< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?
20/11/2007 @ 11:15
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Ik heb ook zo een banner gemaakt... Man man, het voelt goed he... Ik heb daarnet gebeld met de huisarts, ze wist al zeker dat ik zwanger was maar ik moet rond 16uur eens terugbellen om te horen hoever we al zitten... Dus die duimen mogen nog wat langer blijven werken...
Ik ben nieuwschierig!!! Maar ik verwacht dat we het juist hebben... Het is plots zo echt allemaal ik vind het echt raar ook...
Anke ben je een arts tegengekomen deze nacht? Heb je bloed kunnen laten trekken? Ik duim ook voor jouw...
Ik heb ook vernomen gisteren dat je maar 3 echo's krijgt... Ik lees hier altijd mensen die heel veel echo's krijgen, maar ik zou normaal gezien pas op 12 weken de eerste echo kunnen hebben, man dat is nog lang ze... Maar ja moet eerst nog eens horen wat ze deze namiddag te zeggen hebben en dan zijn we weer een stapje verder...

Vele lieve groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 21:34
Anke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier het lijstje weer!!!
Alle nieuwe mensen, kopieer en plak em even en zet je naam op de goede plek!!

Tam, 22, 2e ronde, NOD ??-??
Marith, ??, ? ronde, NOD ??-??
Eva, 26, 1e ronde, NOD 05/10?
Mollie, 23, 1e ronde, NOD 11-10
Loesje,28,8e ronde,NOD 15-10
Kaatje,27, 2e ronde, NOD 19/10?
Vally, 23, 2e ronde, NOD 28/10
Heartjen, 25, 2e ronde, NOD 02/11
Kimmy, 24, 2e ronde, NOD 11/11
Gorgi,32,4e ronde, NOD 19/11

Maike, 25, 3e ronde, NOD 24/11
SMDJ , 21 , 3e ronde , NOD 26/11 ( indien 37 dagen )
Nens, 26, 2e ronde, NOD 27/11
It's me, 23, 2de ronde, NOD 4/12

In afwachting
Sterre, 23, wachten tot januari

Zwanger!!!:
Gordijntje1406,21 jaar,uitgerekend:10 juni 2008
Anne, 24 jaar, vermoedelijk uitgerekend: 20 juni 2008
Lieke, 21, uitgerekend rond 29 juli 2008
Anke, 24, uitgerekend rond 29 juli 2008
Lil'Kim.....................................
Stardust, 21, uitgerekend rond....

@ Lil'Kim, jij moet ook nog even wachten op je uitslag.
Irritant he dat het zo lang moet duren!

@ Lieke, fijn dat jij zo snel mag bellen!!
Wel iets laten weten he!? Mijn duimen draaien!!
Klinkt leuk dat boekje, ik heb een voorlichtingsboekje gehad.
Alle adviezen en voorlichting kan ik ondertussen wel dromen.
Ja, ga ook zeker even naar het ziekenhuis.
Even kijken of dat gaat lukken, ga namelijk de nacht in... en dan zijn er niet zoveel dokters in de buurt.

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 20:33
Lieke

Hey,

Ik ben ook net terug van de huisarts... Ik heb bloed laten nemen, morgen om 10 uur mag ik bellen voor de uitslag!!! DUIMEN!!!
Mijn laatste menstruatie was 24/10 en volgens deze site ben ik dan op 29/07 uitgerekend. Volgens de HA eind juli, begin augustus. Moeten echo afwachten om termijn te berekenen... Och het werd plots allemaal zo echt... Ik heb een boekje gekregen dat gedurende de zwangerschap moet bijgehouden worden enzo... Ze noemde het een moederboekje en toen drong het tot mij door, ik word moeder! Ale we wachten morgen nog af... Ik weet niet of ik veel ga kunnen slapen ze...
Mijn symptomen: precies meer aders op borsten, maar dat weet ik niet zeker, ik weet nooit of ze er al waren of niet , continue rommelgevoel in buik en af en toe steekjes in de zij, doodmoe en onmiddellijk uitgeput, wat grieperig (zou volgens de HA vaak voorkomen bij mensen die pas zwanger zijn),... Ah ja en helemaal GEEN eetlust meer...
Maar ik ben momenteel heel gelukkig, maar ja nog even aftellen tot morgen... Duim voor mij alsjeblief want ik kan het gebruiken...
Anke: Balen dat je een week zou moeten wachten... Ik zou niet twijfelen en het snel bij jouw in het ZH doen...
Lil'Kim: laat ons het resultaat weten... Echt fijn dat we wat kunnen kletsen he...

Vele GRTZ

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 19:42
Lil'Kim

Dag iedereen!

Alvast bedankt voor de (voorzichtige) felicitaties! Ik ben juist terug van de ha. Die heeft bloed genomen en morgenavond, ten laatste woensdagmorgen weet ik het zeker. Maar ze zei dat ik me geen zorgen moet maken want zoals hier al veel gezegd: een streep is een streep!

Aan Anke en Lieke: ook proficiat! Zo leuk, nu kunnen we samen wat kletsen!

Aan al de rest: veel succes, ik duim voor jullie allemaal!!

Kimmy

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 16:50
Anke

@ Silmarien, super bedankt voor het duimen!!
Het heeft dus echt geholpen.
Maar idd, je mag voor mij nog even blijven duimen dat het op de goede plek zit.
En je laat het even weten he als we voor jou moeten duimen, dat doe ik natuurlijk met alle plezier terug.

@ Lieke, ben net terug van de huisarts, tja, wat zal ik zeggen.
Ze prikken daar geen bloed, dus moet morgen naar een soort van prik kliniek weet ik veel hoe ik het moet noemen.
Maar daar moet ik bloed laten prikken, de uitslag is dan pas na een week bekend! Lang leve het ziekenhuis waar ik werk, daar laat ik nog wel een keer wat bloed afnemen en dan heb ik de uitslag na een uur.
Mijn buik krampt af en toe wat net achter het schaambeen, zal er wel bij horen.
En ik heb lage rugpijn.
Moe ben ik ook, maar dat wijt ik aan te laat naar bed gaan, maar goed, zal er toch bij na moeten denken dat het wat anders is.
Verder eigenlijk geen klachten.
Wanneer was jouw eerste dag van je laatste menstruatie?
Hier 23 oktober. Rond 30 juli uitgerekend.

@ Lil'kim, een streep is een streep, dus je bent gewoon lekker zwanger!!

@ It's me, dank je!

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 16:43
It's me

Oeps... Anke.... Jij ook proficiat he!!!!
Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 16:42
It's me

Ohh.. spannend Lieke en Lil'Kim!!!
Ik hoop voor jullie dat het raak is.Hou ons zeker op de hoogte en ik duim hier hoor!!!

Ik ben eens benieuwd...

Groeten
Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 16:28
Lieke

Hey,

Dank u Silmariën, laat ons weten wanneer wij voor jouw moeten duimen hè... Voel je alleszinds vrij om nog te blijven duimen tot we die 12 weken gehaald hebben, want ik begin nu toch al schrik te krijgen. Ik heb om 17uur30 een afspraak met de huisarts en weet morgenvroeg de uitslag van het bloedonderzoek... Dus wie wil mag altijd duimen tot morgen, ik zal jullie heel dankbaar zijn!
Anke: Ben je al geweest? Hoe was het? Ja, normaal gezien zouden we even ver moeten zijn... Grappig he... Ik snap er nog niks van, maar mijn buik laat zich alleszinds genoeg voelen... Ik kan bijna niks meer eten en ben doodmoe... Heb jij het al verteld tegen je ouders?
Ik ben aan het twijfelen... Ik sta nog gedomicilieerd bij mijn moeder dus zij ontvangt al de dokterkosten dus ik zal het wel moeten vertellen denk ik...

Vele lieve groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 14:12

Jeetje, jullie zijn beide zwanger! Mijn duimen zijn dan ook bijna blauw van het draaien, dus het mocht ook wel!
Van harte gefeliciteerd!!
Wat het lichte streepje betreft... Een streep is een streep!

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 11:53
Anke

Ik mag om 15.00 naar de HA.
Gaan we alles even op een rijtje zetten en dan misschien gelijk bloedafname??
Ik weet het niet.
Wachten gewoon weer af... pff, volgens mij is een zwangerschap alleen maar afwachten.
Maar dan zijn we even ver toch?

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 11:36
Lieke

Hey meid,

Het zal wel goed zitten... Kan je niet al langs de dokter gaan om een bloedtest? Ik kan vanaf 12u een afspraak maken... Mijn vriend heeft de test nog niet gezien want hij wist niet dat ik het toch ging doen, maar ik kon het niet laten deze ochtend...
(jij kent dat wel he)

Ik heb hem gebeld en hij wil het al onmiddellijk tegen mijn vader vertellen, want hij werkt daarmee, maar ik wil toch minstens mijn bloedonderzoek afwachten...

Kom we gaan ons niet teveel zorgen maken!
Dank u voor de proficiat, wat fijn dat we dit elkaar kunnen toewensen...

Grtz

[Laatst gewijzigd door Lieke - 19/11/2007 @ 11:36] - Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 11:29
Anke

Lieke, meen je niet!!???!?!?!?!!??
Ik ben zo blij om te horen dat jij ook nog een heel licht streepje hebt.
Maak me hier alleen maar zorgen, zou het goed zitten, mag ik blij zijn, wordt het streepje donkerder straks, gaat het allemaal goed???

Nou meis, van harte gefeliciteerd!!!!
Wat zei je vriend?
Ik heb vanmorgen nog een nieuwe test gedaan met ochtendurine, maar die was net zo licht, en misschien zelfs nog wat lichter.
Oh, ik weet het allemaal niet.
Zaterdag testen we nog een keer.
We zijn allebei wel blij, nog een beetje perplex maar ECHT blij durven we nog niet te zijn.

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 11:27
Lieke

Anke:

Ik zie dat je online bent...
Wil je even chatten over msn ofzo??
Ik wil het van de daken schreeuwen!!!

GRTZ

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 10:30
lieke

Hey,

Nu gaan jullie me echt niet geloven, maar deze ochtend kreeg ik de drang om ook te testen, dus ik steek hier de kaarsjes aan en ik doe een schietgebedje en test met gewone urine en WAT???? ik heb ook 2 streepjes... (het tweede streepje is wel veel lichter) Ik geloof het nog echt niet
Volgens mij is er iets mis met die lading testen Ik heb zoveel schrik dat er iemand mij nu weer van mijn wolkje zou halen...

Ik ga straks een afspraak maken met de dokter, dan weten we het zeker!!!
Ik ben alleszinds wel blij dat de buikgriep niet voor niks was...

Anke jij ook proficiat!!! Wij samen, ik had het niet kunnen hopen... waren bij jouw de streepjes duidelijk?? Ik heb toch nog schrik voor morgen want dan is mijn NOD he... Je weet nooit wat er nog kan misgaan!!!

Ik lees straks wel wat je geschreven had, ik kan me nu niet concentreren heb alleen 2 streepjes gelezen bij jouw!! (het belangrijkste)

GRTZ

P.S. weet er iemand of we nog zachtgekookte eitjes mogen eten?? heb daar al enkele weken zin in!!!
Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 00:42
Anke

Mijn verhaal is gekopieerd en geplakt, anders blijf ik schrijven.

Van 't weekend was ik bij m'n ouders, zusje jarig, allemaal gezellig.
Kennissen komen langs met hun 2 kleinjtes, een van 3 en 1 van een paar maanden
Komt ie ineens naast me zitten en vraagt: Ben je zwanger???
HUH????? Hij wist niet eens dat ik was gestopt.
Dus ik zeg, wie weet, even afwachten maar...
Oh zegt ie, ben je gestopt.
Eh ja! Ik kan heel goed met hem praten, dus ja, hij mocht het wel weten.
Hij zegt, ga er maar van uit dat je zwanger bent.
Ik kijk em aan alsof ik water zie branden en vraag waarom? hoezo?
Nou zegt ie, ik zie iets aan je, wat weet ik niet maar het is iets.
Ik zag het al gelijk toen ik binnenkwam.

Verder nog wel een beetje over nagedacht.
Later stond ie in de keuken, zegt ie tegen m'n moeder, ik heb een voorspelling voor je dochter gedaan.
Kijkt ie mij aan, weet ze het?
Nee zeg ik.
Hoop excuses. "mag ze het weten"
Ik zeg ach wel ja, ze zal vast niet op haar achterhoofd gevallen zijn.
Maar goed, m'n moeder had dus totaal niet in de gaten dat ik was gestopt. hahahahaha!!!
Dus ik zeg, er bestaat een kans dat ik zwanger ben.
Oh, ze was helemaal blij, vond het wel spannend.
Maar was ook verbaasd omdat we zeiden dat we nog wel een paar maanden zouden wachten.
Ze vertelde later ook dat die kennis er wel een 6de zintuig voor had, hij had het al bij 6 andere vrouwen goed.
Gets, doodeng!!
Eigenlijk het hele weekend niet meer aan gedacht, eigenlijk is dat dus alleen vandaag, tot vanavond.
Zegt m'n man, anders doe je toch een testje.
Omdat ik zei dat ik niet het gevoel had dat ik ongesteld zou worden.
Dus even wachten tot ik moest plassen.
Testje gedaan, en..... op het tijdstip van 23.30 na die dag behoorlijk wat gedronken te hebben, verschenen er toch 2 lijntjes!!!!
Die ene nog wat licht, maar het zijn er echt 2!!!!!
Morgenochtend doe ik het nog even met ochtendurine.
Binnenkort maar even een echo laten maken om te kijken of het niet buitenbaarmoederlijk is, dat heb ik in het verleden gehad.
M'n buik krampt nog wel, maar het is ook net voor de dagen dat ik ongesteld zou moeten worden.
Maar echt 2 streepjes!!!! Ik kan het niet geloven.
Ben net ook in tranen uitgebarsten.
En mijn mannetje, die was helemaal perplex, wist niet wat ie moest zeggen!
Pfff, zit nu vol adrenaline.

@ Lieke, oh wat jammer dat het uiteindelijk toch een buikgriep was.
Maar zijn de doorgekomen?? Want ook die kunnen toch wegblijven.

@ Lil'Kim, wat goed!!!
Ben benieuwd wat de HA zegt!!
Gefeliciteerd!!!

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 19:11
Lil'Kim

Bedankt!

Wat mij vooral is opgevallen:

- duidelijke aders op borsten en tepels
- zeer verstrooid (mijn man heeft zich er al dood aan geërgerd
- eten dat lang op mijn maag blijft liggen en constant pufjes

Verder heb ik er eigenlijk niet zo op gelet, omdat ik dacht dat het toch nog niet zo vlug ging lukken (dit is mijn tweede cyclus na de pilstop).

Morgen ga ik naar de ha, hopelijk wordt het goede nieuws dan officieel bevestigd!

Aan iedereen hier veel succes, en hopelijk kunnen we straks allemaal samen kletsen over de zwangerschap!

Grtz Kimmy

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 17:54
lieke

Hey,

Ik wil je dan als eerste zeker een hele dikke proficiat wensen!!!! Geniet ervan en laat ons zeker weten hoe het verder gaat...
Had je al enkele symptomen eigenlijk??

GRTZ
Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 16:15
Lil'Kim

effe mijn banner aangepast...

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 16:13
Lil'Kim

Hoi iedereen!

Ik kon het niet laten en heb het laatste testje uit de verpakking gehaald en nog even gebruikt zodat ik zeker wist dat ik aan de volgende ronde kan beginnen.

Wat blijkt nu: ik heb twee streepjes! Zou het dan toch kunnen?

Ik zal morgen eens bellen naar de ha om wat bloed af te nemen. Ik kan het nog altijd niet geloven...

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 14:22
lieke

Spijtig genoeg betekenen die hoge temperaturen voor mij niet veel goeds want ik heb zware buikgriep gehad gisteren!! Vandaag gaat het al beter, maar gisteren temperatuur tot 38,9 dus...
Ik denk niet dat het hier iets zal worden, toch blijf ik hopen natuurlijk...
@Lil'Kim: Ga je geen testje wagen??
@Anke: Hoe is het weekend bij je ouders geweest?
Ik wacht vol spanning naar morgen om onmiddellijk je uitslag te horen!!!

Vele groetjes...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >