< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zijn hier meiden uit omgeving maaskant?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zijn hier meiden uit omgeving maaskant?
26/11/2007 @ 13:10
Mieke

Online Status Bekijk profiel
hoi hoi

Met mij gaat alles prima valerie en met jou?
Ik ga prenatale oefeningen doen in bree ja maar ik moet me nog laten inschrijven volgende keer als ik bij de gyne kom. Zal dan ook waarschijnlijk voor februari zijn.

Groetjes allemaal

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 13:31
Sam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Alles was in orde met onze frummel. Was 5cm en super beweeglijk.
Ik heb ook bloed moeten laten trekken bij de vroedvrouw dus we zijn door de nieuwe gangen gewandeld en het zag er heel mooi uit. Ben in de kleine verloskamer binnen geweest en die zag er ook heel gezellig uit. De 3de december moeten we terug naar de vroedvrouwen voor een rondleiding denk ik. Iedereen was nogal gehaast precies en weinig van uitleg, vooral de gyneacoloog maar van hem ben ik het al gewoon.

Van mijn zoontje was ik 3 weken te vroeg bevallen dus wie weet ben ik er nog samen met iemand van jullie.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 66 weken zwanger (165.29% ver), nog 26 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 17:34
Oppie

Kruimel: ik zie dat je overtijd bent...

Mieke: idd full time werken en zwanger zijn, pff. Bij mijn zoontje had ik het met momenten al vreselijk moeilijk maar nu nog erger. Maar dat komt waarschijnlijk omdat Niels me geen enkele nacht eens laat doorslapen.

Sam: fijn dat het goed was bij de gyn! Is toch elke keer een geruststelling he.

Valerieke: jaja de kamers in Bree zijn ferm geworden. Mijn zoontje vond de luxe kamer zelfs zo mooi dat hij er niet weg wou :-)
Jaja 16/5 is een superdatum. Niels was die dag uitgerekend en is ook die dag geboren.
Ik heb vorige keer de prenatale oefeningen ook gevolgd en denk dat ik dit keer ook weer ga. Ik heb vooral veel gehad aan de ademhalingsoefeningen voor tijdens de weeen en persen. En t was er ook wel gezellig met al die zwangere mama's

was het al maar 4/12. Het wachten duurt me nu te lang. Met 10 weken ben ik de eerste keer naar de gyn kunnen gaan en alles was goed. Doordat de nekplooimeting al gedaan kon worden mag ik pas met 20 weken terug gaan. Nog 1.5 week en dan eindelijk!! 10 weken is wel erg lang ...

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 22:53
kruimel

valerieke ik wacht nog even met testen want ben onregelmatig. ben wel al de hele dag duizelig maar voor de rest niks

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 22:54
kruimel

oppie ja overtyd maar zwanger????????????

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 22:32
kruimel

toch zwanger

Link naar deze reactie
kruimel

toch zwanger

Link naar deze reactie
kruimel

toch zwanger

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 12:23
valerieke

Online Status Stuur bericht
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd kruimel!
Heel veel succes

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 13:22
Sam

Proficiat kruimel!!

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 66 weken zwanger (165.29% ver), nog 26 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 15:17
Oppie

Proficiat kruimel!

Vanmorgen naar de gyn geweest. Wahh 10 weken wachten is toch wel lang hoor. Maar alles was goed met ons beebje. Lekker beweeglijk op de echo. En zo'n lieverd dat hij/zij de beentjes gekruisd hield! Hihi mijn man wou het graag weten maar ik wou graag een verrassing...

J

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 10:54
kruimel

bedankt iedereen. ik hoop maar dat alles goed zit

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 10:21
Merle

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest, hopelijk mag ik nog een beetje mee-chatten. Ik ben van Maaseik maar ik ga net zoals de vorige keer bevallen in Genk omdat ik daar al jaren bij de gyneacoloog ben. In Bree lijkt het mij wel beter omdat ze daar precies nog meer tijd hebben voor de mama's.

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 15:55
kruimel

merle zeker mag je mee chatten. welke gyne heb jij in genk

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 17:51
Rachida

hallo dames,

wat leuk dat er hier ook meiden zijn uit de buurt. ik ben dan wel niet zwanger maar ben wel al mama van twee zoontjes. we willen nog graag 'n derde en laatste spruit. maar dat is iets voor volgend jaar.

ik zal me ff voorstellen. ben rachida, 25 jaar, 4 jaar gelukkig getrouwd en mama van zinedine en farouk. we wonen in dilsen.
met de eerste ben ik ook in bree bevallen en ik heb dokter van peperstraete gehad.
we willen graag 'n derde als farouk naar school gaat. dus hoop zo ergens eind volgend jaar zwanger te zijn.
ik ga binnenkort beginnen als onthaalmoeder, hier heb ik echt zin in.

hoe gaat het met jullie zwangerschappen? niet teveel kwaaltjes?

we hebben juist gegeten dus ik ga hier de kids hun pyama aandoen om ze optijd in bed te stoppen moet nl vanavond naar de ouderraad en dan had ik graag dat ze toch al vast slapen.

nog 'n fijne avond en tot gauw.

veel liefs rachida

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 21:20
Wendy

hallo

Ik kwam hier toevallig uit. En zag staan van de maaskant. Wel ik ben van lanaken maar woon momenteel in Bilzen. We zijn nu bezig met de bouw van ons huisje in Veldwezelt.
Ik ben wel niet zwanger want dat stellen we even uit tot 2008. Dan beslissen we wanneer we voor een tweede gaan. Maar ik zie dat er hier al een aantal onder jullie zwanger zijn. Allemaal proficiat en geniet ervan.
Ikzelf ben bevallin in tongeren. Omdat ik mijn gyn in bilzen heb en die alleen bevallingen doet in tongeren.

Groetjes Wendy
Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 21:20
Zwanneke

hallo

Ik kwam hier toevallig uit. En zag staan van de maaskant. Wel ik ben van lanaken maar woon momenteel in Bilzen. We zijn nu bezig met de bouw van ons huisje in Veldwezelt.
Ik ben wel niet zwanger want dat stellen we even uit tot 2008. Dan beslissen we wanneer we voor een tweede gaan. Maar ik zie dat er hier al een aantal onder jullie zwanger zijn. Allemaal proficiat en geniet ervan.
Ikzelf ben bevallin in tongeren. Omdat ik mijn gyn in bilzen heb en die alleen bevallingen doet in tongeren.

Groetjes Wendy
Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 21:21

Raar mijn banner doet het niet.
Nu precies wel. Had net even mijn gewone naam gezet.
Ik schrijf onder de naam zwanneke maar mijn echte naam is wendy.

[Laatst gewijzigd door mama van Amber - 12/12/2007 @ 21:21] - Link naar deze reactie
13/12/2007 @ 08:46
Merle

Mijn gyneacoloog is Syprat in Genk. Op 9 januari moet ik terug gaan voor een echo maar dat is dan bij iemand anders, ik weet zijn naam niet meer. Raar eiegenlijk dat in Genk maar 2 gyneacologen die 20-weken echo mogen doen.
En omdat daar alles zo snel-snel gaat, ga ik ook weer een 2D en een 3D echo laten maken in Nederland. Daar moet je wel voor betalen maar ik vind het toch de moeite waard. Zij neemt tenminste de tijd om alles duidelijk uit te leggen en heel grondig te onderzoeken.

Link naar deze reactie
13/12/2007 @ 11:41
valerieke

hoi allemaal

Hey Rachida ik wil ook graag volgend jaar beginnen als onthaalmoeder!
We zijn momenteel bezig met de bouw van ons huis en als dat klaar ik en we zitten goed en wel dan wil ik me ook graag opgeven als onthaalmoeder bij Kind en Gezin.. waar ga jij je bij aansluiten of doe je t zelfstandig?

In januari gaan we ook een 4d en 3d sessie laten doen in Lommel bij echobaby.. t kost 75 euro en t duurd drie kwartier geloof ik en dan krijg je fotos mee en een dvd waar alles opstaat.. ben keibenieuwd

Voor de rest iedereen succes nog allemaal!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >