< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwangerschapsclub: gym/zwemmen etc

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwangerschapsclub: gym/zwemmen etc
03/10/2007 @ 15:03
bibi

Online Status
He, dankje voor je antwoord. Ik woon in de regio Hoogstraten en sta in het st jozef in Turnhout onder controle. Ik zal daar de veolgende keer eens informeren. Naar aanleding van je tip over een moederhuis ben ik gaan googlen en kwam ik op een site van een vroedvrouw terecht hier op een paar km vandaan. Die organsieerde volgens het web regelmatig informatie avonden betreft zwangerschap en bevalling maar die zijn helaas individueel. Ik wilde het zo graag gebruiken als opstapje naar een sociaal leven met andere zwangere vrouwen. Nu maar hopen dat het ziekenhuis zoiets heeft. Gelukkig heb ik nog even de tijd, ik ben nog niet eens op de helft ;)

Bibi
Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 13:41
c-ke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Bibi,

Waar woon je ergens?
Hier in de regio Mol wordt er zwangerschapszwemmen georganiseerd door de vroedvrouwen van het ziekenhuis.
Je kan misschien in het moederhuis bij jou in de buurt eens informeren of zij ook niet zoiets organiseren?

Link naar deze reactie
01/10/2007 @ 14:45
bibi

Online Status
helemaal niemand
Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 14:45
bibi

Online Status
Hoi allemaal!
Mijn naam is Bibi, ik ben 27 en nu 17 weken zwanger van ons tweede kindje. De eerste zwangerschap woonde ik in Nederland, nu deze tweede woon ik in Belgie. Heel erg leuk om de verschillen tussen de twee landen op deze manier te zien, maar één ding mis ik heel erg:

Contact met andere zwangere vrouwen!

Ik zou zo graag naar zwangerschapsgym:zwemmen/yoga/fitness weet ik veel wat gaan. En dan al het bewegen een bijzaak, ik zou zo graag mijn sociale leven hier wat uitbreiden en lekker babbelen met andere aanstaande mama's en dit leek mij de ideale manier. Alleen is dit schijnbaar een onbekend fenomeen in Belgie, of zoek ik misschien in de verkeerde hoekjes? Is er iemand die mij op weg kan helpen? Dank jullie wel! Bibi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]