< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » jonge toekomstige mama's hasselt???

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
jonge toekomstige mama's hasselt???
21/12/2007 @ 15:16
goopybike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kimmy,

toen ik 37w4d was ben ik bevallen van Tiani, dus geniet nog maar van de laatste loodjes.
Hoe was het gisteren bij de gyn???
Misschien nog een kerstkindje???

Ga snel Xander van de bus halen!

grts en fijne feesten!!!

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 11:42
Rachida

hallo dames,

hoe gaat het hier met iedereen? is rustig hier.
hier met ons gaat alles goed, alleen is farouk wat ziekjes aan het worden. slijmpjes, hoesten en 'n ontzettend snotneusje. maar ja het hoort erbij he, op dit moment is iedereen bijna ziek.

kimmy, geniet nog van je buik. nog ffkes en dan is het zover. ik wens je in ieder geval heeeeeeel veel succes met de bevalling.

goopybike, hoe gaat het met jouw en de kindjes? hoe is het je bevallen nu weer terug te werken? heb je nu weer je oude kindjes terug die je voor je zwangerschapsverlof had?
ik heb op twee dagen tijd al 3 aanmeldingen van kindjes, de eerste gaat 3 jan komen. ik heb er nu al ene voltijds en twee kindjes die twee dagen in de week 'n dag komen.
heb jij toevallig msn lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen of soms raad te vragen.

ik ga hier de kinderen eten geven en dan in bed stoppen voor 'n middagdutje dan kan ik gaan strijken.

voor iedereen 'n fijne zondag. en alvast hele fijne feestdagen en 'n heeeeel gelukkig en gezond 2008.

veel liefs rachida, zinedine en farouk

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 13:46
goopybike

Hello,

Rachida, ik zal je mijn emailadres pb'en, dan kan je me toevoegen.
Nu begint voor jou de grote dag ook dichterbij te komen!!!
Ik ben nu terug begonnen met broertjes van kindjes die hier geweest zijn, omdat die ondertussen allemaal naar school gaan.
Ik heb nu 3 kindjes die 2dagen per week komen en eentje die 1dag komt.En natuurlijk moet ik dan Kaila en Tiani er dan ook nog bijtellen, dus bijna een volledige fulltime!

Voor de rest zit ik hier ook met 2 zieken. Xander en Kaila zijn allebei eergisteren weer begonnen met overgeven en diarree. Vannacht heeft Xan 13x overgegeven, kan tellen he!!!
En mama zit met massa's was en strijk!!!
Hopelijk dat ze er snel vanaf zijn...

ik zal er eens aan gaan beginnen...

Kimmy, de laatste kerst met z'n drietjes...geniet ervan! En moest het ondertussen beginnen...doet da goe he!!!

grtz en een fijne kerst

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 21:14

Online Status
dag dames
laatste controle alles prim ligd naar onder maar nog boven het bekken
hebben kerstmis toch al gehaald dus nu afwachten of we nieuwjaar ook nog halen.

Ja dat ik veel last heb van allerhande kwaaltjes dat is gekend dus zal er maar niet te veel over zagen. ik hou jullie op de hoogte

Groetjes en zalig kerstfeest
En moest ik in het ziekenhuis liggen met nieuwjaar.

EEN GELUKIG NIEUWJAAR

kimmy

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 07:55
goopybike

Hallo dames,

Kimmy, nog altijd rond en gezond?
Ik wens je een supersnelle en -vlotte bevalling toe als het nog niet achter de rug is!

Rachida, mag ik je eens een tip geven ivm je post bij oppas aangeboden? Niet slecht bedoeld he!
Verwijder die banner dat je eventueel aan een derde kindje gaat beginnen. Mensen die iemand zoeken gaan dan denken, oh ja, het is maar voor een paar maanden en dan moeten we alweer iemand anders zoeken. Dus dan zoeken ze ineens maar door naar iemand waar ze de hele tijd kunnen blijven. Want je bent bijna heel je zwangerschap thuis als onthaalmoeder.

Hier zijn de kindjes ondertussen genezen, gisteren hebben we nog eens afgesproken met de septembermeiden en hun beebjes. Was tof om elkaar nog eens te zien!

Verder wens ik iedereen een spetterend 2008, vol liefde, geluk en alles wat je hartje wenst...

Grtz en tot volgend jaar!!!
Moet seffens aan de voorbereidingen gaan beginnen voor het eten vanavond!

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 08:09
Rachida

goedemorgen dames,

hoe is het hier met iedereen?
@Kimmy zit de baby nog veilig in je buikje? ik hoop dat je nog fijne feestdagen hebt gehad.

@goopybike, bedankt voor de tip. je hebt idd gelijk, ik heb het direct verwijderd.
hoe is het met jouw en de kinderen? ben blij te lezen dat ze weer allemaal genezen zijn. en hebben jullie speciale plannen voor vandaag?
wij eerlijk gezegd niet. voor het eerst zullen we met oudjaar heerlijk alleen zijn(àlle als er niet toch onverwacht bezoek komt). ik doe de kinderen optijd in bed en dan lekker op de zetel met mijn mannetje. om de kinderen op te houden dat doe ik dit jaar niet, vorig jaar hadden ze schrik en ze zijn zo lastig op het eind van de avond.

àlle dames, 'n hele fijne oudejaarsavond dat we dit jaar allemaal goed kunnen afsluiten en voor 2008 wens ik jullie alvast heeeeeel veel geluk en liefde en 'n goede gezondheid natuurlijk.

veel liefs rachida, zinedine en farouk

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 11:49

Online Status
hallo
Dag dames een gelukkig nieuwjaar tot nu toe nog niks maar denk niet dat het nog lang zal duren.Ik hoop dat het nog voor het weekend is
dus duim maar dan ben ik ervan af. En de papa wordt hier heel ongedukdig ik ga straks wandelen hij denkt dat dat de baby zal doen zakken zodat we straks of morgen kunnen bevallen. Dus duimen maar.

Groetjes kimmy

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 10:41
Rachida

enne kimmy??? heeft het wandelen geholpen. ben heel benieuwd of je al bevallen bent.

x rachida

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 16:08
goopybike

Kimmy, loop je nog steeds rond??? voor een vlotte bevalling

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 10:39

Online Status
dag dames

Ben er dus nog steeds een goede wandeling doet dus niks af. Als er vandaag niks gebeurd dan morgen in de voormiddag naar de gyne en laten we dat hij mij door stuurd naar het ziekenhuis om morgen nog ingeleid te worden ben het echt beu nu.

Groetjes en duimen maar he

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 20:04
goopybike

Kimmy,

We doen ons best. Je moet maar denken dat je ten laatste binnen 10 dagen je ukje in je armen hebt!

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 20:11
Rachida

kimmy, veel succes ik zal voor je

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 19:23
goopybike

en kimmy???

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 07:28
Rachida

en kimmy? heb je de kleine ondertussen al in je armen?

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 12:52
goopybike

Ik veronderstel dat ze nu toch al moet bevallen zijn. Anders is het bijna een ezelsdracht!

Rachida,Vond het vorige week fijn om je even op msn gesproken te hebben!

grz goopje

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 14:05
Rachida

goopybike, ja inderdaad ze zal toch wel al bevallen zijn. ik kom elke dag kijken of er al nieuws is.
ja ik vond het ook heel leuk om je gesproken te hebben, moeten we vaker doen.
het is hier nog stil, de kids zijn aan het slapen.
nog 'n fijne dag verder.

veel liefs rachida

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 15:21
goopybike

Rachida,

Hier liggen ze ook nog allemaal in bed. Tiani heeft juist gegeten en is naast me in de relax in slaap gevallen.
Dus ben ik nu op zoek voor een vakantie voor mijn broer. Hij wil in maart/april naar Egypte.

grtz

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 17:09
Rachida

hey goopybike,

hier zijn de kids weer weg. nu gauw koken en de kids weer naar bed. ik moet vanavond weg dus wil ik ook dat ze er optijd inliggen.
heerlijk je broer op vakantie, gelukzak. egypte moet 'n mooi land zijn. 'n oom van me is er ook pas geweest.
nou ik ga maar eens beginnen aan het avondeten.
tot gauw

gr rachida

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 14:42
goopybike

Hi Rachida,

we zijn zelf al 4x in Egypte geweest. Vorig jaar nog met de kindjes, toen was Kaila pas 7w.
Hier liggen alle kids nu in dromenland.
Morgenavond heb ik al de eerste vergadering van het jaar! Ik ga toch proberen om te gaan, zo zit ik sneller aan mijn 4e. Hebben jullie ook 4 verplichte vergaderingen op jaarbasis?

Ga nog ff verder prullen...

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 15:37
Rachida

hey goopybike,

en zijn de kids ondertussen wakker? hier wel. ik heb vandaag 'n jongetje wat dus totaal niet wilt slapen, huilt gewoon de hele dag door. ik heb 'm dan ook in bed gelegd en laten huilen en hij is in slaap gevallen. hij slaapt thuis dus ook niet, maar dat kan ik hier niet toepassen, hij is pas 1.4jaar.

lekker al vier keer naar egypte geweest. naar dat land zou ik ook graag met het gezin gaan. we zijn nu aan het kijken voor 'n reis naar marokko. normaal gesproken gaan we dan met de auto en dan kunnen we na fam bezoek ginder 'n appertement huren. maar dit jaar zou ik erg graag met het vliegtuig willen gaan, gewoon lekker naar 'n hotel waar alles wordt gedaan. mijn man was er eerst helemaal tegen(die heeft vrij veel angst voor vliegtuigen), maar ik heb 'm toch kunnen overtuigen.
we hebben nu wat gekeken op het internet maar we gaan denk ik toch het beste naar 'n reisbureau. hoe hebben jullie de reizen geboekt? via internet of reisbureau?
wel vind ik dat voor de kids best veel wordt gerekend, ze tellen zowat als 'n volwassenen.
nou ik ga ze hier hun 4uurtje geven. mss tot later.

oh ja hier zijn die vormingen ook verplicht, ook zoals bij jouw 4.
hier heb ik de eerste in maart. jij zult al vaker zijn geweest, is dat echt leerrijk en gezellig zo'n vorming?

groetjes rachida

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >