volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 22:05 ![]() | Ik gebruik die van Huggie's |
Gisteren @ 09:52 ![]() | @ holbewoonster nummer1 (schrijf ik het juist ) Ik ben van Noah ook in klina bevallen ga er nu ook weer..Welke gynae heb jij?? |
06/10/2008 @ 13:04 ![]() | Das nen toffe pee hé, die dr van de walle. ![]() |
| 04/10/2008 @ 17:18 Nancy | Als ik terug zwanger ben ga ik bevallen in palfijn voor de vierde keer dan. Ben bij dr Slangen, heel tevreden over. Ja zwembad van merksem is ni duur maar vind het water er wel behoorlijk koud, en ik ben een echte kouschijter hihi. |
| 02/10/2008 @ 11:15 Nancy | Nog even dit: waar ga je bevallen? |
| 02/10/2008 @ 11:13 Nancy | Hey, Welkom, Schoten is idd in de buurt. Mijn vriend is ook van Schoten afkomstig. Heb je altijd in Schoten gewoond? Mijn vriend is van de Zandstappenstraat afkomstig. |
02/10/2008 @ 11:12 ![]() | Ja als jij in schoten ook eens wil 'sirenen', dan komt het hier goed.... Ik heb trouwens altijd in Schoten gewoond! In de buurt van het zwembad (dat nu geen zwembad meer is)... |
02/10/2008 @ 11:07 ![]() | Eeeej, sorry meiden ik woon naast jullie namelijk in Schoten Ha Ha !!Ge zult idd de sirene es moeten laten gaan zenne !!!Grtz ![]() |
02/10/2008 @ 10:51 ![]() | Hahahaha, dat zou kunnen! Wil ik eens een sirene laten afgaan dan? Vanwaar in Merksem ben jij? |
| 02/10/2008 @ 10:46 Nancy | Hahaha Michelle Goed gezegd. Volgens mij zitten ze hier in Merksem al in hun winterslaap. Groetjes. |
29/09/2008 @ 22:03 ![]() | Het is hier inderdaad rustig!! Ze hebben het internet toch al uitgevonden in Merksem hé? En Antwerpenaar hebben gewoonlijk toch een groot bakkes? Waar zitten ze dan nu?? ![]() ![]() |
| 24/09/2008 @ 13:01 Nancy | Hallo!!!!!!! Waar blijven alle vrouwen van Merksem??? Ben ik hier dan echt de enige??? |
| 16/09/2008 @ 12:11 Nancy | Hey iedereen, Hier ben ik weer. Proficiat aan alle zwangeren !!!!! Geniet ervan. Wij zijn terug bezig voor de 4de. Had in februari een miskraam op 11 weken en zitten nu terug in de 3de ronde. Hopelijk vlug met succes!!!! |
07/09/2008 @ 20:46 ![]() | Ik ben ook een Merksemmama... Mijn dochterke wordt binnen enkele weken al 1 jaar... Het gaat snel vooruit, het lijkt pas gisteren dat ik ontdekte dat ik zwanger was ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

Hallo Merksem !!!!!!!!!!!!!!!!

..
) Ik ben van Noah ook in klina bevallen ga er nu ook weer..Welke gynae heb jij??
!! Helaas heb ik gehoord dat het water in zwembaden niet meer zo heel warm mag zijn, vanwege het risico op ziektes die dan kunnen verspreiden !! Dus ik vrees dat zwemmen in de winter niks zal worden...
!!

!! Ik ga hierbij trouwens terug naar mijn jeugdjaren (heb 11 jaar in Grobbendonk gewoond vooraleer we naar Merksem kwamen) !!