Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2007 @ 22:53 kruimel ![]() | valerieke ik wacht nog even met testen want ben onregelmatig. ben wel al de hele dag duizelig maar voor de rest niks ![]() |
| 26/11/2007 @ 22:54 kruimel ![]() | oppie ja overtyd maar zwanger???????????? ![]() |
| 03/12/2007 @ 22:32 kruimel ![]() | toch zwanger ![]() |
| 04/12/2007 @ 12:23 valerieke ![]() | Joepie!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd kruimel! Heel veel succes ![]() |
| 04/12/2007 @ 13:22 Sam ![]() | Proficiat kruimel!! |
| 05/12/2007 @ 10:54 kruimel ![]() | bedankt iedereen. ik hoop maar dat alles goed zit ![]() |
| 12/12/2007 @ 15:55 kruimel ![]() | merle zeker mag je mee chatten. welke gyne heb jij in genk ![]() |
| 12/12/2007 @ 21:20 Wendy | hallo Ik kwam hier toevallig uit. En zag staan van de maaskant. Wel ik ben van lanaken maar woon momenteel in Bilzen. We zijn nu bezig met de bouw van ons huisje in Veldwezelt. Ik ben wel niet zwanger want dat stellen we even uit tot 2008. Dan beslissen we wanneer we voor een tweede gaan. Maar ik zie dat er hier al een aantal onder jullie zwanger zijn. Allemaal proficiat en geniet ervan. Ikzelf ben bevallin in tongeren. Omdat ik mijn gyn in bilzen heb en die alleen bevallingen doet in tongeren. Groetjes Wendy |
| 12/12/2007 @ 21:20 Zwanneke | hallo Ik kwam hier toevallig uit. En zag staan van de maaskant. Wel ik ben van lanaken maar woon momenteel in Bilzen. We zijn nu bezig met de bouw van ons huisje in Veldwezelt. Ik ben wel niet zwanger want dat stellen we even uit tot 2008. Dan beslissen we wanneer we voor een tweede gaan. Maar ik zie dat er hier al een aantal onder jullie zwanger zijn. Allemaal proficiat en geniet ervan. Ikzelf ben bevallin in tongeren. Omdat ik mijn gyn in bilzen heb en die alleen bevallingen doet in tongeren. Groetjes Wendy |
12/12/2007 @ 21:21 ![]() | Raar mijn banner doet het niet. Nu precies wel. Had net even mijn gewone naam gezet. Ik schrijf onder de naam zwanneke maar mijn echte naam is wendy. ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zijn hier meiden uit omgeving maaskant?