< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?
04/05/2008 @ 13:30
Anke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Snuitje, ik mag toch aannemen dat je nu ook een mooie eisprong hebt gehad.
Eerst deed je lichaam helemaal niks zonder ondersteuning en nu wel, ik denk dat je ook wel van een mooie eisprong uit mag gaan.
Je mag nu zeker trots zijn op je lichaam.
En dat je het idee had dat je lichaam faalde, ik weet wat je bedoelt.... en dat mag je ook best wel zeggen.

Lieke, adem in..... adem uit......
Rustig aan, kruip eens op je gemak 'savonds achter internet om kaartjes te bekijken of haal (of je laat je man dat doen) wat boeken met kaartjes.
Zo kun je in je eigen tijd kaartjes gaan bekijken.
Doopsuiker is ook zo geregeld als jullie een beetje op 1 lijn zitten.
Rustig aan, komt helemaal goed, we hebben nog 3 maanden de tijd!

Hier moet ik straks weer gaan werken, beetje jammer, want het weer is zooooooo lekker.
Zit met m'n benen in de zon, even uitkijken met m'n gezicht.
Morgen nog een avondje werken en dan 2 vrij, dan weer 2 avondjes en dan 9 dagen vakantie.
Heerlijk, vertrekken we lekker met z'n 2-en naar duitsland, de laatste vakantie samen.

En hier is nog geen lamp geleverd, hij heeft nog tot dinsdag... en anders gaat er een zeer vriendelijke mail (ahum) de deur uit....

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 20:11
snuitje

ja Anke ik denk het ook... tis wel zalig als ik vanaf nu geen zorgen meer zou moeten maken over eisprong... we concentreren ons heel hard op ons huis... het begint allemaal goed op te schieten. Ik hoop dat we nu ook snel zwanger zijn... want nu begint de tijd dat iedereen gaat bevallen die met mij gestopt is met de pil. Zelfs mensen die later gestopt zijn lopen al tegen het einde van hun zwangerschap.

Hopelijk komt het snel in orde met je lamp hé Anke

Lieke, fijn dat je de kleine zo goed voelt hé... ik kan het me niet echt inbeelden hoe dat is, maar het moet zalig zijn, zelfs al doet het pijn... ik zou het graag ook meemaken.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 11:07
Anke

Ja raar idee is het he, dat jij ook al bijna tegen de uitgerekende datum had kunnen zitten...
Helaas is dat niet zo, maar ik had het je zo gegund.
Maar ik denk wel dat je dat vaak denkt, ik had ook....
Ben wel super blij dat ze zoveel voor je konden doen, gelukkig leven we in zo'n tijd.
Je zou er niet aan moeten denken dat er werd gezegd, sorry mw, als het niet lukt, lukt het niet.
Misschien bestaat er nog een wondertje...
Nou ja, de stappen zijn gezet en ik denk wel dat de operatie goed heeft gedaan.
Ik weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik er gewoon bij.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 12:20
snuitje

Ja godzijdank leven we in deze tijd... het was moeilijk te aanvaarden... (nog steeds met momenten) maar er is nog steeds hoop. En het was ook lastig om het “uit handen te geven” ... te beseffen dat normale mensen een kindje met 2 maken, uit liefde... niet via het ziekenhuis of medische hulp... maar laatste tijd heb ik daar wel rust in gevonden, het resultaat is toch hetzelfde... een babytje, of dat nu spontaan gekomen is, of met hulp, achteraf denk je daar niet meer aan...

Ik hoop ook dat de operatie ervoor gezorgd heeft dat we misschien toch zonder hormonen en IVF enzo kunnen zwanger worden... nog 2 weekjes wachten en we kunnen nog eens naar de gynae... Ben eigenlijk benieuwd wat ze gaat doen of zeggen, want buiten een inwendige echo nemen kan ze niet veel doen denk ik zo.

Heb je al iets gehoord van je lamp?

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 17:01
Anke

Nope, nog niks gehoord van de lamp, hij heeft nog tot morgen.
Ben benieuwd, maar reken nergens op.
Jeetje, ben ik me hier een beetje druk aan het maken over een lamp terwijl jij zwanger probeerd te worden.
Sorry....

Maar Snuitje, hoe je het ook went of keert, jullie baby wordt hoe dan ook een liefdesbaby.
Een stel dat samen zo goed achter de beslissing staat van ziekenhuis in en uit, dat is al pure liefde.
Enne, dat kindje, hoe het er uiteindelijk ook in komt, moet toch in JOUW buik groeien.
Dat jullie de MMM in zijn gegaan, dat geeft alleen maar aan hoe gewenst een kindje bij jullie is.
Nou, als dat geen liefde is...

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 18:30
snuitje

ja klopt hoor... onze wordt een echte liefdesbaby, en ten opzichte van de zovele waar accidentjes gebeuren ben ik dan wel supertrots ALS het ons lukt ! Wij krijgen niet gewoon een baby zoals de meesten, maar wij krijgen echt een wondertje

en zeg, je mag gerust vertellen over dingen zoals je lamp hoor ! Als je je daar al niet meer druk om zou mogen maken, ik zou me der ook lastig om maken en zorgen hoor als ik dat meemaakte.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:47
SMDJ

hey iedereen

anka hopelijk is inderdaaad je lamp er morgen he

snuitje ja inderdaad raar dat je normaal al aan je uitgerekende data zat he

soms denk ik er ook aan dat als het direct gelukt was dat we een mei baby hadden
maar ja ik klaag niet een september baby is ook super he

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:20
snuitje

nee klopt, in jouw geval zou ik ook niet klagen

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:56
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Snuitje: Je hebt gelijk dat het een liefdesbaby zal worden, of die er nu natuurlijk komt of niet, je moet toch als koppel veel meer ellende doorlopen als het niet van een leien dakje loopt en als je dat samen kan overwinnen, dan heb je toch een goede liefdevolle relatie!
En ja ik kan het gevoel (in het begin he) van de baby eigenlijk enkel maar beschrijven als het gevoel dat je hebt als je nog maar pas verliefd bent, die kriebels in je buik, zo beschrijf ik het EN ja zelfs al doet het ondertussen pijn, elke keer als die kleine een goede stamp tegen mijn ribben geeft ben ik blij te voelen dat hij/zij goed beweegt!

Anke: Ja het is waar dat ik nog drie maanden heb, maar ik heb bijna geen tijd meer met het voltijds werken nu... Ik heb daarbij ook een tekort aan rode bloedcellen gehad, waardoor ik echt niks meer kon. Ik kwam thuis en ik moest in mijn bed kruipen... Nu neem ik ijzer-supplementen en het gaat precies al wat beter... Hopelijk komt je lamp alsnog aan...

SMDJ: Werk jij nu nog? Of mag je eerder stoppen? Wordt het nog niet te zwaar?

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 22:27
SMDJ

hey lieke

ja ze ik werk nog mag blijven werken tot een week van te voren
te zwaar is het nog niet ze

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 13:01
Anke

Pfff, tot een week van te voren werken.
Hier werk ik tot 4 weken van te voren en dan ben ik er ook echt wel aan toe!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 13:32
snuitje

ik werk tot half 5 en dan stop ik er al mee hoor...

grapje

oei die was helemaal niet grappig

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 17:21
SMDJ

hey iedereen

snuitje is best wel grappig ze

ja inderdaad tot een week van te voren normaal maar heb nog verlof een 17 dagen dus die neem ik dan ook he

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 18:36
Anke

Nou, we hebben de lamp vandaag ontvangen!!
Ik had er al geen rekening meer mee gehouden, maar goed hij kwam toch nog.
Heb die man wel een mail gestuurd dat we het ontvangen hebben, maar dat hij het vertrouwen zo heeft geschaad dat we nooit meer bij hem zullen bestellen.
Ook dat hij z'n klantenbestand nog maar eens goed na moet kijken en zorgen dat ie z'n zaken op orde heeft.

En ook het meest romantische van de hele zwangerschap kwam vandaag binnen.... het kraampakket, hmmm, dan krijg je echt zin in de bevalling....
Wat een "matrassen!!!!"

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:54
snuitje

oh fijn de lamp is toch nog gekomen, dat had ik ook niet meer verwacht dat je die nog ging krijgen !

En die matrassen, hihi... alles voor het goeie doel hé, sexy hoef je dan niet te zijn

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:08
Anke

Nee, het woord sexy ligt op dat moment wel heel diep begraven... waar weet ik niet, maar ik zal flink moeten spitten om dat weer terug te krijgen.
Hahaha, als je dat kraampakket ziet denk je echt, ja.... dus..... fijn.....
Nou ja, hoort erbij.
Gelukkig is na de bevalling alles weer opgeruimd en kunnen we gaan genieten.
Waarschijnlijk denk ik er dan niet eens meer bij na wat er van onderen allemaal gebeurd is.

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 18:09
SMDJ

hey iedereen

anke fijn dat je lamp er is he
matrassen ja he

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 18:32
snuitje

ja klopt... ik denk ook dat je daar niet bij nadenkt eens je een in je armen hebt... dan wordt de rest zo onbenullig denk ik

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:14
Anke

Denk ik ook.
Maar Snuitje, we gaan nu even voor jou!!!
Voor jou is straks elk kwaaltje onbenullig, als je maar zo'n mooie streep op die test ziet!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:07

Hoi hoi meiden,

Zat vandaag eens even rond te neuzen hier op het forum.
Volgens mij zijn er meer meiden/vrouwen die het prettig vinden om hun verhaal te delen... vandaar dat ik dus ook een stukje typ nu ;)

Mijn aanstaande en ik zijn nu ruim 2 jaar bezig voor ons eerste kindje, niet altijd makkelijk maar we houden de moed erin.
We weten in ieder geval wel dat er met beiden niks 'mis' is en dat we grote kans hebben om spontaan zwanger te raken.
Morgen moet ik voor een HSG, zie ik wel tegenop.

Sinds wanneer ben jij bezig dan Snuitje?

Anke en S het lijkt me zo heerlijk om te paraderen met een bolle buik haha.
Geniet ervan, maar dat is een overbodig advies volgens mij.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >