Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/02/2008 @ 08:48 nijntje | Dag allemaal, @ Sterre jammer dat je niet zwanger bent, hoop dat je ongi er gauw doorkomt zodat er weer nieuwe kansen zijn! @ Leen, is zeker raar dat je cyclus zo lang duurt, ik ben benieuwd wat je gynea zegt vandaag ik zal voor je @ Lucienne, ik hoop dat je dochter gauw weer beter wordt, dat ze in eens koorts heeft moet toch ergens vandaan komen toch? Beterschap in ieder geval ik ga nu maar eens slapen, heb nachtdienst gehad! ![]() |
| 28/02/2008 @ 10:53 Lucienne ![]() | En toen was het weer stil. Ik heb nu ook de griep te pakken en koorts. ![]() Nu al de 3e dag. Groetjes, Lucienne en Kimberly ![]() |
29/02/2008 @ 07:07 ![]() | hoi Lucienne, hopelijk word je gauw terug beter. maar eerst eens goed uitzieken is mss wel het best hoor. groetjes bolleke |
| 07/03/2008 @ 19:06 Lucienne ![]() | Hey meiden, hier ben ik de afgelopen dagen druk geweest met Kimberly. Ze had vorige week haar laatste drankje, maar Kimberly bleef koorts houden en ik ben dus weer naar de dokter gegaan. Haar oorontsteking was ook nog niet helemaal genezen, haar oortjes waren nog wat rood. De dokter wist het eerlijk gezegd ook niet meer en ik heb gevraagd of ze geen bloed konden prikken bij haar. Nou dat vond ie een goed idee. Dus vorige week vrijdag heeft ze bloed geprikt, ze is heel flink geweest en ze heeft geen kik gegeven. Afgelopen maandag heeft de dokter de uitslag opgevraagd bij het lab, omdat ik anders tot woensdag moest wachten op de uitslag, dus dat was wel goed. Uitslag was een beginnende ziekte van Pfeiffer http://nhg.artsennet.nl...4_TICH_R187604113782699 En een Virale ontsteking. We moesten toch voor de zekerheid maar langs de kinderarts. Daar kan ik 20 maart heen. Maar vanaf vorige week zaterdag heeft ze gelukkig geen koorts meer gehad. Ik moet wel een temperatuur dagboekje bijhouden,omdat haar temperatuur zo schommelt. Het schommelt van 36.8 tot 37.4. Nu gisteren verloor ze zo uit het niets wat doorzichtig slijm/vocht uit haar kontje. Ik vertrouwde het niet en ik heb de huisarts weer gebeld en nu moet ik haar ontlasting brengen en ook dat gaan ze onderzoeken. Pfff....ze blijft een beetje aan het sukkelen. Groetjes, Lucienne en Kimberly ![]() |
| 12/03/2008 @ 13:29 | ontpillen Hallo iedereen, Ik ben nu een week overtijd ....ben nu 2 maanden geleden gestopt met de pil. Heb de pil 12 jaar lang genomen. Ik ben een benieuwd... duimen maar ![]() |
| 17/03/2008 @ 11:10 Tammie | Leen veel succes ! Ik heb meer regels nog altijd niet maar heb een test gedaan en die was negatief .Misschien was het wel te vroeg om een test te nemen ...afwachten zeker ! |
| 20/03/2008 @ 13:22 Tammie | Spijtig heb mijn regels vandaag gekregen ![]() maar ja maar blijven proberen ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

hoelang duurt ontpillen?

zijn flink hun best aan het doen of alles weer schoon te maken van binnen... volgens mij loop ik helemaal leeg...

dat het nu snel mag gaan!