Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 13:02 snuitje ![]() | nog een 3 weekjes wachten, das toch al beter dan nog 2 weken langer hé ! Ik zal dan heel hard voor je duimen ! Hm mannen, soms kunnen ze toch de verkeerde dingen zeggen hé ![]() |
| 24/06/2008 @ 16:42 SMDJ ![]() | hey iedereen kija goed dat schoonpapa naar huis mag he ![]() net terug van de gyn onze groeit goed ze weegt 1190 gram ![]() |
| 24/06/2008 @ 16:54 Visje | Hey, wij zijn sinds kort ook bezig voor ons 1e kindje , we zitten nu in onze eerste ronde ![]() Ook voor ons is het allemaal heel stiekem !!! Ik heb het aan een héél goede vriendin verteld maar voor de rest is nog niemand op de hoogte.... ik ga het proberen zo te houden ![]() Ik vond wel dat ik het aan iemand moest zeggen zodat je er toch kan over praten . Telkens als ik bij vriendinnen ben is het voor mij wel hééééééél moeilijk om men mondje te houden .Nu hopen dat het snel prijs is |
| 26/06/2008 @ 18:27 SMDJ ![]() | visje welkom kija goed dat ze er dan eindelijk zijn he die stomme ![]() hier nog steeds geniet ze ![]() |
| 30/06/2008 @ 18:27 SMDJ ![]() | hey iedereen snuitje spannend he wanneer moet je terug sacha ja hier bijna alles klaar ze ![]() |
| 30/06/2008 @ 23:22 scarlet | Hey allemaal! Kija mooi zeg dat eindelijk aangekomen is. Nu inderdaad zo snel mogelijk die eitjes laten vertrekken! Ging het bij je kindjes allemaal snel of moest je lang wachten?hier alles prima niet misselijk alleen veel moeten eten ook s'nachts vaak. Maar heb het gevoel dat ik afval, sommige zullen denken dat dat toch fijn is maar moest bij Laure al mijn best doen om een beetje vet te houden ben maar 7kilo aangekomen en nu begin ik al 4kilo lichter. Hoop iets meer bij te kunnen zetten ook voor na de bevalling met de borstvoeding...Ach als alles maar na de baby gaat. Krijg iets een buikje echt van onder vooral s'avonds erg heb van die wijde shirts gekocht babydolls? Na de vakantie gaan we het zeggen! twee weekjes nog! Gaat het met jullie ook allemaal goed? Ben ff kwijt wat ik allemaal gelezen heb maar iedereen een fijn weekend en succes waar je mee bezig bent!!! ![]() |
| 01/07/2008 @ 20:51 Kija ![]() | Junior??? waar ben je meissie?? heb ik iets gemist dat je weg bent? Alles goed met je? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie nog meer 'stiekem' zwanger worden?

dag 50, nada niks te zien, was wel oer shaggie en mijn liefje maakte de opmerking, 'kan wel merken dat je ongi moet worden' was t maar waar.

. Gelukkig had hij maar een schram, maar toch. We duimen dat nu alles goed komt met je vader en jij binnenkort ook goed nieuws krijgt!
en nu kunnen we alleen nog maar
branden dat het nu meteen OK is. Weet jij iets van IUI in de toekomst of IVF? We hebben eerst 1jr en 4mnd moeten proberen eer we IUI mochten doen... succes hè meid.
groeit goed ze weegt 1190 gram 
.