Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 04/12/2007 @ 16:55 Isabelle | ben even op je site gaan piepen 't is een echt schatje hoor Ben wel benieuwd om hem eens te zien! |
| 04/12/2007 @ 16:48 Isabelle | Als je trouwens liever naar mij toe komt (dan moet je al helemaal niet opruimen ) dat kan ook natuurlijk hé.Ik hoor het wel. |
| 04/12/2007 @ 16:46 Isabelle | ah daar ben je, 'k begon al ongerust te worden ![]() Fijn dat Senne zo braaf is! Ja dat voeden is een beetje zoeken hé. Welke tuut is het uiteindelijk geworden? Was zijn gewicht oké in het ziekenhuis? Langskomen? Heel graag, maar dat hangt een beetje af van jou hé. Wanneer zie jij het zitten? Je weet dat ik op woensdag thuis ben. Morgen is eigenlijk nog min of meer de enige dag dat ik thuis ben, want volgende woensdag en die erna gaat Mika bij Anita. Ik moet beginnen de voorbereidingen treffen voor onze reis (23/12). Trouwens, je moet voor mij niet opruimen hoor. Ge zijt juust bevallen, zotteke ![]() En ik doe anders mij ogen wel toe ![]() Ik hoor het wel van je. Nog een half uurtje en ik ben naar huis! |
| 04/12/2007 @ 16:24 ABke ![]() | Hoi Isabelle, Om te zien waar ik momenteel woon is inderdaad niet moeilijk ![]() Ons ventje is echt supersupersuperbraaf. Van eten zitten we in een heel goede routine, om de 4 uur (3-7-11-15-19-23) Hebben enkele dagen met de fles zitten prullen omdat we niet de juiste tutter vonden, maar intussen hebben we de goede gevonden. Alleen moet je de hele voeding met de fles bewegen, anders valt hij in slaap. Maar dat is er graag bijgenomen ![]() Het grappige is dat ik vroeger eigenlijk heel veel slaap nodig had, maar nu heb ik precies energie te veel. Heb dan ook al veel tegen m'n voeten gekregen dat ik moet rusten. Ben vandaag samen met de moeder van Joren zelfs naar het werk gereden om mijn ventje eens te laten zien. Iedereen vind het een schatje ![]() De vragen die ik nog had heb ik vandaag nog in het ziekenhuis kunnen stellen. We moesten nog terug om eens te laten wegen. Dus momenteel lukt het nog wel. Ahja, op mijn website staan ook nog foto's. http://www.annabelle.be :) Als je zin moest hebben om eens af te komen laat maar weten hé (maar wel op tijd, dan weet ik dat ik moet opruimen )![]() |
| 04/12/2007 @ 11:10 Isabelle | Hey AB, Hoe gaat het? Alles ok met jullie? |
| 03/12/2007 @ 09:21 Isabelle | Hey AB'ke, Welkom terug thuis! Geniet maar van je kleine mannetje nu. Maar het lijkt precies goed te lukken daar hé, het is precies een braveke? Kan jij ook wat slapen? Om de hoeveel uur wordt hij wakker? 'k Heb trouwens nu "ontdekt" waar je precies woont, want er hangt een hele mooie "SENNE" aan het raam ![]() Als ik wat voor je kan doen, dan gil je maar hé ik zit niet ver ![]() Isabelle |
| 27/11/2007 @ 08:46 Isabelle | woehoe!!! En en en??? |
| 27/11/2007 @ 03:48 ABke ![]() | Hoi Isabelle, Ik denk dat het hier begonnen is... Ik laat je nog iets weten als het zover is en als het niet zover is dan laat ik ook nog wel iets weten ![]() |
| 26/11/2007 @ 21:23 Isabelle ![]() | Spannend hé ![]() Als ik anders nog iets voor je kan doen, of iets gaan halen, dan laat je 't ook maar weten hé ![]() |
| 26/11/2007 @ 15:58 Isabelle | Er is nog héél véél werk in mijn tuin, dus als je je verveelt mag je je daar altijd een beetje gaan amuseren hoor ![]() Hahahahahhaha Nee ma als je tegen woensdag nog niet bevallen bent, wil ik best nog eens proberen om af te spreken hoor. Zo is je woensdag toch al een beetje gevuld hé ![]() |
| 26/11/2007 @ 14:30 Isabelle | Hey AB'ke, Hier alles oké. Niks speciaals te vertellen eigenlijk. Wanneer moet jij nog eens naar de gyne? |
| 26/11/2007 @ 10:52 ABke ![]() | Hoi Isabelle, Ik ben er nog altijd! Hoe is 't daar? |
| 23/11/2007 @ 13:39 ABke ![]() | Hoi Isabelle, Hoe is het ginder? Hopelijk al een beetje genezen!? |
< vorige pagina | volgende pagina >

(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving
Ben wel benieuwd om hem eens te zien!
) dat kan ook natuurlijk hé.

En ik doe anders mij ogen wel toe