< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie nog meer 'stiekem' zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie nog meer 'stiekem' zwanger worden?
24/06/2008 @ 12:39
Kija

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
11 juli 14.45u. Bij een andere gynaecoloog. Eerder kon echt niet, anders wordt het vrije raadpleging, moet je je s' ochtends om 08:00 al inschrijven en krijg je voor die dag een richttijd mee. Dat is met mijn gezin niet te doen en ik kan niet van mijn manneke uitgaan dat hij thuis is zodat ik de auto heb.

In ieder geval is het 2 weken vervroegd.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 12:41
Kija

Ik had eerlijk gezegd geen 2 strepen verwacht, maar ja.. je weet maar nooit hè. Was toch wel weer een domper hoor. Ik voel me zwaar... dag 50, nada niks te zien, was wel oer shaggie en mijn liefje maakte de opmerking, 'kan wel merken dat je ongi moet worden' was t maar waar.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 13:02
snuitje

nog een 3 weekjes wachten, das toch al beter dan nog 2 weken langer hé !

Ik zal dan heel hard voor je duimen !

Hm mannen, soms kunnen ze toch de verkeerde dingen zeggen hé

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 13:22
Kija

Ach ja mannen! Vorige week kreeg ik wel stilletjes hoop, ik voelde me opeens zo intens blij, waarom geen idee en nu ben ik intens triest, wat een ommezwaai zeg! Leuk hoor die moodswings.

Maar een ding wel!! Mijn schoonpapa is als het goed is nu weer thuis. Hij mocht vanaf 12 uur het ziekenhuis verlaten. Dat na bijna 4 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen, snakte hij naar zijn huisje. nu nog 4 weken bestraald worden en hopelijk is het dan gedaan voor hem.

Da's mijn positief lichtpuntje even!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 13:34
snuitje

oh kija dat is geweldig nieuws !

ja die moodswings, ik heb het andersom dan jij
Ik was 2 weken geleden echt ALLE hoop kwijt... ik zag alles zo triest in en t ging me echt niet meer... ik was zo boos droevig angstig en alles dat maar negatief kon zijn spookte door mijn hoofd.
En nu ik gehoord heb dat ik een mooi follikel had, voor de eerste keer ! Ben ik zo blij, hoopvol en probeer ik te genieten van alles dat ik wel al heb bereikt..

heb beetje bang dat mijn positiviteit weer ineens omslaat, wil me zo rot niet meer voelen.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:30
Sasha

Kija, amai dat is goed nieuws zeg. Het kan gelukkig niet altijd tegenslaan hè!. We hebben onze portie ook gehad en vrijdag opnieuw ongelukje gehad, een fietser omver gereden . Gelukkig had hij maar een schram, maar toch. We duimen dat nu alles goed komt met je vader en jij binnenkort ook goed nieuws krijgt!

Snuitje, goed dat je het zo positief inziet hoor! Zo moet het, maar zo gaat het niet altijd. Ik snap je volledig. Je zal wel goed je best gedaan hebben en nu kunnen we alleen nog maar branden dat het nu meteen OK is. Weet jij iets van IUI in de toekomst of IVF? We hebben eerst 1jr en 4mnd moeten proberen eer we IUI mochten doen... succes hè meid.

Junior en SM... (sorry ik kan de afkorting niet onthouden )

Kaatje, hopelijk sla je je er een beetje doorheen?!

Sasha

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 16:42
SMDJ

hey iedereen

kija goed dat schoonpapa naar huis mag he

net terug van de gyn onze groeit goed ze weegt 1190 gram

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 16:54
Visje

Online Status
Hey, wij zijn sinds kort ook bezig voor ons 1e kindje , we zitten nu in onze eerste ronde
Ook voor ons is het allemaal heel stiekem !!!
Ik heb het aan een héél goede vriendin verteld maar voor de rest is nog niemand op de hoogte.... ik ga het proberen zo te houden
Ik vond wel dat ik het aan iemand moest zeggen zodat je er toch kan over praten .
Telkens als ik bij vriendinnen ben is het voor mij wel hééééééél moeilijk om men mondje te houden .
Nu hopen dat het snel prijs is

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:53
Kija

Hoi Visje welkom hier!

Wat je daar zegt, het is moeilijk om het voor je te houden, zeker wanneer ze vragen of er nog een ukkie bij gaat komen.

Hopelijk hoef je daar niet zo lang over te zwijgen en is het rap raak!

Ikke ben ondertussen vandaag een beetje blijer!! Mijn regels lijken dan toch te zijn gearriveerd, potjan hé, welke afslag hadden die genomen!

Vanochtend weer dat gevoel of ze elk moment konden doorkomen en warempel!! Er zat wel een soort vliesje bij, dan toch restant van cyste? Hopelijk spoelt het nu goed schoon. Ja, ik ga nog wel 11 juli op controle, ik wil zeker weten dat alles goed en heel is daar binnen. Misschien zien ze over 2 weken wel een mooi eitje klaarstaan
Oké dat zal een ietsiepietsie te positief zijn gezien ik een lange cyslus heb normaal.

Snuitje hoe gaat het met jou meid?
Sasha alles nog oké daar?
SMDJ en Junior, nog altijd in de wolken?
Scarlet hoe gaat het?

Jullie genieten hopelijk van het weer? En u maar hopen dat dat aanblijft voor de kinderen waarvan de vakantie voor de deur staat!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 18:27
SMDJ

visje welkom

kija goed dat ze er dan eindelijk zijn he die stomme

hier nog steeds geniet ze

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 16:53
Sasha

Kija eindelijk. Vraag het eens van dat vliesje anders.

Visje, hopelijk is het snel raak en kan je het snel zeggen…

Hier wat een turbulente week. Ik verveel me hier dood en had dat dus gezegd aan mijn baas. Die was beginnen rondbellen en ik moest ergens met een andere baas gaan spreken. Zijn assistente heeft net ontslag genomen en ik moest eens gaan luisteren dus. De job staat me alles behalve aan, maar als er niets anders is, moet ik wel. Ik ben wat in paniek geslagen en meteen mijn huisarts gebeld of die een papier wil maken dat ik zwanger ben, zodat ik beschermd ben tegen ontslag. Mijn huidige baas vroeg dan gisteren hoe het gesprek was. Tja laaiend enthousiast was ik niet. Ik heb dan maar mijn stoute schoenen aangetrokken en dus hem verteld dat ik zwanger was. We zijn pas beschermd als de rechtstreekse baas het weet. Dus op aanraden van mijn man, de HR en 1 collega die het weet. Hij was wel al aan ’t zien voor een andere job hier. Hij had aan die baas ook gevraagd hoe het was en wat de jobinhoud was. Mijn baas zei me zelf (voor hij wist dat ik zwanger was) dat het zeker geen job voor mij was. Tja gelukkig dat ik dat papier heb afgegeven. Stel je voor dat er echt geen job is, kunnen ze me echt buiten zetten. Gelukkig ben ik nu beschermd en is dat niet meer aan de orde. 5w vroeger gezegd als normaal, maar ik moet me toch indekken hè. ‘k heb gehuild, en bij de sollicitatie is het ook niets geworden. Volgens mij heeft het selectiekantoor gezegd dat ik zwanger was omdat er plots iemand die spontaan gesolliciteerd had aangenomen werd… Ik denk er het mijne van…

Verder ben ik dus al wat tot rust gekomen. Mijn zoontje kan fietsen. Ja ja op een gewoon kinderfietsje. Met 2 wieltjes achteraan natuurlijk, maar om nog geen 3 jaar te zijn… Mijn man is volop bezig zijn kamer af te werken en na de vakantie verhuist hij. Ook al was ik niet zwanger geweest, dan zouden we dat gedaan hebben. Dat niet alles samen gebeurt met de schoolstart in september.

Zo verder ga ik mij wat rustig bezighouden en naar huis en genieten van het WE!

Goed WE!
Sasha

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 17:11
Kija

Hoi Sas!!

Jeetje meid wat een spanning brengt die job je zeg! Vervelend dat je het nu wel bekend heb moeten maken, al begrijp ik wel waarom, ik had niet anders gedaan in zo'n situatie.

Druk bezig in huis hè? Hier probeer ik dat ook, maar een trap verven met de kids???? Ik wil ook de 2 kamers van de broer en zus aanpakken, nieuw likkie over de muren en raamkozijnen (en misschien ook de deuren), nieuwe bedden, halfhoogslapers. De kinderen willen natuurijk een hoogslaper hebben, maar het plafond in hier niet zo hoog, stoten ze hun kop!

Nog altijd is ons toilet niet af, ik moet nog het plafond verven en de deur opnieuw, maar ze hadden de verf niet! En dan wacht nog de badkamer op afwerking.

Ik zal zeker vragen wat dat vliesje te beteken heeft. Het valt me ook op dat de kleur vele maal donkerder is, erg oud bloed en lijkt wel gemengt met iets. Sorry voor de details.

Maar mijn weekend kan nu effe niet meer stuk, Dit moet wel positief zijn hè, ik ga er weer voor.!

julie allemaal een heel fijn WE

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 13:50
SMDJ

hey iedereen

hier is bijna alles af , alleen nog de deuren en de trap verven

kija fijn dat je er weer helemaal voor gaat he

sacha wat een gedoe dat werk inderdaad goed dat je het hebt verteld he dan ben je beschermd

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 19:12
snuitje

kija amai dat is goed nieuws hé, de die er zijn... ik was ook altijd blij als ze eens kwamen na zo verdomd lange nutteloze cyclussen...

En idd, raar van dat vliesje, maar dat oud bloed had ik wel ook altijd ! is omdat cyclussen te lang waren denk ik zo... maar vraag het toch maar na hé.

Sasha, amai met je job... nuja, je bent nu veilig tegen ontslag, das wat telt hé, dan zou ik het ook gezegd hebben.

Met mij alles goed, druk druk druk

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:35
Sasha

Kija, heb je uiteindelijk je schitterend WE gehad na de regels! Super hè, dan kan je gelijk weer volle gas vooruit…

SMDJ, alles bijna klaar voor de kleine. Bij ons was dat ook redelijk op ’t nippertje. We waren nog kaders aan ’t hangen als ik al weeën had, om de tijd te verdrijven een stuk…

Snuitje, je werk gedaan zodat je hopelijk vanaf volgende maand van banner kan veranderen? Idd ik ben beschermd, maar zit hier nog maanden tegen mijn goesting. Er is intern misschien hier of daar wel een plekje… We zien wel. Maar ’t belangrijkste nu is dat ukje dat gezond groot moet worden!

Na het tumult van vorige week heb ik dus wat rust gevonden. Wat internetten, wat hier en daar helpen en voor ik het weet is mijn vakantie begonnen. Volgende week donderdag een echo als alles goed zit en dan kan ik er weer even tegenaan…

Ons zoontje heeft nogal gefietst hoor. Hij vroeg plots zijn 3-wieler uit het tuinhuis. En hij heeft heel ons terras plat gereden. Dat fietsje is trouwens moeilijker dan een gewone kinderfiets, want het is vooruit duwen i.p.v. naar beneden…

‘k heb héél mijn huisje gepoetst, heerlijk gevoel, maar nog niet gestreken, ‘k heb mezelf wat bespaard. We zijn een nieuwe kinderkamer gaan kopen voor onze zoon en mijn man is volop bezig met de afwerking. Ze MOET af zijn voor we op vakantie vertrekken (binnen 2 weken). Er moet ook nog veel gebeuren, plafond en muren schilderen, nieuwe laminaat leggen, nieuwe plinten, nieuwe deur steken en die nog verven, de verwarming terug ophangen en de kamer installeren. En vanavond gaan we een dekbed van Cars kopen via de Collishop… Ons ventje, hij verdient het.

Hij heeft ook al 2d wéér geen kaka gedaan en dus meteen naar pediater gebeld. Omdat het toch een week goed ging heeft ie gezegd dat we nog efkes medicatie moeten opdrijven en dan zien. Dus dat zullen we maar braaf doen zeker en we zullen hem een extra lepel olijfolie geven ook. Anders moet hij 3d het ziekenhuis in om hem te laten leeglopen…

Verder geen nieuws, dat was mijn WE!

Groetjes

Sasha

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 18:27
SMDJ

hey iedereen

snuitje spannend he wanneer moet je terug

sacha ja hier bijna alles klaar ze

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 23:22
scarlet

Online Status
Hey allemaal! Kija mooi zeg dat eindelijk aangekomen is. Nu inderdaad zo snel mogelijk die eitjes laten vertrekken! Ging het bij je kindjes allemaal snel of moest je lang wachten?

hier alles prima niet misselijk alleen veel moeten eten ook s'nachts vaak. Maar heb het gevoel dat ik afval, sommige zullen denken dat dat toch fijn is maar moest bij Laure al mijn best doen om een beetje vet te houden ben maar 7kilo aangekomen en nu begin ik al 4kilo lichter. Hoop iets meer bij te kunnen zetten ook voor na de bevalling met de borstvoeding...Ach als alles maar na de baby gaat.
Krijg iets een buikje echt van onder vooral s'avonds erg heb van die wijde shirts gekocht babydolls? Na de vakantie gaan we het zeggen! twee weekjes nog!

Gaat het met jullie ook allemaal goed?
Ben ff kwijt wat ik allemaal gelezen heb maar iedereen een fijn weekend en succes waar je mee bezig bent!!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:49
Kija

Hey Sasha, heerlijk hè dat je kleine al kan fietsen! Weer een stap naar zelfstandigheid Hoe gaat het nu met zijn kaka? Al wat aan de betere hand?

Hoi Scarlet, bij mijn eerste 2 ging het heel vlot, ik was zwanger voor ik het wist, bij mijn derde heeft het een jaar geduurd, ik wist niet dat ik een schildklier afwijking had waardoor de vruchtbaarheid afneemt. Door medicatie is dat goed op te vangen. Maar bij mij werd het pas ontdekt toen ik van mijn derde zwanger was.

Er wordt gezegd dat je met zo'n afwijking meer risico loopt op een mk. Ik weet het niet, de artsen zijn het daar duidelijk niet over eens wanneer ik het ze vraag. Maar zwanger worden moet daarmee gewoon lukken, alleen 't is zo'n stomme cyste die de boel ophield. En ik blijf wantrouwig. Ik blijf een zeurderig gevoel houden aan mijn linker. Ik ben natuurlijk wel heel blij fat ik nu eindelijk die stomme heb gekregen zonder medicatie en ik ga er weer voor. Met het vooruitzicht dat ik 11 juli wel een echo krijg voor alle zekerheid.

Och arme SMDJ die warmte!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:51
Kija

Junior??? waar ben je meissie?? heb ik iets gemist dat je weg bent? Alles goed met je?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:38
SMDJ

hey iedereen

scarlet spannend nog 2 weekjes en dan vertel je het hen

kija ja inderdaad arme ik veel te warm en heb al een zonne allergie
goed rusten he dan gaat het wel
fijn dta je de 11 voor echo kunt gaan he

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >