< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving
Gisteren @ 09:18
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier gaat alles goed. Alleen Senne weer een snotneus, maar hopelijk is die snel over... Hebben alvast alles in huis om het kwaad te bestrijden Het voornaamste is dat hij niet weer begint te rochelen.

Zondag voorspellen ze ietsje beter weer, misschien kan je dan gaan?

Tot wanneer heb je nog vakantie?
Ik nog tot einde van de maand, vanaf volgende week is Joren ook thuis. Zondag gaan we waarschijnlijk naar Bokrijk, is toch gratis inkom en 't is Suske en Wiske dag, dus 2 vliegen in 1 klap

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:33
Isabelle

met Mika trouwens alles oke. En maar babbelen en tetteren
Met Senne ook alles goed?

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:32
Isabelle

ABke, die nepdieren zijn inderdaad een beetje "raar".
Normaalgezien ga ik zaterdag ook nog es, omdat mijn zus van 10 jaar dat gans het weekend op bezoek is. Ik hoop alleen dat het zaterdag niet (te erg) regent, maar de kans zit er dik in

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:53
danielle

Online Status
Hallo iedereen,
hopelijk heeft iedereen een leuke vakantie gehad of moet die nog een leuke vakantie te gemoed gaan, voor ons zit dit er dat dit jaar niet in, ben van vorige week bezig om ons yentl proper te krijgen en ik moet zeggen het gaat veel beter dan ik dacht op 3 dagen voelde ze alles al zelf zelfs als ze iets of wat van diarree had was ze nog op tijd, yelena heeft op een maand tijd leren kruipen, staan, eten meten vork, en britt heeft mij in begin van de week enorm goed geholpen als ik ziek in de zetel lag zij heeft voor haar zussen zo gezorgt dat ze niets tekort kwamen, en femke ja die is haar aan het uitleven op de trampoline die ze voor hun verjaardag hebben gekregen. Dus hier bij mij is het enorm druk geweest om mijn verhaaltje te kunnen doen of toch helemaal.
Groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 16:23
ABke

De giraffen zijn mooi hé! Vind echt dat ze dat supermooi gedaan hebben. Alleen spijtig dat er zo nepdieren in het water errond zitten, maar een mens kan niet alles hebben hé
Was wel bewolkt, maar toch nog goed te doen. Alé ja, met wind heb ik Senne altijd een jasje met kap aan, zodat die zeker geen valling ofzo krijgt. We zijn nu al bijna 3 weken aerosol-loos en dat willen we zo houden

Hoe gaat het met Mika?

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 15:29
Isabelle

Hey ABke,

Wij zijn gisteren ook een paar uurtjes naar Planckendael geweest Gewoon even naar de giraffen gaan kijken, en een beetje gaan spelen op de speeltuin.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:35
ABke

Oei, Isabelle, om je goeie vakantie te wensen was ik al te laat... maar blijkbaar ben je snel terug (of gaat de vakantie snel voorbij )

Hoe gaat het ginder?
Hier alles in orde hoor! Gisteren naar De Plage in Hofstade geweest en vandaag Planckendael geweest. Was wel leuk, elke keer ontdekken we nieuwe diertjes

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:22
ikke

Online Status
ja tvalt hier precies een beetje stil he!!

En Isabelle , hoe was de vakantie? IKke nog een weekje werken en dan heb ik ook 3 weken verlof!! Eindelijk, kijk er echt naar uit.

Voor de rest nog niks nieuws, vorige maand toch negatief getest ook bloeduitslag was negatief!! Hopelijk hebben we deze maand iets meer geluk!!
Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:31
Isabelle

euh... hallo??

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:27
Isabelle

Hallo,

Waar zit iedereen hier??

Wij vertrekken morgenvroeg op vakantie, dus 't is tot binnen een 10-tal dagen.

Groetjes,
Isabelle, Mika en Junior

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:28
danielle

Online Status
hallo iedereen,
met de kindjes gaat alles heel goed ze zijn blij dat het bijna vakantie is want ze zijn moe, het is genoeg geweest. Met mij wel ik moet me al 2 dagen door de dag door sleuren ik weet niet wat er met me verkeerd is de baby beweegt heel goed de andere kindjes die slapen momenteel redelijk goed maar toch ik ben elke keer toch na een inspanning zooooo moe dat ik zelfs geen moed heb om s'avonds eten te maken laat staan om af te wassen. Het zullen de dingen zijn die bij de zwangerschap horen zeker nog 18 weken en dan zijn we er dan kunnen we opnieuw beginnen van nul.
Sorry voor het zeuren maar hier thuis willen ze niet snappen wat er juist in mij omgaat daarmee dat ik jullie daarmee een beetje opzadel.
Oh ja voor ik het vergeten ABke veel sterkte in het verlies van je kindje hopelijk gaat het al wat beter want hoe vroeg het ook gebeurt je hebt het toch enkele weken gedragen en ervan beginnen houden. Nogmaals veel sterkte.
Groetjes van een oververmoeidde mama

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:10
ABke

Hey Isabelle!

Mijn mk is zaterdagnamiddag op gang gekomen en was toen ff langs m'n moeder gereden. Die vertrok naar de zee voor een week. Hebben we toen beslist om maandag en dinsdag naar de zee te gaan met Senne.
Dus Joren heeft ons zondagavond weggedaan. We hadden Anita laten weten dat Senne meeging naar de zee, maar nu vandaag is hij wel naar Anita. Om nog ff rust te hebben. Ben nog tot einde van de week thuis.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:00
ikke

Online Status
Isballe,

Heb ondertussen nog eens getest, maar nog altijd negatief. de zijn nog altijd niet doorgekomen, en dus ben ik gisteren eens langs de huisdokter geweest om bloed te laten trekken.
Vanavond weten we meer.

Wij moeten nog 4 weken werken voor we in verlof gaan en we blijven thuis dit jaar, nog een beetje werken in het huis. En hopelijk is goed weer en kunnen we genieten van onzen tuin
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 13:39
Isabelle

Waar zit iedereen hier? Aan het genieten van het mooie weertje?

Ikke, heb je nog getest, of zijn de duivels er ondertussen?

ABke, alles oké met jou? Ben je in verlof, want heb Senne deze week nog niet gezien bij Anita?

Danielle, hoe gaat het met jou en met de meiden? Laatste weekje voor iedereen vakantie heeft hé. Hebben jullie plannen?

Hier alles goed. Zaterdag zijn we nog eens naar de gyn geweest en alles was goed, zowel met baby als met mij (nog niks bijgekomen, joepi!)

Groetjes!

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 08:52
ikke

Online Status
Goeiemorgen dames,

Ja ik ben een test gaan kopen maar deze was terug negatief. Dus nu begin ik mij af te vragen of ik mij niet misteld heb. Als dit weekend de nog altijd niet op bezoek zijn geweest, test ik nog eens!!
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:42
Isabelle

en ikke, ben je nu een test gaan kopen?

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 15:27
Isabelle

ik gok zo'n 7 à 8 euro...

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 15:07
ikke

Online Status
hebben jullie enig idee wat z'on test vant kruidvat kost?
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:51
ikke

Online Status
Dus best eens naart kruidvat gaan denk ik, want stilaan wordt de spanning ondraaglijk! hier waar ik werk is er nen kruidvat dus dat komt goed uit!!
Ik begin nu al te dromen over hoe we het gaan vertellen enzo van die zaken, ...
Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:31
Isabelle

Ikke,
Die testen van de Hema zijn ook wel goed. Kruidvat ook natuurlijk.
En anders naar de apo hé, maar die zijn wel duurder natuurlijk.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]