Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/10/2007 @ 09:41 Isabelle | Goeie morgen, Geeeeeeeuw... ben nog een beetje moe ![]() AB'ke, terug aan het werk vandaag? Ikke ook ![]() Wat doe jij van werk? Maar ik lees dat het er voor jou bijna opzit, ZALIG! ![]() Neem je na je bevallingsverlof ook nog ouderschapsverlof? Ik ben na de geboorte van Mika 4/5de beginnen werken (thuis op woensdag), wat echt plezant is want dat "breekt" echt je week. En later als hij naar school gaat is dat ook wel leuk natuurlijk. De markt van Steenokkerzeel is eigenlijk niet zo groot. Wat kan je er allemaal vinden? Euhm, lekker kippekes aan het spit , kledij (maar daar zat toch niet veel raars tussen - heb wel een pyama gekocht voor Mika), speelgoed, charcuterie, brood, kaas, verse groenten en fruit, planten en bloemen...Ik vond het wel ne keer leuk om te doen, 't is eens iets anders he ![]() ![]() |
| 16/10/2007 @ 09:11 Isabelle | Goeie morgen... Ben nog moe, heb niet zo goed geslapen deze nacht ![]() Leden, waar ligt dat ergens?? Allé nog 11 dagjes, dat begint serieus te korten hé Hoe komt het eigenlijk dat je verhuisd bent naar Kampenhout? En als je nieuw werk zoekt, wat en waar zou je willen werken dan? Groetjes! |
| 18/10/2007 @ 10:07 Isabelle | Hey, Druk druk! Probeer later nog es te passeren! AB'ke, hoe was je vrije woensdag? ![]() |
| 19/10/2007 @ 08:38 Isabelle | Hey AB'ke, Vrijdag vandaag, eindelijk! (jij denkt waarschijnlijk hetzelfde, niewaar?)Kom later nog terug, super druk ![]() |
| 23/10/2007 @ 10:18 Isabelle | Goeie morgen.. Vieke, da's ideaal hé, zo van die glijdende uren. Hier zit dat er ook niet in AB'ke, bij ons hebben de kamers ook veluxen. In ons vorig appartement ook. Dus Mika is sinds zijn geboorte gewend aan een volledig verduisterde kamer. Pikkedonker is het. Ik denk persoonlijk trouwens dat dat het beste is, dat ze zo beter slapen. Maar 't is ook een kwestie van gewoonte natuurlijk. Zijn kamertje ligt aan de achterkant, tuinkant dus, en daar heeft hij geen lawaai. Nou ja, behalve af en toe een hond of een buur die het gras afrijdt hé ![]() Ligt de kamer van jouw ventje aan de straatkant? Groetjes! |
| 23/10/2007 @ 16:36 Isabelle | Hey AB, Ik ben ook content dat het bijna tijd is om naar huis te gaan! Heb echt geen zin meer om te werken ![]() Ben over de middag even gaan shoppen, en heb voor Mika een super schattig setje gekocht van sjaal, muts en wantjes En voor mezelf een hele mooie zwarte trui ![]() Morgen ben ik ook thuis. Weet wel nog niet precies wat ik ga doen. En jij, heb jij al een idee? |
< vorige pagina | volgende pagina >

(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

, kledij (maar daar zat toch niet veel raars tussen - heb wel een pyama gekocht voor Mika), speelgoed, charcuterie, brood, kaas, verse groenten en fruit, planten en bloemen...

tenminste afdrogen met zachte handdoeken als ie er is. 
en toen besefte ik het eigenlijk pas: "INDERDAAD VRIJDAG!"