volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/09/2008 @ 10:26 Tamara | Hey, MoonQu33n ik ben inderdaad van st-gillis. woon in de Buisstraat. Heb destijds dit forum opgestart omdat we eigenlijk niet veel volk kennen in Dendermonde en toch wel leuk om reacties te horen ![]() Wat een gedoe met je oppas zeg. Misschien moet je eens horen bij de onthaalmoeder of er nog plaats is? Melis mijn vriend is ook oorspronkeliijk van Merchtem. Wij zijn een aantal jaren geleden hier komen wonen. Heel toevallig eigenlijk. Gewoon een huisje te koop zien staan en dat stond ons wel aan. En uiteindelijk is het niet zo ver van Merchtem hé Groetjes Tamara ![]() |
| 02/09/2008 @ 21:14 Vicky | Ik heb uiteindelijk toch mijn afspraak bij Corthoudts afgebeld en ben gegaan voor Van Bosstraeten. Wel, ik ben er zééér tevreden van Deze week ook naar K&G geweest, voor de gehoortest, alles was prima. Eind van de maand gaan we voor haar eerste spuitjes... ben al benieuwd wat dat zal geven ![]() ![]() |
| 19/08/2008 @ 20:22 Vicky | Hey ladies! Kan ik er ook nog bij ? ![]() In het begin heb ik hier effe gepost, maar toen is het wat stil gevallen ![]() Ik ben er 27, woon in Grembergen en mijn prinsesje is vandaag al 3 weken oud !!!!!!! time flies ![]() Mijn zwangerschap werd opgevolgd door Dr. Scharpé (héél content over!), bevalling is gedaan door Van Goorik (assistente die daar nu weg is) onder begeleiding van Oosterlinck (beetje koele kikker vond ik) ![]() Mijn verblijf op de materniteit is super meegvallen, behalve 1 nachtverpleegster die ik nogal onvriendelijk vond... Volgende week voor de eerste maal naar de kinderarts, Corthouts, maar ik lees hier precies niet zo'n goeie dingen over... Ik ga het bezoek afwachten, ben ik niet content dan schakel ik over naar Verlinden (gezien op de materniteit, ne hele zachten) of Vanbosstraten. Ik ken hier ook niet veel mensen, mijn thuis is hier zo'n 60km vandaan, ik ben mijn vriend tot hier gevolgd Alles voor de liefde hé ![]() Precies een gezellige boel hier! ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

Mama's regio Dendermonde

Ach ja, voor de goeie zaak zekers?
Is dat niet wat vroeg?
)Eergisteren nog eens bij Boelens geweest! En ja hoor ons kleintje is eindelijk gedraaid! Nu kon hij de meeste onderzoeken voltooien behalve het hartje bekijken! Nu lag het kleintje niet goed voor het hartje! Tja... het zal er eentje zijn met een eigen willetje!
Nu al 30 cm! Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen van die beelden! Mijn buikje begint nu ook wel heel bol te staan! Maar ja dat is wel normaal he! Nu begint het maar pas! Hoe zit het met jullie gewicht? Ik ben nu al 10 kg bij gekomen! Echt veel eten doe ik niet maar toch komen de kilo's erbij! Alhoewel ik wel moet bekennen dat ik soms wel iets meer eet dan tevoren!