< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving
19/05/2008 @ 17:09
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Middelkerke geloof ik... mijn grootmoeder is daar een hele maand, dus gaan we maar eens ff op bezoek. Eigenlijk geen idee hoe ik dat met die buggy moet doen op de trein, maar dat zien we dan wel.

Mei is bijna voorbij, juni veel vakantie, juli maar 5 dagen werken, augustus komkommertijd hier op 't werk... 't gaat allemaal snel voorruit

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 19:03
Isabelle

ga je alleen met Senne dan, of komt Joren achter met de auto?

Hier ook nog mei en juni werken. Dan ben ik in verlof van ! t.e.m. 23 juli. En dan nog tot 28 oktober, want dan neem ik wat recup en vanaf 13 november begint mijn zw-verlof

Nu ja, dat kan nog veranderen in het geval blijkt dat ik een (geplande) keizersnede moet hebben Dan denk ik dat alles nog een beetje naar voren schuift.

Voor wanneer zou jij eigenlijk uitgerekend zijn??

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 20:00
ABke

Ik blijf dan ginder in Middelkerke en Joren komt achterna.

Ik zou uitgerekend zijn op 25 januari. Ik ga zo dadelijk naar de dokter, hopelijk wil die bloed nemen. Dan heb ik morgen hopelijk zekerheid en kan ik aan de eindeloze zoektocht naar opvang gaan zoeken... da's het enige waar ik niet naar uitkijk...

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 21:54
Isabelle

25 januari is een prachtige datum... da's mijn verjaardag

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 08:23
Isabelle

En, nog bloed laten prikken gisteren avond?

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 09:53
ABke

Jupz, en vanavond resultaat, ben echt eens nieuwsgierig.

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:10
Isabelle

me too!

't Zal wel positief zijn hé... Ge zijt al 3 dagen overtijd, en er was een lichte streep op de test!

Ben je bij Gijsbrechts geweest?

[Laatst gewijzigd door Isabelle - 20/05/2008 @ 10:11] - Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 10:41
ABke

Nee, bij De Hertogh. Gijsbrechts krijgt bij mij geen bloed geprikt, maar die had gisterenavond ook geen consultatie.

Ik ben toch wel beetje bang voor een teleurstelling... achja we zien wel, 'k probeer er niet te veel over te piekeren. (makkelijker gezegd dan gedaan)

Ik denk dat ik nu ook sneller op bevallingsverlof ga gaan, gecombineerd met (misschien) borstvoedingsverlof ofwel ouderschapsverlof.

En dan nog opvang vinden... bah bah bah!

[Laatst gewijzigd door ABke - 20/05/2008 @ 10:41] - Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 11:48
Isabelle

waarom denk je een teleurstelling? Dat het uiteindelijk toch negatief is ofzo?

En tja die opvang... nie simpel

Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 11:53
ikke

Online Status
Hallo allemaal,

ABKE ook van mij al een voorzichtige proficiat. Ik ben een tijdje niet kunnen langskomen wegens veel te druk opt werk en ook nog veel gewerkt in ons huisje. Ons terras ligt eindelijk!!!

Hier nog 2 à 3 dagen voor mijn NOD, maar ik voel nog niks!! Dus ik denk dat we weer een maand opschuiven.
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:38
ABke

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Uitslag is dus positief! HCG wel nog heel laag (19) dus nu is 't nog een weekje wachten

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 08:03
Isabelle

Proficiat!
Op naar de volgende bloedafname he

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:03
Linde

ABke,

Alvast proficiat met de zwangerschap en nog eens proficiat met jullie huwelijk.

Ben eerder toevallig op dit item van het forum terecht gekomen en nu kom ik je terug tegen. We zijn elkaar eerder tegengekomen ivm iets over CMV tijdens de zwangerschap en blijkbaar wonen we niet zo heel ver van elkaar. Ik ben van Zaventem, maar ik woon nu in St Joost.

Verder wens ik alle andere dames met een kindje opkomst een dikke proficiat en veel succes tijdens de zwangerschap.

Linde

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:07
ABke

Linda, dat klopt! Hoe is het nu allemaal bij jullie afgelopen? Ikzelf kan dat woordje niet meer horen of zien...

Enja, maandag ga ik nog maar eens bloed laten nemen . Ik ga van 't weekend ook nog eens een test doen, zien of de streep wat donkerder wordt.

En nu opvang vinden... bah!

[Laatst gewijzigd door ABke - 21/05/2008 @ 10:08] - Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:20
Linde

Ik ben gewoon moeten blijven werken tot mijn 6 maanden, zoals voorgeschreven bij ons in het ziekenhuis. Ondanks alle besmettingsrisico's ben ik gelukkig CMV-negatief gebleven tijdens mijn zwangerschap.

Ik ben op 08/02/2008 bevallen van een zoon, Edo. De bevalling is héél snel gegaan. Van 2 cm opening tot bevallen in 30 minuten. Ik had juist een epidurale gevraagd, maar het was niet meer nodig... . Misschien had ik er beter wel eentje gehad, want mijn placenta wou niet lossen. Ze hebben mij dan maar volledig in slaap gedaan en hem er operatief uitgehaald. Maar alles is vlot verlopen en het is misschien beter zo gegaan, want het is geen lachertje als ze aan die placenta een het trekken zijn. Dat doet meer pijn dan een bevalling zonder epidurale. Maar het is voorbij en ik heb nergens geen last meer van.

Groetjes Linde

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 14:00
danielle

Online Status
Hallo iedereen,
ABke Eerst en vooral van mij ook ne proficiat, ik heb de laatste tijd veel problemen met de computer soms werkt hij soms dan weer niet, echt een ellendeling.
Isabelle,nog een kleine 2 weken en dan gaan we weer iets meer weten over ons klein spruitje oa dan weten we het geslacht en dan kunnen we hem of haar al aan spreken met haar of zijn toekomstige naam ipv altijd het kindje of het baby'tje.
Nu nog een beetje werken in de groententuin samen met mijne man zodat we tegen de herfst en winter lekkere groentjes in de vriezer steken hebben.
Groetjes en geniet nog van het lekker weertje of maakt allemaal niet uit zolang ze maar gezond zijn

[Laatst gewijzigd door danielle - 21/05/2008 @ 14:00] - Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:13
ABke

Senne was toen hij in de buik zat gewoon "Sammeke", het geslacht mag de familie weten van mij, maar de naam blijft toch nog geheim
Ik vermoed dat het nu ook weer zo'n naam zal worden, als je met die naam praat, praat je minder snel je mond voorbij

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 20:29
Isabelle

Mika was "Calimero" en dit kindje is gewoon "Junior"

Ik ben gisteren avond naar de gyn geweest, en alles zag er weer goed uit. Babytje is nu iets meer dan 7 cm. Nekplooi was ok (2mm). Kindje sliep in het begin maar de gyn heeft het wakker gemaakt en het begon promt te trappelen met armpjes en beentjes
Mijn zus was mee en vond het fantastisch natuurlijk.

ABke, heb je het grote nieuws al verteld aan Anita? Zo ja, wat zei ze?

Danielle, ah binnenkort weet jij het geslacht van je 5de kindje. Mogen wij het dan ook weten??

Ikke, we duimen dat het deze maand raak mag zijn

Groetjes

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 21:49
ABke

Isabelle: ik moet het nog vertellen tegen Anita, morgen Senne eens mee wegdoen

Opvang hebben we momenteel enkel voor de spruit op komst. Dus zoals het er nu naar uit ziet, gewoon beide op een andere plaats. Niet echt ideaal, maar ik ben blij dat we nu toch al een oplossing hebben. Hopelijk komt er nog iets anders uit de bus tegen juni 2009

Ik stop normaal rond kerstmis met werken en begin pas in juni/juli.
Werken tot vlak voor uitgerekende datum, nee danku! Dat doen ze mij geen 2de keer aan. Gelukkig werk ik nog 4/5 tot en met december

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 11:34
Isabelle

En ABke, heb je 't haar verteld? Wat zei ze?
Ah dus je hebt opvang gevonden voor de 2 dan? Waar precies?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >