volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 15:33 Isabelle ![]() | met Mika trouwens alles oke. En maar babbelen en tetteren ![]() Met Senne ook alles goed? |
| 17/07/2008 @ 12:53 danielle | Hallo iedereen, hopelijk heeft iedereen een leuke vakantie gehad of moet die nog een leuke vakantie te gemoed gaan, voor ons zit dit er dat dit jaar niet in, ben van vorige week bezig om ons yentl proper te krijgen en ik moet zeggen het gaat veel beter dan ik dacht op 3 dagen voelde ze alles al zelf zelfs als ze iets of wat van diarree had was ze nog op tijd, yelena heeft op een maand tijd leren kruipen, staan, eten meten vork, en britt heeft mij in begin van de week enorm goed geholpen als ik ziek in de zetel lag zij heeft voor haar zussen zo gezorgt dat ze niets tekort kwamen, en femke ja die is haar aan het uitleven op de trampoline die ze voor hun verjaardag hebben gekregen. Dus hier bij mij is het enorm druk geweest om mijn verhaaltje te kunnen doen of toch helemaal. Groetjes |
| 16/07/2008 @ 15:29 Isabelle ![]() | Hey ABke, Wij zijn gisteren ook een paar uurtjes naar Planckendael geweest Gewoon even naar de giraffen gaan kijken, en een beetje gaan spelen op de speeltuin. |
| 15/07/2008 @ 11:22 ikke | ja tvalt hier precies een beetje stil he!! En Isabelle , hoe was de vakantie? IKke nog een weekje werken en dan heb ik ook 3 weken verlof!! Eindelijk, kijk er echt naar uit. Voor de rest nog niks nieuws, vorige maand toch negatief getest ook bloeduitslag was negatief!! Hopelijk hebben we deze maand iets meer geluk!! |
| 14/07/2008 @ 20:31 Isabelle ![]() | euh... hallo?? ![]() ![]() |
| 03/07/2008 @ 15:27 Isabelle ![]() | Hallo, Waar zit iedereen hier?? Wij vertrekken morgenvroeg op vakantie, dus 't is tot binnen een 10-tal dagen. Groetjes, Isabelle, Mika en Junior ![]() |
| 26/06/2008 @ 20:28 danielle | hallo iedereen, met de kindjes gaat alles heel goed ze zijn blij dat het bijna vakantie is want ze zijn moe, het is genoeg geweest. Met mij wel ik moet me al 2 dagen door de dag door sleuren ik weet niet wat er met me verkeerd is de baby beweegt heel goed de andere kindjes die slapen momenteel redelijk goed maar toch ik ben elke keer toch na een inspanning zooooo moe dat ik zelfs geen moed heb om s'avonds eten te maken laat staan om af te wassen. Het zullen de dingen zijn die bij de zwangerschap horen zeker nog 18 weken en dan zijn we er dan kunnen we opnieuw beginnen van nul. Sorry voor het zeuren maar hier thuis willen ze niet snappen wat er juist in mij omgaat daarmee dat ik jullie daarmee een beetje opzadel. Oh ja voor ik het vergeten ABke veel sterkte in het verlies van je kindje hopelijk gaat het al wat beter want hoe vroeg het ook gebeurt je hebt het toch enkele weken gedragen en ervan beginnen houden. Nogmaals veel sterkte. Groetjes van een oververmoeidde mama |
| 24/06/2008 @ 14:00 ikke | Isballe, Heb ondertussen nog eens getest, maar nog altijd negatief. de zijn nog altijd niet doorgekomen, en dus ben ik gisteren eens langs de huisdokter geweest om bloed te laten trekken. Vanavond weten we meer. Wij moeten nog 4 weken werken voor we in verlof gaan en we blijven thuis dit jaar, nog een beetje werken in het huis. En hopelijk is goed weer en kunnen we genieten van onzen tuin |
| 20/06/2008 @ 08:52 ikke | Goeiemorgen dames, Ja ik ben een test gaan kopen maar deze was terug negatief. Dus nu begin ik mij af te vragen of ik mij niet misteld heb. Als dit weekend de nog altijd niet op bezoek zijn geweest, test ik nog eens!! |
| 19/06/2008 @ 20:42 Isabelle ![]() | en ikke, ben je nu een test gaan kopen? |
| 19/06/2008 @ 15:27 Isabelle ![]() | ik gok zo'n 7 à 8 euro... |
| 19/06/2008 @ 15:07 ikke | hebben jullie enig idee wat z'on test vant kruidvat kost? |
| 19/06/2008 @ 14:51 ikke | Dus best eens naart kruidvat gaan denk ik, want stilaan wordt de spanning ondraaglijk! hier waar ik werk is er nen kruidvat dus dat komt goed uit!! Ik begin nu al te dromen over hoe we het gaan vertellen enzo van die zaken, ... |
| 19/06/2008 @ 14:31 Isabelle ![]() | Ikke, Die testen van de Hema zijn ook wel goed. Kruidvat ook natuurlijk. En anders naar de apo hé, maar die zijn wel duurder natuurlijk. |
volgende pagina >
[Reageer]

(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Het voornaamste is dat hij niet weer begint te rochelen.

zijn nog altijd niet doorgekomen, en dus ben ik gisteren eens langs de huisdokter geweest om bloed te laten trekken.