< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger
21/11/2007 @ 18:01
Bianca

Online Status Bekijk profiel
@sanne: nou die kwaaltjes, dat valt eigenlijk nogal mee bij mij, de ene dag al wat meer dan de andere : pijnlijke en gevoelige borsten, moe, honger, en af en toe redelijk mottig (niet echt misselijk, maar toch). Maar de vermoeidheid speelt me het meest parten, momenteel heb ik het zelfs moeilijk om een hele dag door te werken
Rugpijn heb ik af en toe ook wel een beetje, zo'n lage rugpijn, net boven mijn billen, maar gelukkig niet zo erg.

Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 14:12
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Lilian, buiten veel rugpijn, vermoeidheid, gevoelige borsten en veel eetlust is eigenlijk alles normaal. Ben niet misselijk of zo. Maar waarvan die rugpijn komt?? Is wel erg lastig, zelfs in bed speelt die me parten. Misschien zijn het wel mijn nieren die ik voel, zit toch ook daar vanachter, niet?
Voor jou begint het ook af te korten he! Voor februari al!!

@ Bianca, ja ze hebben me met de geboorte van ons zoontje helemaal binnenste buiten gedraaid. Ik zou een zwakke baarmoederhals hebben? Vandaar die cerclage.
Heb jij nog veel last van kwaaltjes? Heb je ook van die vervelende rugpijn gehad?

Vandaag Lieve haar grote dag!!! Ben heeeel benieuwd hoe alles verloopt!

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 20:16
Lilian33

@Sanne, ik zie nu pas dat je echo hebt gehad ! Over 3 weken weer, spannend. Hoe is het met de kwaaltjes ?

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 16:39
Lieve

@Bianca: nee hoor, ben nog niet in moederhuis. Moet mij daar melden tussen 19u en 19u30. Dan plaatsen ze een ballonetje en breken ze mijn vliezen morgenvroeg. En dan begint het hé!
Dank je wel voor de leuke reacties hier! En tot volgende week!

Groetjes, Lieve en Xje

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 15:51
Lilian33

Kim, geen nieuws= goed nieuws ?????

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 10:33
Bianca

@lieve: je bent vast al aangekomen in het moederhuis, maar ik wil je toch nog even heel veel succes en een vlotte bevalling toewensen! We zijn heel erg nieuwsgierig naar de definitieve naam van Xje!

@sanne: leuk hè zo'n eerste echo? Ook al zie je nog niet veel, het doet toch goed om te zien dat alles op de juiste plaats zit. En binnen een paar weekjes een flink kloppend hartje, dat wens ik je van ganser harte toe! Een cerclage.. eerlijk gezegd was me dat tot nu toe volledig onbekend. Ik vermoed dat ze bij jou verdere onderzoeken gedaan hebben waaruit blijkt dat dat nodig was?

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 17:45
sanne

Lieve,

heel veel succes met de bevalling overmorgen !!! Heel spannend toch!
Ik hoop dat alles goed verloopt en snel achter de rug is. En dan... eindelijk die wolk van een baby in jullie armen sluiten en lekker genieten van jullie drietjes!!!

p.s een cerclage is een bandje dat rond de baarmoederhals wordt gedaan zodat die dicht blijft tot de bevalling.

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 17:38
Lieve

@Sanne: wat is een cerclage? Verder wens ik je een goede zwangerschap toe.

@sylvia: dankjewel voor je felicitaties aan alle zwangeren. Momenteel behoor ik nog tot die groep.

@iedereen: hier zijn er serieus zenuwen. Nog één nachtje slapen hier en dan lig ik in het moederhuis en overmorgen zijn we mama en papa en heeft Xje eindelijk een definitieve naam. Mocht ik morgen niet meer op de site komen, tot volgende week dan!

Groetjes Lieve en Xje

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 17:01
sanne

Vandaag naar de gyn geweest voor de eerste keer. Heb al een eerste echo gehad en die zag er goed uit! Een mooi vruchtzakje met daarin een klein stipje. Over 3 weekjes mag ik al terug en dan zou het hartje flink moeten kloppen. Verder zal ik antibiotica moeten blijven nemen tot 12w tegen mogelijke infecties. En een cerclage zal op 12w worden geplaatst. Ik mag wellicht niet meer gaan werken tot einde zwangerschap, das wel wat minder, maar ja. Alles voor een gezonde baby he!
Op dit moment heb ik vooral last van erge lage rugpijn, gevoelige borsten, vreetbuien en veel plassen.

@Sylvia, bedankt voor je reactie! Dat vind ik wel fijn. Ik ben zelf ook nog enkele keren gaan piepen op jullie topicje en proficiat met al die wolkjes van baby's!!! Wij hopen natuurlijk dat het ons dezxe keer echt gegunt is om ook zo'n wolkje over enkele maanden hier in het wiegje te hebben liggen!! Ik word alleszins al erg goed opgevolgd!

Nog ff mezelf op het lijstje zetten... vond ik wel een beetje moeilijk, enerzijds is Liam ons eerste kindje, anderzijds is hij eigenlijk een engeltje. Daarom vermeld ik hem niet op het lijstje.

Lieve, 38j, België, 1e kindje uitgerekend voor 24/11/2007
Lilian 34j, Nederland, 1 ste kindje uitgerekend voor 14/2/2008
Lizzy, 32j, België, 1e kindje uitgerekend voor 12/04/2008
Greetje, 32j, België, 1e kindje, uitgerekend voor 19/04/2008
Kim, 32j, België, 1e kindje uitgerekend voor 09/05/2008
Bianca, 34j, België, 1e kindje, uitgerekend voor 08/07/2008
Sanne, 33j, België, 1e kindje, uitgerekend voor 20/07/2008

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 10:21
Lilian33

Hoihoi dames,

Inderdaad Kim, geen nieuws=goed nieuws ! Ik was alleen gisteren zo erg moe dat ik bijna niet meer met de hond kon gaan wandelen... We hadden zaterdag een feestje en zondag was ik dus uitgeblust terwijl we al om 12 uur naar huis waren gegaan.

Bianca, je weet maar nooit wat ze allemaal doen hierboven he. Hoop echt dat het allemaal goed gaat ! Iedere dag is er eentje he. Ik heb weleens vaker gehoord dat vrouwen veel miskramen hebben gehad en uiteindelijk een gezond kindje op de wereld gezet hebben, dus de moed niet opgeven !

Ben benieuwd hoe het met Lieve straks gaat. Ik begin nu ook erg nieuwsgierig te worden hoe het straks in februari gaat. Is het een hij of een zij, en hoe gaat een bevalling "in het echt". Nog een paar maandjes...

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 08:37
Bianca

Een lijstje, leuk !

Bianca, 34j, België, 1e kindje, uitgerekend voor 08/07/2008

Voor de rest hier intussen niet veel nieuws, mijn lichaam past zich langzaam aan aan de kwaaltjes van het zwanger zijn (moe, pijnlijke borsten, en af en toe wat mottig) maar ik probeer er vooral van te genieten. We zijn dit weekend het nieuws gaan vertellen aan mijn schoonvader en aan de stiefvader van mijn vriend. Gek genoeg hadden ook zij dezelfde reactie als wij hadden. In september is mijn schoonmoeder nl overleden en we denken allemaal dat zij er misschien wel voor gezorgd heeft dat het net nu weer gelukt is.

Groetjes,
Bianca

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 21:35
sylvia485

@Sanne

Ik wil je graag proficiat wensen met je zwangerschap. Ik weet nog dat je ongeveer een jaar geleden een topic startte met "Net zwanger en 30+". We hebben een tijdje daar geschreven tot je ons daar het verschrikkelijke nieuws kwam brengen van de te vroege geboorte van Liam. Ik kwam per toeval hier eens kijken (nostalgie naar die zalige tijd van pas zwanger zijn) en zag dat je terug zwanger bent. Ik heb nog heel vaak aan je gedacht en ik ben echt in de wolken voor jou. Geniet van je zwangerschap.

Ook een proficiat aan alle andere zwangeren, ik mis het zwanger zijn wel een beetje, maar ik geniet nu op mijn 37ste (na 10 jaar wachten)van mijn lief zoontje.

Groetjes Sylvia

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 15:53
Kim 1975

woohooo leuk dat goede nieuws hoor! Je hebt het hartje zien en horen kloppen dat is een zeer goed teken. Hopelijk blijft alles mooi en goed verlopen daar he!

@ Lieve ... ik duim natuurlijk ook dat alles vlot en voorspoedig mag verlopen hoor! Succes!!

@ lilian .. bij jou ook nog steeds alles prima? geen nieuws goed nieuwS?

Kim

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 11:10
Lilian33

Hierbij het lijstje :

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 11:09
Lilian33

Sanne en Bianca welkom !!

Bianca wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen. Zal best spannend zijn he , iedere keer. Natuurlijk voor anderen ook, maar denk voor jullie nog iets meer.

We hebben een lijstje, mischien leuk om jullie erbij te zetten.

Lieve, alvast succes he !!

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 11:06
Bianca

@lieve: spannend hoor! Nog een paar daagjes en je mag je kleintje in je armen sluiten! dat alles heel vlot zal verlopen!

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 18:14
Lieve

Hier we ook dat alles goed gaat voor iedereen.

@Kim: ik kom zeker hier vertellen als er meer nieuws is, maar je zal geduld moeten hebben tot ik terug ben van moederhuis, want mijn echtgenoot is geen computerfreak. Maar verder dan af en toe harde buiken is er hier nog niks aan de hand.

Groetjes aan allen hier Lieve en Xje

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 15:21
Bianca

Goed nieuws gekregen bij de gyn: het hartje klopte en alles zag er goed uit! Was wel gek, ik lag daar maar te staren naar dat scherm op zoek naar een hartslag en ik zag het gewoon niet. Pas toen de gyn zei "kijk, daar zie je het hartje kloppen" toen zag ik het ook. Wat een opluchting! Volgende vrijdag mogen we al terug gaan voor een nieuwe echo. Wij vertrekken de week erna voor 2 weken op vakantie en dat vond hij toch te lang om geen tussentijdse afspraak meer te maken. Hopelijk is ons beebje tegen dan al een flink stuk gegroeid!

@sanne: het voelt inderdaad elke keer anders hè. Bij mij variëren de symptomen van dag tot dag: gevoelige borsten, honger, mottig (net niet misselijk, je kent dat wel), moe en een weeïg gevoel in de onderbuik, en telkens de ene dag al wat meer dan de andere. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik wel telkens veel meer pijn in mijn borsten, maar misselijk ben ik toen nooit geweest. Ben eigenlijk wel blij dat ik dat deze keer wel heb, het stelt me alvast iets meer gerust. Die 1e mk op mijn verjaardag, die vergeet ik inderdaad nooit meer. Maar van jou verhaal werd ik toch ook even stil..

@lizzy: ik denk niet dat wij sterker zijn dan jij hoor.. Eerlijk gezegd heb ik van mijn 1e mk het meest afgezien, emotioneel en fysiek. De 3 andere waren vooral emotioneel zwaar, maar ik was toen telkens veel minder ver, gelukkig maar. Maar hoe erg we het ook vinden of hoe moeilijk het ook is, het leven gaat gewoon verder, dus moeten we vroeg of laat de draad weer oppikken en dat heb ik dan ook telkens gedaan. Maar ik hoop heel hard met je mee dat het deze keer voor iedereen goed mag gaan!

@kim: ik duim voor iedereen even hard! En ik had het niet beter kunnen verwoorden : think positive and enjoy! En dat gaan we doen ook!

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 14:48
Kim 1975

voor alle dames die die zware beproeving al hebben doorstaan gaan we gewoon extra duimen vind ik ....

Het is helemaal geen fijn iets om mee te maken. Ook ik spreek uit ondervinding. We zijn stuk voor stuk allemaal zeer sterke madammen die er sterk en met een gezond boeleke zullen uitkomen!

THink positive and enjoy !

Kim

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 11:34
sanne

@ Bianca, ik las net jou profiel en zie dat je ook al een hele lijdensweg achter de rug hebt. En een miskaarm op je verjaardag... dat vergeet je echt nooit meer he!! Ik ben van ons zoontje de dag na mijn verjaardag bevallen. Verschrikkelijk gewoon! Vooral omdat we nog een echo gekregen hadden waarop ons kindje springlevend aan het ronddartelen was. En we wisten toen net het geslacht... Nee, die datum vergeten we nooit meer. En die periode gaan we dan binnekort ook in alle intimiteit met ons tweeën doorbrengen.
Ik heb ook al wat van de andere profielen gelezen en werd er net als Lizzy ook helemaal stil van... Ik hoop echt dat het ons allemaal nu wel mag lukken en we over enkele maanden een prachtig wolkje in ons armen kunnen sluiten!

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >