Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/07/2008 @ 11:04 Chrissie ![]() | Ze kosten hier 9.99 per 38 stuks |
| 16/07/2008 @ 22:00 Marijke ![]() | Da's wel heel veel verschil in prijs,hé! Ja, ik hoop 't hier ook. Hoe oud zijn je andere 2? Maar ik geloof dat ze er onder de 2 jaar 't meest last van hebben. |
| 19/07/2008 @ 19:44 Patty | hoi yvonne, Vind het nou echt eng worden hoor hahaha.Het lijkt precies op wat mijn zoontje heeft.Bij hem is de linker kant boller.Volgens mijn osteopaat moet ik het goed in de gaten houden. En het CB die zeiden dat het gewoon de vorm van zijn hoofd is,met hun ben ik echt nog niet klaar mee,ga er ook echt wat van zeggen.Maar hier helpt het ook de oesteopaat,hij heeft veel minder last van de krampjes en spuugt veel minder en huilt nu alleen als ie honger heeft,of uit de box wil.En is veel vrolijker.En ik ook natuurlijk. groetjes, patty |
| 05/08/2008 @ 21:25 Liesje ![]() | Hallo, Wie wil er stemmen voor ons meisje? Je kan stemmen op http://www.baby-bus.be dan ga je naar wedstrijd Ze staat als 28ste kindje bij de kindjes van 2 augustus. Ze noemt Sterre Davids. Alvast bedankt |
| 14/08/2008 @ 13:49 BB ![]() | Goh Gimpet...jouw dochtertje slaapt wel heel erg goed!!! En wij waren al zeer tevreden...Fender krijgt om 23:00 zijn laatste voeding en word rond 8:00 weer wakker! |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger voor eind mei

Nam jouw kindje de rotarix goed in? Ons meisje duwde dat telkens uit met haar tong. Nu ligt ze te slapen maar zo hangerig en een beetje suffer ben ik niet gewoon van haar.
Ik hoop dat ze morgen terug haar oude zelf is. Ze heeft zelfs niet meer gelachen sinds de spuitjes

..