Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/02/2008 @ 20:15 Nina | Ann, als dat geen goed nieuws is!!!! ![]() Proficiat hoor!!! Van een verrassing gesproken ![]() Hier gaat alles prima voorlopig, dinsdag naar de vroedvrouw op controle... Onze pc is er terug, nog opnieuw alles installeren en ik ben er weer regelmatiger bij... Groetjes, Nina |
| 18/02/2008 @ 15:30 ann | Nitje, Dat dacht ik ook, dat wij dat nooit gingen meemaken. En ivm die spermakwaliteit, dat was bij ons nu ook juist zo raar. Bij onze poging in oktober zei de gyn nog dat de spermakwaliteit nog achteruit gegaan was. Daarom dat ze ICSI gedaan hadden op alle eicellen. Dus ik versta er mij ook niet uit eigenlijk... maar blijkbaar moet er maar 1 goede tussenzitten. Ik vind het nog zo lang wachten tot volgende week, maar ik klaag niet hoor. Ben al lang blij dat ik naar het CGR in jette mag gaan voor een vroege echo, anders zou het wachten zijn tot 12 weken. Bij mijn vorige zwangerschappen hadden we tussentijds nog bloedafnames waardoor je de stijging van het HCG kon volgen. Dan waren we toch een beetje geruster... Langs de andere kant, als het nu spontaan gelukt is, moeten we maar vertrouwen hebben dat het een goeike en sterkske is hé. Dus Nitje, kop op hé. Nog even wachten en dan volle moed er terug tegenaan (ik weet dat het afgezaagd is, maar het is echt gemeend). Groetjes, Ann |
| 25/02/2008 @ 14:54 ann | Hallo, deze middag echo gehad in Jette. Volgens de metingen was het nog iets kleiner dan de berekende 7 weken, maar het hartje klopte en dat is het belangrijkste. Nu kan het stilletjesaan gaan doordringen dat het echt waar is, hoewel de symptomen er niet om liegen. 's Morgens mottig, 's nachts opstaan om naar 't toilet te gaan, veel te warm hebben, heel gevoelige tanden en een buik die spant tot en met (moet 's namiddags mijn knop openzetten en dat is geen zicht). Ik zou eigenlijk al zwangerschapsbroeken moeten aandoen, maar is een beetje moeilijk hé, op 7 weken en als nog niemand van iets weet. Nu kunnen we morgen met een gerust hart op citytrip vertrekken. Groetjes, Ann |
| 16/06/2008 @ 12:43 Nina ![]() | Nog eens effe omhoog halen... Want de reacties hier zijn stilgevallen precies ![]() |
| 05/08/2008 @ 15:33 Isabelle ![]() | Nina, hoe gaat het met jou? Ben je ondertussen al bevallen? Ik ben benieuwd wat het is geworden! Nitje, hoe gaat het met jou? |
< vorige pagina | volgende pagina >

IVF voor een 2de zwangerschap; wie nog?

of
zijn
Meer moet dat niet zijn zeker?!

ma zo'n kwaad kan da och niet hé.
, mijn voornemen om niet meer bij te komen dan bij Daria zal ik kunnen vergeten denk ik... Nog maar 1,5kg op de volgende maanden lijkt me ijdele hoop....