Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/03/2008 @ 17:26 Tabitha | Jomie, Ik heb je verzet op de lijst - je had jezelf toegevoegd bij de mensen die momenteel op stop staan in hun procedure. MMM = medische mallemolen (...IUI/IVF/ICSI...) voorstellijst ---------------------------------------------------------------------- tabitha maatschappelijk onderzoek: 3/3 11/3 28/3 7/4 ethiopië geen voorkeur geslacht leeftijd: 0-2 jaar bien tussenvonnis 13 november > wachtlijst caw voor mo caro tussenvonnis op 21/02/08 > wachtlijst caw voor mo herkomstland: kazachstan ---------------------------------------------------------------------- doke bezig met cursus laatste cursusdag = 21/02/08 ferkateli 22 april 08 start cursus triobla asse ksenia 24 april 08 start cursus triobla merelbeke stephie (kapoentje) 25 april 08 start cursus triobla asse jomie 22 maart 08 aangemeld bij k&g -------------------------------------------------------------------- op stop: zwanger/mmm emilie verzoekschrift indienen juni 08 (?) lily cursus na bevalling line eerst mmm later adoptie christien - 16/10/07 aangemeld bij k&g |
| 25/03/2008 @ 17:40 Ferkateli ![]() | Jomie, Ik geloof dat MMM staat voor Medische MalleMolen, dus allerhande vruchtbaarheidsbehandelingen en dergelijke. Althans, dat is wat ik er uit kon opmaken. |
| 26/03/2008 @ 08:36 Jomie | Haa, dank je voor de uitleg :-) En blijkbaar zijn er mensen die ervoor kiezen om de MMM niet te doen. Die stoppen dan na Clomid of spuiten? Die mallemolen vergt toch nogal wat ook, he. Ik hoor mensen die vier tot zes keer per maand naar de gynae moeten en ik heb zelfs eentje gehoord die er alle drie dagen zat! Dan kan je dus al beter loopbaanonderbreking nemen of zo. |
| 28/03/2008 @ 18:51 Tabitha | Gesprek 3 zit er ook op. Wederom heel goed verlopen. Tijdens de teammeeting zijn geen risicofactoren of negatieve punten gevonden. Op naar 7/4 voor het laatste gesprek (om 14:30u)! Fijn weekend aan allen! Tabitha ps: Bien, al nog iets gehoord?? |
| 31/03/2008 @ 11:22 | Hé Tabitha, Fijn dat de gespekken zo vlot verlopen zijn! Bijna weer een stapje verder in de procedure. Nog veel succes met jullie laatste gesprek! Wij zullen in mei aan de gesprekken beginnen. Alle data staan nog niet vast maar dat het voor mei zal zijn is alvast zeker. We zijn echt blij dat we er eindelijk kunnen aan beginnen! Groetjes, Bien |
| 31/03/2008 @ 11:32 Kathy | Tabitha, fijn dat alles zo vlot verloopt. Wij hebben op 07/04 ons eerste gesprek, is best wel spannend al is het al de tweede keer. Bien, eindelijk ongeveer de data, eens je weet waar je staat is het wachten al veel eenvoudiger... gr. Kathy |
| 31/03/2008 @ 12:10 Tabitha | super hoor BIEN! We tellen mee af! |
| 01/04/2008 @ 08:50 Tabitha | Heb het lijstje nog eens geupdate... Doke, al iets gehoord ivm het tussenvonnis? Voor een paar mensen begint de cursus deze maand! Geniet van deze stap vooruit!!! ;-) voorstellijst ---------------------------------------------------------------------- tabitha maatschappelijk onderzoek: 3/3 11/3 28/3 7/4 ethiopië geen voorkeur geslacht leeftijd: 0-2 jaar caro maatschappelijk onderzoek > 7/4 - ? - ? - 7/5 herkomstland: kazachstan bien tussenvonnis 13 november > wachtlijst caw voor mo > mei! doke verzoekschrift ingediend op 22/02/08 > tussenvonnis op? ---------------------------------------------------------------------- ferkateli 22 april 08 start cursus triobla asse ksenia 24 april 08 start cursus triobla merelbeke stephie (kapoentje) 25 april 08 start cursus triobla asse jomie 22 maart 08 aangemeld bij k&g -------------------------------------------------------------------- op stop: zwanger/mmm emilie verzoekschrift indienen juni 08 (?) lily cursus na bevalling line eerst mmm later adoptie christien - 16/10/07 aangemeld bij k&g |
| 02/04/2008 @ 15:02 Kathy | is het de bedoeling dat je je op het lijstje bijschrijft? of hoe gaat dat met die lijstjes? |
| 02/04/2008 @ 15:05 Tabitha | Normaal hield ik het bij, maar zet je er gerust tussen... want zo vaak kom ik hier niet meer lezen... |
| 02/04/2008 @ 15:37 Kathy | Oei, dat klinkt niet zo heel enthousiast. Misschien was het idd niet zo beleefd van mij om hier zomaar te komen binnenvallen, realiseer ik mij nu. 'k wil geen indringer zijn, maar tijdens alle wachttijden ben ik soms nogal aan het internetten... |
| 02/04/2008 @ 16:04 Tabitha | Ik bedoel gewoon wat ik zeg: ik kom hier gewoon niet zo vaak meer... Heb het wat druk met andere zaken. Maar zoals gezegd, plaats jezelf er gerust bij! |
| 08/04/2008 @ 12:32 anoniempje | veel succes allemaal! |
| 09/04/2008 @ 08:38 Lily | Hey Tabitha, Als ik het goed gezien heb zit het MO erop voor julllie. Proficiat! Wanneer kunnen jullie nu aan de volgende stap beginnen? Aan alle anderen ook veel succes en geduld met het wachten. Veel liefs Lily |
| 10/04/2008 @ 19:33 Tabitha | Klopt... maandagmiddag was het laatste gesprek. Morgen neemt het team een beslissing. En het verslag wordt verwacht in de week van 28/4. Veel succes aan allen! |
| 11/04/2008 @ 08:05 Lily | Dat is nog een tweetal weken! Super! Dan staan jullie alweer iets verder in de procedure. Ik zal zeker Wij hebben ook nieuws. Gisteren hadden we een echo en het zal een worden.![]() Lily |
| 11/04/2008 @ 16:46 Tabitha | Lily, Dat is leuk nieuws! Een ... ![]() Geniet nog van je zwangerschap! Fijn weekend, Tabitha |
| 29/04/2008 @ 15:43 Lily | Hallo iedereen, Hoe gaat het met jullie allemaal? Is er nog geen nieuws, geen veranderingen? @ Tabitha, hebben jullie al een verslag gekregen? We blijven Groetjes Lily |
< vorige pagina | volgende pagina >

startschot gegeven voor adoptie

Ksenia
. We starten binnen de 3 weken met onze cursus (eigenlijk!).
worden.