< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit omgeving lo-reninge(west-vlaanderen)

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's uit omgeving lo-reninge(west-vlaanderen)
18/10/2007 @ 13:52
trotse mama

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Els,

Bedankt voor de steun, zie er echt tegenop maar moet gebeuren hé. Was van plan om met mijn spataderen te gaan voor de winter maar dit zal nu ook uitgesteld worden.
Ja, heb hele mooie beentjes overgehouden aan mijn zwangerschappen.
Misschien na nieuwjaar want dat is ook zo'n deugddoende operatie, en ik wil er vanaf want benen worden altijd lelijker en lelijker.
Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 15:22
Joke

Hey !

Kathy, héél veel stertke en succes morgen, denk aan je ! Hopelijk valt het een beetje mee ... (heb dat ook ooit gehad zo'n curettage) Moet je voordien pilletjes nemen (opsteken) ?
Bij de KVLV dus ? Ik kreeg het aanbod, maar heb toch maar beslist het niet te doen (met twee spruiten en zwanger, vrees ervoor haha).
Misschien volgend jaar hé.

Hey Anje hihi ! Hier ook de weg gevonden dus !
Alles goed met jullie ? En de kids ? Geen zieken hopelijk ?

Els, wij wonen ook heel dicht bij elkaar dan ! 'k Ben daar jaren naar school geweest in Koekelare ! Waar woon je ergens ongeveer ?

Sophie, wawie, dat is al serieus aftellen !!! Hoe verloopt de zwangerschap totnogtoe ?!

Inge, ook geen lachertje wat je al allemaal hebt meegemaakt. Hopelijk heeft de toekomst nog veel positiefs voor jullie in't verschiet !
En als je wilt klets je toch gewoon lekker mee !

Zelf ben ik een aantal dagjes geveld geweest door (zwangerschaps?)migraine brr. Verschrikkelijk. Morgen nog een half dagje en alweer weekend ... hopelijk kan ik dit keer meer genieten van m'n gezinnetje.
En duimen voor een zonnetje natuurlijk ! Emma is vandaag naar't bos met de klas, benieuwd !

Veel liefs, Joke x

Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 13:07

Online Status Bekijk profiel
Hallo iedereen,

Heb weer miserie gehad met de computer allez met het internet,maar hier ben ik weer. Gisteren naar de gynaecoloog geweest en alles is in orde. Gelukkig maar. Mijn zoontje is 3 weken te vroeg geboren maar niets wijst erop dat het nu ook het geval zal zijn. Ik heb volgende week vrijdag examens en de gynaecoloog zei dat door de stress de weeën zouden kunnen beginnen. Maar zolang ze in de namiddag beginnen heb ik er geen problemen mee hoor, want ik denk dat ze plaatsgebrek heeft, stampen dat die kleine kan doen, amaai.

Kathy veel sterkte toegewenst en een vlot herstel natuurlijk.

Aan iedereen vele groetjes en k zal nu nog wat gaan studeren.

[Laatst gewijzigd door sophie - 19/10/2007 @ 13:08] - Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 15:10
Anje

Hallo

Kathy, hopelijk is alles goed gegaan en heb je daar niet teveel pijn van?

Joke, haha, ja ik kwam hier toevallig op terecht en zag dat je het ook al gevonden had...

Sophie, welk examen is dat dan als ik curieus mag zijn? Iets voorhet werk of zo?
Oh en die miserie met dat internet, ik zou er iets van krijgen. We hebben heel de zomer gesukkeld, de verbinding laten testen, de pc binnengedaan. Er was geen enkel probleem zeiden ze telkens. Dan een zoon van een vriend laten komen (die verslaafd is aan alles wat met computers te maken heeft) en die heeft het probleem in 1-2-3 gevonden en opgelost! Sindsdien gaat het perfect.

We hebben een druk weekend voor de boeg, zaterdag etentje van de motoclub (winterbarbecue) en zondag jaarmis voor mijn grootouders en met de familie gaan eten (in mijn geboortedorp Abele). Ik verlang er al naar. Alleen jammer dat ik weer tijd tekort zal hebben voor al het werk, maar ja, maandag ben ik thuis dus dat wordt dan maar poetsdagje he.
Prettig weekend allemaal!

Anje

Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 20:48

Hallo anje,

Ik ben in september gestart met de opleiding voor bachelor in de vroedkunde. En vrijdag heb ik examen psychologie en verpleegkunde deontologie. Dus ik zal hopelijk het hele weekend met mijn hoofd tussen de boeken zitten. En hopelijk mijn examen goed doen.

En Kathy hoe gaat het met je?

Vele groetjes

Link naar deze reactie
19/10/2007 @ 22:16

en kathy, alles goed verlopen? Joke, ik woon in de sterrestraat, dat is een verlengde van de dorpsstraat. En sophie nog veel sterkte met de zwangerschap, de laatste loodjes wegen soms het zwaarst hé.

Link naar deze reactie
21/10/2007 @ 08:45
trotse mama

Bedankt allemaal voor jullie meeleven.

Ik ben enorm misselijk geweest en moeten overgeven van de verdoving, gisteren de ganse dag veel krampen gehad.
Vandaag gaat het redelijk krampen wat minder, mijn maag is wat beter maar veel eten gaat er niet in.
Zal nog een dagje in de zetel worden denk ik.
Ben blij dat de kindjes bij mijn ouders zijn, ik mis ze wel hoor, vanavond komen ze terug naar huis.
Het slijmvlies was abnormaal en zal onderzocht worden, als ik op controle moet zal ik meer weten hierover.

Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 11:01
Joke

Goeiemorgen !

Vandaag geen schooltje, dus lekker ontspannen vanmorgen ... straks vertrekken we naar mcdonalds (kortrijk) en nieuwe plopfilm yoehoe!

Kathy, blij dat alles achter de rug. Hopelijk alles weer in orde nu en geen last meer?
Wanneer moet je terug op controle ?

Els, ja hoor, ik ken de Sterrestraat !
De wereld is toch klein hé ;..

Sophie, zo een druk beebje dus ! Heel veel succes vrijdag met het examen !!!! Lukte het een beetje om goed te studeren ? (chapeau hoor!)
Je bent vandaag net zo ver als toen ons Lisa'tje geboren werd hihi. (spontaan)

Anje, druk weekendje overleefd ?! En maandag alles mooi aan de kant gekregen ?!

Zo, we gaan hier alles klaarmaken si !

Veel liefs, Joke x

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 13:24
Anje

Hallo
ja hoor Joke, alles netjes aan de kant gekregen hihi. 't Weekend was ook tof. Heb er echt van genoten, vooral zondag met de "familiereünie". toch fijn om af en toe nog eens je neven en nichten te zien (we wonen allemaal verspreid over heel de provincie en zien mekaar anders nooit eigenlijk).

O de nieuwe plopfilm, zo leuk! Ik probeer dat in de herfstvakantie ook te doen hoor.

Kathy, gaat het al een beetje beter met je?

Wij zijn aan de eerste fles antibiotica voor de winter begonnen Elin heeft nu een angine. Ocharme de schat, ze moest 's nachts veel hoesten en weende dan van de pijn. Maar als ik vroeg waar doet het pijn, dan toonde ze haar arm... Toen ik haar keeltje aanwees deed ze haar mondje open en wees erin, daar mama. Dus gisteravond oma met haar naar de dokter gestuurd. Best dat we die oma's hebben he, voor opvang en zo.

Zo ga nu vlug verderwerken hoor
Anje

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 14:00
trotse mama

Hallo,

De misselijkheid is over!! Verschrikkelijk die verdoving.
Ben wel heel moe, ik moet in de namiddag altijd wat liggen of ik haal de avond niet, raar hé, ben anders altijd zo'n bezige bij.

Sophie, veel succes met de examens, inderdaad chapeau!

Anje, de winter is in aantocht hé, de verkoudheden kunnen weer beginnen, hier heeft robbe altijd last van valse kroep in oktober-november. Was eigenlijk over vorige week en nu begint die weer zo te blafhoesten. Zal nog eens terugmogen naar dokter vrees ik.

Els, alles goed daar?

Joke, hier is er ook al gepraat geweest over de plopfilm hoor, robbe zal die zeker niet willen missen. Binnen 5 weken moest ik op controle.

Ingetjee, alles goed, kom gerust mee praten hoor.

Vrijdag grootoudersfeest hier, ze zijn al druk aan het oefenen in de klas, "hey ga je mee naar de zee, en we dansen allemaal, en we maken veel kabaal", liedje van Thor als ik mij niet vergis.

Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
24/10/2007 @ 20:44

hallo

blij te horen dat het al wat beter gaat met je katja, alles prima bij ons, hebben hier wel met een lek gezeten in onze keuken dus gaan we zaterdagvoormiddag eens gaan neuzen voor de prijs van een nieuwe keuken, ik denk dat we eens naar de gamma gaan, hebben daar al goeie dingen van gehoord en de prijs valt nog mee.
Inderdaad Joke de wereld is klein hé, ik zit op een forum van westvlaamse mama's en heb zo een vriendin terug ontmoet waarmee ik nog in het middelbaar heb gezeten, zot hé hoe dat je mekaar terug kunt vinden. Is dit je echte naam of een nickname want mijn zus noemt ook Joke.
Vele groetjes iedereen en nog veel sterkte toegewenst aan de zwangere mama's.
Link naar deze reactie
25/10/2007 @ 14:45
trotse mama

hallo,

Begin weer fut te krijgen, heb al mijn ruiten binnen en buiten gekuisd!
Mijn ventje lacht hoor, als hij dit terug ziet dat ik weer in gang schiet dan ziet hij direkt dat ik mij heel super voel.
Zal jullie laten want de kleine spruit is juist wakker.
Volgende keer wat meer gebabbel.
Dada Kathy

Link naar deze reactie
03/11/2007 @ 13:26
trotse mama

Dag allemaal,

Het valt hier een beetje stil.
Alles goed met jullie?

Sophie, al aan het aftellen zeker, zie dat je uitgerekend bent voor 9 november.

Anje, hoe is het met de zieken, hier zijn ze er zo goed als door alleen nog wat hoesten nu en dan

Els, alles goed met je

Joke, nog last van je migraine?

De vakantie zit er alweer bijna op, robbe al volop aan het knippen in de speelgoedboekjes voor sint-maarten.

Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
03/11/2007 @ 14:33

alles goed hoor buiten wat hoestjes en snotneusjes die mijn man en mijn dochter hebben maar ja wat wil je met dit weer. Aïsha heeft hier ook al aangekruist wat ze wil hebben voor sint-maarten, heb een babypop van chou-chou en wat spullen van baby born kunnen kopen van een collega van mijn werk daar haar dochters er niet meer mee spelen dus denk wel dat ze zal tevreden zijn. Veel succes nog voor wie er moet bevallen.

Link naar deze reactie
05/11/2007 @ 21:55

Hallo iedereen,
Wat is het hier stil zeg, ik ben nog niet bevallen maar mag donderdag binnen voor een inductie, iemand ervaring mee.
Ik verlang al tegen dat ik mijn dochter in mijn armen kan nemen.
Vele groetjes van Sophie

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 09:06
Anje

Goeiemorgen
O, bij jullie komt sint-maarten? Ik heb dat als kind wel gekend maar die bracht geen speelgoed. HIer in het Brugse is de man totaal onbekend... Maar ze zitten natuurlijk wel al in de boekjes te kijken voor sinterklaas dan he.

Sophie, ik heb geen ervaring met een inductie. Voor Elin was de keizersnede wel gepland op 7 september, maar mevrouw wilde zich niet aan de plannen houden en is op 31 augustus zelf gekomen... (wel met keizersnede). Ik wens je een vlotte bevalling, en laat ons rap iets weten he!

De ziektekiempjes zijn min of meer verdwenen bij ons. Maar ja, nu is het weer school dus we zullen er rap weer aan zijn denk ik...

Dada
Anje

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 12:51
Joke

Hi !!!

Lang geleden !!! Was ook zoooo moe weer !
Zondag ook opeens kotsmisseijk ! (dan moet je al over de 12 weken zijn hahaha)
Dacht bibje al te hebben gevoeld, maar zal nog iets te vroeg zijn zeker ...
Ondertussen is iedereen (toch bijna) op de hoogte van het blije nieuws ! En meestal met positieve (maar heeeel verrassende) reacties, super !

Anje, ziektekiemen weg dus ! En Elintje niet meer ziek geweest na woensdag oef oef ...

Sophie, heb jij je examen al gehad ?! Ben benieuwd !!
En donderdag mag je dus binnen, spannend !!! Alvast héél veel succes hé meid !!!

Els, al druk aan de sintinkopen gestart ! Wij hebben ook sinterklaas en niet sintmaarten, dus ik heb nog eventjes. 't zijn hier allemaal poppen die de klok slaan, 'k zal er wel nog een stokje tussen steken hahaha.
En ja, Joke is mijn echte naam hoor !
snotneusjes al beter ?

Kathy, bij jullie ook sint-maarten ... ons meisjes kennen die ook niet, pas de sint in december hihi.
verder lekker genoten van de vakantie ?
En de ramen zijn hier gisteren ook allemaal gepoetst geweest ('s namiddags na het werk) amai, was doodop en kapot ! (en overal pijn haha) En dan nog grrr terug regen 's avonds.

Hier ook goed genoten van de vakantie en lang weekend, nog een vrijgezellenavondje gedaan (maar aamaaai, niets voor een zwangere hihi) en nu zaterdag trouwfeest aiai.

Lieve groetjes! Joke x

Link naar deze reactie
06/11/2007 @ 13:51
Anje

Hey Joke!
beebje al gevoeld? Dat kan hoor, bij Elin had ik haar ook al gevoeld aan 13 weken, en je bent daar ook al bijna he. Bij een tweede of volgende "herken" je het gevoel ook he. Geniet maar van die kriebeltjes voor het serieuze stampen worden

Ik heb over de middag voor Ralf spiderman-handschoenen gekocht, amai die zal content zijn! Hij droomt van spiderman!

Pfff vanavond weer rugschool, ik zie er eigenlijk wel een beetje tegenop. Voel me al niet zo goed (periode van de maand ) en dan nog al die oefeningen gaan doen. Maar ja, achteraf zal ik wel blij zijn dat ik doorgezet heb.

Tot later he
Anje

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 10:07
Joke@work

Hi!

Anje, en Ralf content zeker met de spidermanhandschoenen hihi ? zie z'n gezichtje al voor mij ...
Hoe was de rugschool ?
En oohh het kan dus !?! Nu ga ik er EXTRA op gaan letten, ZALIGGGGGGG !!!!
hihi, ben zoooo emo ...

een migraine-hebbende Joke x
(uitzonderlijk toch op woensdag moeten komen werken)
Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:13
Anje

Ja hoor, Ralf was blij. Had ze vanmorgen al aan toen hij nog in pyjama rondliep. .

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >