Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/10/2007 @ 20:44 | hallo blij te horen dat het al wat beter gaat met je katja, alles prima bij ons, hebben hier wel met een lek gezeten in onze keuken dus gaan we zaterdagvoormiddag eens gaan neuzen voor de prijs van een nieuwe keuken, ik denk dat we eens naar de gamma gaan, hebben daar al goeie dingen van gehoord en de prijs valt nog mee. Inderdaad Joke de wereld is klein hé, ik zit op een forum van westvlaamse mama's en heb zo een vriendin terug ontmoet waarmee ik nog in het middelbaar heb gezeten, zot hé hoe dat je mekaar terug kunt vinden. Is dit je echte naam of een nickname want mijn zus noemt ook Joke. Vele groetjes iedereen en nog veel sterkte toegewenst aan de zwangere mama's. |
| 07/11/2007 @ 10:07 Joke@work | Hi! Anje, en Ralf content zeker met de spidermanhandschoenen hihi ? zie z'n gezichtje al voor mij ... ![]() Hoe was de rugschool ? En oohh het kan dus !?! Nu ga ik er EXTRA op gaan letten, ZALIGGGGGGG !!!!hihi, ben zoooo emo ... een migraine-hebbende Joke x (uitzonderlijk toch op woensdag moeten komen werken) ![]() |
| 07/11/2007 @ 11:13 Anje ![]() | Ja hoor, Ralf was blij. Had ze vanmorgen al aan toen hij nog in pyjama rondliep. . |
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's uit omgeving lo-reninge(west-vlaanderen)

'k Ben daar jaren naar school geweest in Koekelare ! Waar woon je ergens ongeveer ?
Hopelijk heeft de toekomst nog veel positiefs voor jullie in't verschiet !
Heel veel succes vrijdag met het examen !!!! 

Nu ga ik er EXTRA op gaan letten, ZALIGGGGGGG !!!!