vrij zwaar voor mij. Niet allen fysiek (weinig slaap + onmenselijke pijnen bij het voeden wegens twee ontstoken tepels) maar mentaal begint het ook door te wegen, omdat ik me soms een "slechte mama" voel wegens het niet kunnen genieten van die voedingen en ook omdat mijn man me wil overtuigen om over te schakelen op flesjes. Pas op, versta me niet verkeerd. Mijn man steunt me enorm hoor en is een grote hulp in het huishouden. (wassen, strijken, koken,kuisen, hij doet het allemaal) Hij is gewoon bang dat ik een opstoot van mijn Crohn ga krijgen als ik niet genoeg rust heb.(de eerste tekenen zijn er al,maar ik heb het hem nog niet verteld. Ik begin al te huilen als ik er nog maar aan denk als ik Emma geen bv meer kan geven....) Ik heb maandag nog is een afspraak met een lactatie deskundige. Ik hoop dat zij me snel kan helpen.