Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/11/2007 @ 16:43 It's me | Oeps... Anke.... Jij ook proficiat he!!!! |
| 19/11/2007 @ 16:42 It's me | Ohh.. spannend Lieke en Lil'Kim!!! Ik hoop voor jullie dat het raak is.Hou ons zeker op de hoogte en ik duim hier hoor!!! Ik ben eens benieuwd... Groeten |
| 19/11/2007 @ 11:27 Lieke ![]() | Anke: Ik zie dat je online bent... Wil je even chatten over msn ofzo?? Ik wil het van de daken schreeuwen!!! GRTZ |
| 19/11/2007 @ 10:30 lieke | Hey, Nu gaan jullie me echt niet geloven, maar deze ochtend kreeg ik de drang om ook te testen, dus ik steek hier de kaarsjes aan en ik doe een schietgebedje en test met gewone urine en WAT???? ik heb ook 2 streepjes... (het tweede streepje is wel veel lichter) Ik geloof het nog echt nietVolgens mij is er iets mis met die lading testen Ik heb zoveel schrik dat er iemand mij nu weer van mijn wolkje zou halen...Ik ga straks een afspraak maken met de dokter, dan weten we het zeker!!! Ik ben alleszinds wel blij dat de buikgriep niet voor niks was... Anke jij ook proficiat!!! Wij samen, ik had het niet kunnen hopen... waren bij jouw de streepjes duidelijk?? Ik heb toch nog schrik voor morgen want dan is mijn NOD he... Je weet nooit wat er nog kan misgaan!!! Ik lees straks wel wat je geschreven had, ik kan me nu niet concentreren heb alleen 2 streepjes gelezen bij jouw!! (het belangrijkste) GRTZ P.S. weet er iemand of we nog zachtgekookte eitjes mogen eten?? heb daar al enkele weken zin in!!! |
| 18/11/2007 @ 17:54 lieke | Hey, Ik wil je dan als eerste zeker een hele dikke proficiat wensen!!!! Geniet ervan en laat ons zeker weten hoe het verder gaat... Had je al enkele symptomen eigenlijk?? GRTZ |
| 18/11/2007 @ 16:15 Lil'Kim ![]() | effe mijn banner aangepast... |
| 18/11/2007 @ 14:22 lieke | Spijtig genoeg betekenen die hoge temperaturen voor mij niet veel goeds want ik heb zware buikgriep gehad gisteren!! Vandaag gaat het al beter, maar gisteren temperatuur tot 38,9 dus... Ik denk niet dat het hier iets zal worden, toch blijf ik hopen natuurlijk... @Lil'Kim: Ga je geen testje wagen?? @Anke: Hoe is het weekend bij je ouders geweest? Ik wacht vol spanning naar morgen om onmiddellijk je uitslag te horen!!! Vele groetjes... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?
Man man, het voelt goed he... Ik heb daarnet gebeld met de huisarts, ze wist al zeker dat ik zwanger was maar ik moet rond 16uur eens terugbellen om te horen hoever we al zitten... Dus die duimen mogen nog wat langer blijven werken... 

, continue rommelgevoel in buik en af en toe steekjes in de zij, doodmoe en onmiddellijk uitgeput, wat grieperig (zou volgens de HA vaak voorkomen bij mensen die pas zwanger zijn),... Ah ja en helemaal GEEN eetlust meer... 

en test met gewone urine en WAT???? ik heb ook 2 streepjes... (het tweede streepje is wel veel lichter) Ik geloof het nog echt niet
heb daar al enkele weken zin in!!!
doorgekomen?? Want ook die kunnen toch wegblijven.