Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 21:54 Isabelle ![]() | 25 januari is een prachtige datum... da's mijn verjaardag ![]() |
| 20/05/2008 @ 08:23 Isabelle ![]() | En, nog bloed laten prikken gisteren avond? |
| 20/05/2008 @ 09:53 ABke ![]() | Jupz, en vanavond resultaat, ben echt eens nieuwsgierig. |
| 20/05/2008 @ 10:10 Isabelle ![]() | me too! ![]() 't Zal wel positief zijn hé... Ge zijt al 3 dagen overtijd, en er was een lichte streep op de test! Ben je bij Gijsbrechts geweest? |
| 20/05/2008 @ 11:48 Isabelle ![]() | waarom denk je een teleurstelling? Dat het uiteindelijk toch negatief is ofzo? En tja die opvang... nie simpel ![]() |
| 20/05/2008 @ 11:53 ikke | Hallo allemaal, ABKE ook van mij al een voorzichtige proficiat. Ik ben een tijdje niet kunnen langskomen wegens veel te druk opt werk en ook nog veel gewerkt in ons huisje. Ons terras ligt eindelijk!!! Hier nog 2 à 3 dagen voor mijn NOD, maar ik voel nog niks!! Dus ik denk dat we weer een maand opschuiven. |
| 20/05/2008 @ 19:38 ABke ![]() | Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Uitslag is dus positief! HCG wel nog heel laag (19) dus nu is 't nog een weekje wachten |
| 21/05/2008 @ 08:03 Isabelle ![]() | Proficiat! Op naar de volgende bloedafname he ![]() |
| 21/05/2008 @ 14:00 danielle | Hallo iedereen, ABke Eerst en vooral van mij ook ne proficiat, ik heb de laatste tijd veel problemen met de computer soms werkt hij soms dan weer niet, echt een ellendeling. Isabelle,nog een kleine 2 weken en dan gaan we weer iets meer weten over ons klein spruitje oa dan weten we het geslacht en dan kunnen we hem of haar al aan spreken met haar of zijn toekomstige naam ipv altijd het kindje of het baby'tje. Nu nog een beetje werken in de groententuin samen met mijne man zodat we tegen de herfst en winter lekkere groentjes in de vriezer steken hebben. Groetjes en geniet nog van het lekker weertje of maakt allemaal niet uit zolang ze maar gezond zijn |
| 23/05/2008 @ 11:34 Isabelle ![]() | En ABke, heb je 't haar verteld? Wat zei ze? Ah dus je hebt opvang gevonden voor de 2 dan? Waar precies? |
< vorige pagina | volgende pagina >

(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Dan denk ik dat alles nog een beetje naar voren schuift.

. Ik ga van 't weekend ook nog eens een test doen, zien of de streep wat donkerder wordt.
of
maakt allemaal niet uit zolang ze maar gezond zijn