< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » jonge meiden die gaan voor zomerbaby?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
jonge meiden die gaan voor zomerbaby?
23/08/2008 @ 10:17
Whiterose

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Ik geef toe dat ik stiekempjes wat ongeduldig begin te worden hihi,Gelukkig is me vriend weer in nederland,en heeft kunnen regelen dat ie nou ook gewoon alleen in nederland aan het werk blijft,heerlijk idee!

nesteldrang heb ik echt al weken hihi,,, mijn huisje blinkt elke dag en daarvoor was ik nooit zon goede huisvrouw haha!

Ja begin het ook wel spannend te vinden,wanneer het zou beginnen,waar het me zal overkomen,hoe het zou voelen,en vooral hoe ons wondertje eruit zal zien.

Heb gister weer een groei echo gehad,zag er goed uit,en hij doet het nog goed,ze schatten hem nu op zon 3 kilo,nou prima!!

Slapen gaat de laatste tijd wat slechter,kan nog weinig lekkere houdingen vinden,of lig gewoon wakker!
Jaja de laatste loodjes allemaal!

Verder alles goed met iedere andere meid hier?

Sdmj.. ja voor jou kan het ook elk moment gaan gebeuren he, wel lekker idee he,dat het einde inzicht is!

En M'tje,hoe bevallen de eerste weken "mama" zijn? is het echt zo dat je moederinstinkt ineens komt,ik vraag me nu bijzoveel af,hoe moet zus gaan en zo gaan.. maar de meeste moeders hoor ik allemaal zeggen,het gaat vanzelf hihi!

Nou verder voor iedereen dikke knuffel! En hou jullie taai he!

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 10:32
SMDJ

hey iedereen

whiterose fijn dat je vriend nu alleen maar in nederland moer werken he

ja die vragen die heb ik hier ook ze waar ,wanneer , hoe ziet men meisje er uit maar das normaal he

ik ben hier nog aan het genieten van men buikje ga dat denk ik heel hard missen ze

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:10
M'tje

SMDJ, hoe was de controle geweest?
Ik mis mijn buik eigenlijk helemaal nog niet, maar misschien is dat omdat ik een abnormale grote buik had en veel beperkingen had de laatste weken.
Ik vindt het heerlijk om weer inelkaar gekropen in de stoel achter de pc te zitten en vindt het al helemaal heerlijk om weer op mn buik te kunnen slapen...
Maar ik lees in het aug. topicje dat veel meiden wel hun buik missen en hier zelfs de babyblues van hebben...

Whiterose, hier is het de afgelopen week echt een hel, Skadi heeft heel veel last van krampjes en is voortdurend wakker en huilt veel, vanacht heeft ze 5 uur geslapen en deze dag slaapt ze ook gewoon gelukkig...
Het is echt slopend als je kindje huilt, maar je de pijn niet weg kunt nemen...
Haha idd het gaat allemaal vanzelf, ik heb nog geen punt gehad waarop ik dacht; wat moet ik nu doen?
Lekker dat je vriend dichtbij is, zit je ook niet zo in de stress he...
Ik vondt het ook spannend hoe ze eruit ging zien, heb zelfs veel dromen over een down kindje gehad de laaste weken, maar gelukkig is alles in orde...
Zodra je kindje geboren is zal het wat minder mooier eruit zien dan de dagen erna, dat vele vet in het gezicht trekt allemaal weg...
Ik vondt Skadi echt een chineesje toen ze net geboren was haha, rondom de ogen zat zoveel vet, maar dat trekt allemaal weg...

Nou meiden hopelijk zet alles snel in de gang bij jullie!

Liefs van ons!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:26
SMDJ

hey iedereen

m'tje ik mag vrijdag om kwart na 3 op controle kan niert wachten om misschien wel de laatste keer men in men buikje te zien
ja inderdaad als je buik zo in de weg zat zal je die inderdaad niet echt missen he

jammer dat skadi zo slecht geslapen enzo heeft he

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:39
Whiterose

Straks naar de verloskundige
Ben benieuwd... Voel me nog kiplekker opzich, savonds wat harde buiken voor slapen gaan maar dat was het eigenlijk,
slaap gelukkig ook nog goed!!

Nou laat straks wel weer ff horen hoe het is gegaan,by verloskundige!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:44
M_amarins

Vanochtend weer bij de verloskundige geweest.
Moeite om heen te gaan, maar ben er veilig aangekomen

Het viel haar gelijk al op dat ik moeilijk loop, dus gelijk ff gevraagd.
Ondertussen bloeddruk gemeten, 114/68
De baby ligt goed ingedaald met haar hoofdje en volgende keer, als het goed is, een echo erbij. voor de ligging. Leuk, nog een echo

Voor mijn bekken en benen raadde ze mij aan om naar de huisarts te gaan, heb een brief meegekregen.
Zul je net zien dat mijn HA vandaag niet werkt...
Dus maandag kan ik pas bellen voor een afspraak.
Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 11:51
M'tje

Hoi meiden,

Whiterose, 't wordt wel spannend nu he, hopelijk ga je niet overtijd meis!
Hoe was het bij de verlos?

SMDJ, hoe was het gegaan?

Hier is Skadi weer redelijk rustig, ze heeft meestal van rond etenstijd tot 20:30 wat huil uurtjes, maar dat is gelukkig ook alles...
Volgende week donderdag voor het eerst langs het consultatie bureau, vindt dat wel spannend...

Liefs van ons!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 12:50
Whiterose

Hellooo meiden!!

Ja bij de verloskundige was alles goed van de week,afspraakjes worden steeds korter.

Ja vind zelf ook wel spannend worden,hopelijk zal ons mannetje snel komen!Hij heeft nog paar daagjes voor de uitgerekende datum hihi!
Heb nog niet het gevoel dat al bijna zo ver is,maar dat zegt niks he.
Ik ga straks even lekker rondje op kermis en braderie lopen met mijn mannetje en vanavond een strandwandeling maken,hopelijk heeft dat baat!

Nou dikke knuffel..

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 13:32
M_amarins

Hier is geconstateerd dat het waarschijnlijk isschias is wat ik heb....

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 22:50
Whiterose

meiden!!!!

lekker weekend gehad?hier nog geen tekeken op een naderende bevalling...
wanneer oh wanneer ;-)

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:58
Whiterose

Wat een gezelligheid hier
hahaha...

Vannacht dacht ik even dat het ging beginnen,
Zon pijn in de rug en soort mestruatie buikpijnen...
maar helaas zette niet door,Denk dat dan die krampen en pijnen soort oefen/voorweeen zijn geweest?

Spannend word het wel,

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:15
M_amarins

Nou, ben bij de huisarts geweest.
En de diagnose is gesteld, ik heb zwangerschapsisschias...

Heb oefeningen meegekregen, nu maar es kijken of dat helpt.
Anders moet ik naar de fysio toe.

Ik heb nu zoiets van: "kleine meid, kom er maar gauw uit!"
Dan is hopelijk mijn pijn ook over en kan ik haar eindelijk bewonderen.

Hij begon zelf ook al over hulp inschakelen, nadat we het er even over hadden gehad. Aangezien ik maar alleen ben en niemand in de omgeving heb die mij bijna dagelijks met het huishouden kan helpen.
Dus ik zal es ff informeren over thuishulp oid.

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 17:16
Whiterose

Hopelijk heb je wat aan je oefeneningen, en ja hopelijk komt je meissie ook snel...

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 19:12
Nishna

Hey meiden

Alles goed met jullie..?

Whiterose..Spannend meid voor je het weet heb je je kleine vent in je armen...!!!

M_amarins..Hopelijk helpen de oefeningen..En nog even dan heb je je meisje ook in je armen!

M'tje..Ook spannend voor jou de 1ste keer consultatie bur...Gelukkig gaat het nu ook goed met Skadi..!

SMDJ..Hoe gaat het met jou..?

Met mij gaat het wel goed..Alleen heb ik het nu heel druk met het huisje en het is behoorlijk zwaar..Me mams en schoonmoeder helpen me wel met schoonmaken enzo maar ik wil hun ook niet te veel belasten met mijn dingetjes..Gister was ik vanaf 10.00 uur tot 22.00 uur in het nieuwe huisje en ik was helemaal KAPOT..Vandaag ook weer gaan werken na 3 weken vakantie maar was wel leuk om al mijn collega's weer te zien..Nou meiden ik spreek jullie snel weer..

xxx Nishna

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 08:12
M'tje

Hoi meiden,

Whiterose, vandaag uitgerekend , hopelijk zet het snel door meid!
Nou moet je iedere dag langs de verloskundige, of heb ik dat mis?
Denk idd dat je voorweeen hebt gehad

M_amarins, das vervelend meid, kan je moeder je niet helpen?

Nishna, ja huisje op knappen is wat werk haha, ik ben blij dat ik NET zwanger was toen wij gingen verhuizen, op 30 weken zou ik denk ook niet meer veel kunnen...

Snuitje, waar hang je uit meid? Hoop dat de echo goed was!

SMDJ, voor jou begint het nu ook te korten, spannend!

Hier gaat alles goed, vanochtend heeft ze vaste ontlasting gehad, hoop dat dat zo blijft en dat we van de spuitluiers af zijn...
Nog maar 6 daagjes en dan is ze alweer 1 maand oud, het gaat echt supersnel!

Liefs van ons!

[Laatst gewijzigd door M'tje - 02/09/2008 @ 08:13] - Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:01
snuitje

ik heb gisteren een lange vermoeiende verlofdag gehad maar wel enorm veel gedaan gekregen!
En onze 12-weken echo gisteren was zalig... super super super ! En de nekplooimeting was in orde, ze zei al direct dat ze weinig vocht zag zitten en dat dat heel goed was, daarna meette ze het en dan zei ze nog eens dat het heel erg goed was het resultaat!
En dan heeft ze nog zitten kijken, maar t was niet makkelijk amai onze pruts die bleef maar bewegen! En niet een klein beetje... eerst was het aant spartelen, daarna rustig precies aant schommelen en daarna had het de beentjes in de lucht met de voetjes gekruist en de handjes tegen elkaar...

daarna heeft ze gekeken naar de hersentjes (er waren al 2 hersenhelften te zien) en daarna keek ze naar de armpjes, vingertjes en dan beentjes en dan naar het blaasje, alles oké !
En toen had onze pruts een armpje langs het hoofdje en leek het even of hij/zij zwaaide naar ons

oh dit was zooooooooooo mooi ! Ik had nooit kunnen dromen dat dit bij mij ging lukken nog ! Ik ben zooooooooooooo'n gelukkig mama'tje-in-spé

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:44
M_amarins

M'tje, mijn moeder woont op een uur rijden...
Dus dat werkt niet...

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 10:28
SMDJ

hey iedereen

spannend hier he

whiterose veel succes he

nischa fijn dat alles oke met jullie is he

hier vrijdag controle alles oke nog geen opening maar onze meid lag al goed klaar

snuitje super die goed echo he

m'tje fijn dat skadi het goed doet he

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 14:34
M'tje

Snuitje, ow ben super blij voor je dat alles goed was!

M_amarins, nee idd dat werkt niet nee, vervelend joh!

SMDJ, hopelijk vrijdag wat opening he... laat jij je eigen strippen als de gyn. dat vraagt?

Liefs van ons!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:51
snuitje

wat is strippen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >