Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/12/2007 @ 21:14 | dag dames laatste controle alles prim ligd naar onder maar nog boven het bekken hebben kerstmis toch al gehaald dus nu afwachten of we nieuwjaar ook nog halen. Ja dat ik veel last heb van allerhande kwaaltjes dat is gekend dus zal er maar niet te veel over zagen. ik hou jullie op de hoogte Groetjes en zalig kerstfeest ![]() En moest ik in het ziekenhuis liggen met nieuwjaar. EEN GELUKIG NIEUWJAAR kimmy |
| 02/01/2008 @ 11:49 | hallo Dag dames een gelukkig nieuwjaar tot nu toe nog niks maar denk niet dat het nog lang zal duren.Ik hoop dat het nog voor het weekend is dus duim maar dan ben ik ervan af. En de papa wordt hier heel ongedukdig ik ga straks wandelen hij denkt dat dat de baby zal doen zakken zodat we straks of morgen kunnen bevallen. Dus duimen maar. Groetjes kimmy |
| 04/01/2008 @ 10:41 Rachida ![]() | enne kimmy??? heeft het wandelen geholpen. ben heel benieuwd of je al bevallen bent. x rachida |
| 06/01/2008 @ 16:08 goopybike ![]() | Kimmy, loop je nog steeds rond??? |
| 07/01/2008 @ 10:39 | dag dames Ben er dus nog steeds een goede wandeling doet dus niks af. Als er vandaag niks gebeurd dan morgen in de voormiddag naar de gyne en laten we Groetjes en duimen maar he |
| 07/01/2008 @ 20:04 goopybike ![]() | Kimmy, We doen ons best. Je moet maar denken dat je ten laatste binnen 10 dagen je ukje in je armen hebt! |
| 07/01/2008 @ 20:11 Rachida ![]() | kimmy, veel succes ik zal voor je |
| 08/01/2008 @ 19:23 goopybike ![]() | en kimmy??? |
| 10/01/2008 @ 07:28 Rachida ![]() | en kimmy? heb je de kleine ondertussen al in je armen? |
< vorige pagina | volgende pagina >

jonge toekomstige mama's hasselt???

?