< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » zwanger voor eind mei

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
zwanger voor eind mei
15/07/2008 @ 21:24
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Liesje,
wist niet dat dat goedkoper zou zijn? (ik woon hier ook niet ver van de grens..)
Trouwens, ik geef de gewone pampers nummer 2 al, die waren ook n heel stuk goedkoper en hee goed vind ik...
Evelien heeft daarnet ook haar spuitjes en rotarix gekregen.. voorlopig merk ik nog niets, maar tja, 't is ook nog maar 3u geleden.. ze is 58 cm en 5,450 kg

[Laatst gewijzigd door Marijke - 15/07/2008 @ 21:25] - Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 23:10
Liesje

Online Status Bekijk profiel
Marijke, ik heb mij dat toch laten vertellen. ik woon ook niet zover van de grens maar voor een paar euro's ga ik niet naar Nederland. dan rij ik meer naft op. Daarom dat ik mij die vraag stelde. Ik gebruik nu de new born nr 3 omdat die vloeibare stoelgang beter opneemt. Ik heb de baby dry geprobeert maar ze kreeg direct rode billetjes.Nam jouw kindje de rotarix goed in? Ons meisje duwde dat telkens uit met haar tong. Nu ligt ze te slapen maar zo hangerig en een beetje suffer ben ik niet gewoon van haar. Ik hoop dat ze morgen terug haar oude zelf is. Ze heeft zelfs niet meer gelachen sinds de spuitjes

Groetjes Liesje en sterre

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:04
Chrissie

Ze kosten hier 9.99 per 38 stuks

[Laatst gewijzigd door Chrissie - 16/07/2008 @ 12:52] - Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:58
Marijke

Liesje,
ja, ze slikte 't toch flink weg, maar ze schrok wel eventjes en verslikte zich wel 'n beetje..
Maar de dokter zei dat ze 't meeste opnemen via hun mondklieren en dat mocht ze 't teruggeven bv 't niet zo erg is omdat ze 't meeste al in hun mondje opnemen. Ik vond 't wel straf dat ze nu wel besmettelijk is.. m'n man zei nog.. had ik dat geweten.. wie weet zet ze 't wel over aan de andere 2, terwijl we 't anders misschien niet in huis krijgen.. laat ons hopen,hé!
Die new baby 3 bestaat toch nog niet zolang,hé? Bij Jente en Quinten bestond volgens mij alleen maat 1 en 2. Ik weet dat ze hier 23,99 euro in de colruyt kosten, maar 't is misschien handig om 't aantal te weten en zo te vergelijken?
groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 21:03
Liesje

Marijke,
inderdaad de new born 3 bestaat nog maar pas. In een doos van de colruyt zitten er 76 en kosten 24 euro. In het kruidvat voor 38 15 euro. Ik wist niet dat ons meisje besmettelijk is na vacinatie. Ik hoop ook dat mijn 2 anderen het niet krijgen.

Groetjes Liesje en Sterre

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:00
Marijke

Da's wel heel veel verschil in prijs,hé!
Ja, ik hoop 't hier ook. Hoe oud zijn je andere 2? Maar ik geloof dat ze er onder de 2 jaar 't meest last van hebben.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:39
Liesje

Marijke,
Mijn oudste zoontje is 6 jaar en mijn jongste zoontje is 4 jaar. Ze zijn zo fier op hun zusje. Hoe reageren ze bij u? Ik las dat je tegen de nederlandse grens woont. Waar woon je ergens als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Ben je van Limburg?

Groetjes Liesje en Sterre

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 11:53
Marijke

Nee, ik woon niet in Limburg, maar in Oost-Vlaanderen, 'n 15 km van Antwerpen.
Ah, mijn oudste is 4 ..
Heeft Sterre ook last van die Rotarix? HIer al 2 keer alles vuil, terwijl ze dat anders nooit heeft... En net nu 't besmettelijk zou zijn!
groetjes,
Marijke

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 17:20
Liesje

Marijke, Sterre heeft altijd veel stoelgang maar gisteren was devstoelgang anders meer kleine bolletjes die bijna niet af te vegen waren. Maar voor de rest merk ik geen verschil en is weer de oude. Gisteren zijn we naar Wijnegem geweest en heeft ze bijna heel de tijd geslapen.

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 17:41
gemini80

Hoi hoi,

Gister ben ik dan ook met Devin naar de osteopaat geweest.Ons manneke is ook erg gespannen.Ze heeft hem ook behandeld tegen buikkrampjes.
Ze zag meteen dat hij niet goed in mijn buik heeft gelegen.Zijn hoodje is helemaal getordeerd.Zijn gezichtje staat wat scheef en zijn fontanellen zitten niet goed.Zijn schedel is rechts veel boller dan links.Zijn achterhoofdje loopt ook helemaal in een punt.Daarom kreeg ik waarschijnlijk niet genoeg ontsluiting en is het een keizersnede geworden.De inleiding van 2 dagen is toch wel flink op zijn dakje gekomen.
Tijdens de behandeling werd hij helemaal rustig.Echt mooi om te zien.Hoor je hem een paar keer diep zuchten,echt heel relaxed.Hij is nu echt een stuk ontspannender.
In september moet ik terug met hem.Voor zijn hoofd moet ik waarschijnlijk eens in het half jaar terug.
Ben wel blij dat ik ben gegaan.Op het cb zeiden ze simpelweg dat er zoveel redenen konden zijn dat baby's zo slecht slapen.Doen zoveel baby's.Was ook niet echt het bevredigde antwoord wat ik zocht.

Tot snel,Ivonne

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 19:44
Patty

hoi yvonne,

Vind het nou echt eng worden hoor hahaha.Het lijkt precies op wat mijn zoontje heeft.Bij hem is de linker kant boller.Volgens mijn osteopaat moet ik het goed in de gaten houden. En het CB die zeiden dat het gewoon de vorm van zijn hoofd is,met hun ben ik echt nog niet klaar mee,ga er ook echt wat van zeggen.Maar hier helpt het ook de oesteopaat,hij heeft veel minder last van de krampjes en spuugt veel minder en huilt nu alleen als ie honger heeft,of uit de box wil.En is veel vrolijker.En ik ook natuurlijk.
groetjes,
patty
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 21:11
BB

Hallo dames,

Bijna iedere dag zit ik even op het forum om de laatste dingetjes te lezen maar het is er al een tijd niet van gekomen om zelf ook weer eens te schrijven. Bij deze dan...

Met ons gaat alles prima! Fender doet het eigenlijk best goed. Hij heeft wel even een moeilijke periode doorgemaakt. Heel veel huilen! Dat zal zeker ook aan de warmte hebben gelegen maar hij heeft ook een behoorlijk groeispurt doorgemaakt!
Zijn lengte is ineens 64 cm!!! En hij weegt...6200 gram!! Ik geef dus nog steeds slagroom als borstvoeding! Ongelooflijk vind ik dat! Hij heeft dan ook al vaak maatje 62 aan! Wat gaat het toch hard he? Verder is hij dol op zijn eigen stem want hij maakt constant van die gezellige kirgeluidjes en lachen dat hij kan!
Met die warmte heeft hij eigenlijk alleen in zijn luiertje gelegen. Maar ondanks dat heeft hij nog heel veel zweetpuntjes in zijn nekplooi!! Ziet er niet echt mooi uit maar gaat vast weer over!

Hoe is het verder met jullie en de babykes??!!

groetjes van Brechje

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:25
Liesje

Hallo,

Wie wil er stemmen voor ons meisje?
Je kan stemmen op http://www.baby-bus.be dan ga je naar wedstrijd Ze staat als 28ste kindje bij de kindjes van 2 augustus.
Ze noemt Sterre Davids.

Alvast bedankt

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 08:50
gemini80

Hoi hoi,

Hier een up-dateje van ons.
Met onze Devin gaat het steeds beter.
Eten deed hij altijd al goed en nu gaat het slapen overdag ook veel beter.
's Avonds slaapt hij altijd al goed gelukkig.
Hij wordt zo rond 7.00 uur wakker in de morgen.
Last van krampjes heeft hij bijna niet meer,alleen heeft hij soms wat last van scheetjes.
Gelukkig hoeft hij nu niet meer om elke scheet te huilen.
Maandag zijn we naar het cb geweest en hij weegt nu 6140 en is 60 cm.
Hij groeit dus als kool.
Moet hem voorlopig ook maar even 5 x 180 ml blijven geven en niet verhogen,want hij groeit snel genoeg
Ook heeft hij zijn eerste twee spuitjes gehad.
Gelukkig heeft hij hier geen last van gehad,da's wel fijn.
Heb alleen een probleem met zijn poepluiers.
Hoe goed ik de pamper ook aan doe,het komt er bijna altijd wel ergens uitgelopen.
Is het niet bij de benen,dan wel bij de rug.
Hij poept bijna altijd na de voeding en wordt dan meteen verschoont,dus het is niet zo dat hij er nog een tijd in ligt.
Snap er helemaal niks van.
Weet wel dat bio-tex goed geld aan mij verdient.
Hij drinkt hypoallergeen,dus heeft wel altijd dunne ontlasting.
Maar je zou toch denken dat de luiers daar tegen moeten kunnen.
Misschien moet ik al weer overstappen op grotere luiers,al kan ik me dat niet voorstellen,want deze passen perfect.
Zijn er al van jullie weer aan het werk.
Zo ja,brengen jullie de kleine naar het kinderdagverblijf?
Hoe gaat dat?
Ik zie er nl heel erg tegenop,maar denk dat iedereen dat wel heeft.
Nou hoop snel weer van jullie te horen.

Groetjes Devin en Ivonne

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:26
gimpet

Hier ook even een update.
Jitte doet het prima. Ze slaapt al door van haar vier weken en dan meteen het klokje rond.
Ze zit nu op vier voedingen van 185ml en krijgt dan haar laatste flesje om 20u en dan maak ik haar weer wakker om 8u want anders blijft ze slapen!
Het is een heel tevreden baby. Een heel ander karakter ook dan mijn oudste.
Wel leuk om te zien nu, die verschillen.
Femke is ook helemaal gek van haar babyzusje. Helemaal nu Jitte ook allerlei geluidjes maakt naar Femke.
Als Femke er is, dan heeft Jitte ook helemaal geen aandacht voor ons.
Dus dat wordt dik aan, die twee!
Ook overdag slaapt Jitte grotendeels.
Ze wordt dan wakker voor haar flesje, speelt een uurtje en gaat dan weer voor drie uren slapen.

Maandag is hier de vakantie weer voorbij. Dan begint school weer voor Femke en woensdag mag ik weer voor het eerst aan het werk.
Ik zie er niet echt tegenop maar dit komt ook omdat ik maar heel weinig moet werken.
Ik heb namelijk 6u per week ouderschapsverlof opgenomen.
Dus ipv 20u per week hoef ik maar 14u per week te werken.
Ik werk in de zorg dus met een rooster en mijn rooster ziet er ongeveer zo uit: 1 avond de ene week, 1 weekend de andere week.
Niks te klagen dus.
Mijn meisjes gaan dan naar een gastouder.
Ik hoef pas om 15.30u te beginnen en om 18u komt mijn man de meisjes alweer ophalen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:49
BB

Goh Gimpet...jouw dochtertje slaapt wel heel erg goed!!!
En wij waren al zeer tevreden...Fender krijgt om 23:00 zijn laatste voeding en word rond 8:00 weer wakker!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 15:42
gimpet

Ja, ik weet dat ik hier heel erg mee in mijn handjes mag klappen.
Ik heb het namelijk ook anders meegemaakt.
Mijn oudste dochter ging pas doorslapen toen ze vier jaar was!
En overdag was het grotendeels altijd huilen.
Maar ja, zij was ook 6 weken te vroeg geboren en Jitte maar een weekje.
Dat is meteen ook het verschil misschien.

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 17:17
BB

Dat kan inderdaad schelen ja.

Ik zie dat er over het werken gesproken wordt....IK ZIE HIER WEL ZO VRESELIJK TEGENOP!!!
Ik moet 9 september weer beginnen maar heb er echt helemaal geen zin in!
Ik ga wel veel minder werken dus misschien is het allemaal wel te overzien. Ik werk als wijkverpleegkundige en ik ga van 36 uur nu naar 20 uur werken! Scheelt wel iets maar ook in salaris helaas! Maar ik ben anders veel te bang van alles van ons ventje te gaan missen!
Hebben jullie er wel weer zin in?

Brechje

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 12:54
gimpet

Ja, ik heb er eigenlijk best wel zin in.
Even weer wat contact met collega's en even met wat anders bezig zijn.
Kijk, Jitte is een echte slaapkop dus eigenlijk zit ik alleen maar de hele dag te wachten tot ze weer eens wakker wordt voor een flesje.
Ze heeft een gruwelijke hekel aan de maxi-cosi dus ik probeer boodschappen doen enz... te beperken.
En mijn andere dochter is al oud genoeg om zich alleen te vermaken dus die zie ik ook alleen maar om thuis even te eten of voor een koekje.
Die is de hele dag buitenspelen met de buurtkindjes.
Dus ja, ik heb wel weer zin in iets actiefs.

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 15:53
gimpet

Vanmorgen waren het maar een paar rode vlekjes. Maar nu zit heel haar gezicht al onder. Jitte heeft de waterpokken!
Ze is er gelukkig nog niet heel ziek van.
Ze heeft wel wat verhoging en doet nog meer slapen dan ze al deed maar ze drinkt nog wel goed haar flesjes leeg.
Daar doe ik haar nu wel voor wakker maken want anders slaapt ze gewoon door.

Wel balen want woensdag moet ik weer voor het eerst gaan werken maar de gastouder wil niet dat Jitte dan deze week komt.
Omdat ze nog meer jonge babietjes heeft en niet iedere ouder vindt het leuk dat hun baby dan besmet wordt met waterpokken.
Heel begrijpbaar maar nu toch nog hals over kop iets gaan regelen.
Misschien dat mijn man eerder naar huis kan en anders moet ik gewoon vrij nemen.
Daar zullen ze niet blij mee zijn op mijn werk maar er zit niet veel anders op.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >