Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2007 @ 19:45 | Hey, Wij gaan ook voor een eerste kindje. Als het goed is wil ik ook samen met jullie aftellen, want k kan er met niemand over praten. Wij hebben besloten het tegen niemand te vertellen... Ik zal me ook maar even in het lijstje zetten. Ik wens iedereen veel klusplezier en een positieve test toe... GRTZ Lieke Bijna zwanger!!: Eva, 26, 1e ronde, NOD 05/10? Mollie, 23, 1e ronde, NOD 11-10 Silmariën, 22, 2e ronde, NOD 12/10 Anne, 24, 2e ronde, NOD 14-10 Loesje,28,8e ronde,NOD 15-10 Kaatje,27, 2e ronde, NOD 19/10? Lieke,21, 2e ronde, NOD 22/10? Nens, 26, 2e ronde, NOD 27/11 Heartjen, 25, 2e ronde, NOD 02/11 Tam, 22, 2e ronde, NOD ??-?? Marith, ??, ? ronde, NOD ??-?? Stardust, 21, 1e ronde, NOD ??-?? SMDJ, ??, 2e ronde, NOD ??-?? Sterre, 23, wachten tot januari Zwanger!!!: Gordijntje1406,21 jaar,uitgerekend: |
| 07/10/2007 @ 13:09 gordijntje1406 ![]() | is er nog nieuws hier? |
| 15/10/2007 @ 20:19 kimmy | Mag ik erbij? Hoi iedereen! We hebben beslist om ook voor een eerste spruit te gaan. Ik ben 24 en normaal gezien moet ik vrijdag mijn Nod hebben. Voor iedereen hier veel suc6 en proficiat aan diegene al zwanger zijn! Grtz ![]() |
| 17/10/2007 @ 19:57 Kimmy | Dat was ik hierboven, kwas vergeten in te loggen 't Zal niet voor deze maand worden vrees ik, gisteren zijn mijn duiveltjes -denk ik- begonnen Alez, dat denk ik toch, want kheb er geen idee meer van hoe normale duiveltjes beginnen... Grtz |
| 25/10/2007 @ 20:27 Kaatje ![]() | Wij gaan helaas ook door naar de 3e ronde. Derde keer goeie keer hopelijk! Succes Kaatje |
| 25/10/2007 @ 20:40 mel ![]() | hallo wij zijn nu al zo een 11 maanden bezig voor een eerste en ben nu 2 dagen overtijd, spannend hé ![]() |
| 25/10/2007 @ 21:59 mel ![]() | bij mij zijn de net aangekomen dus ik reken er niet meer op voor van de jaar |
| 28/10/2007 @ 16:43 It's me | Hallo allemaal, mag ik me ook bij het lijstje voegen. Wij zijn er ook volop voor aan het gaan. Hopelijk zijn we snel zwanger. Wel spannend zo he, dat wachten... Groetjes It's me ( mijn naam blijft nog eventje stil, want wie weet wie vertoeft hier allemaal zoals vriendinnen en ouders ) |
| 28/10/2007 @ 16:48 It's me | Hoi, blijkbaar te snel op verzenden gedrukt ![]() Ja, het is nog wat wennen op de site voor me. Ik ben 23 jaar, in augustus gestopt met de pil, toch nog eventjes gewacht en nu zitten we in onze eerste ronde. Mijn NOD verwacht ik rond 5 november. Spannend allemaal, ik vind dat de dagen veel te traag gaan ![]() Maar ja, hopelijk wordt ons geduld vroeg of laat beloond |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

maar kan het zelf nog niet goed geloven. In de 2de ronde al, had ik niet durven hopen. Ik voel op dit moment ook nog helemaal niets.

Ik moet wel zeggen dat het wachten vervelend is. En dan zit ik pas in m'n eerste ronde sinds ik gestopt ben met de pil. Ik ga maar afwachten tot mijn nod.
van. Suusjuh, we gaan er voor. En zoals je zegt... 
't Zal niet voor deze maand worden vrees ik, gisteren zijn mijn duiveltjes -denk ik- begonnen
Alez, dat denk ik toch, want kheb er geen idee meer van hoe normale duiveltjes beginnen... Grtz