< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit omgeving lo-reninge(west-vlaanderen)

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's uit omgeving lo-reninge(west-vlaanderen)
04/12/2007 @ 11:28
Anje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames, het is hier zo stilletjes? Alles ok met jullie? Zijn er nog waar de sint vorig weekend gekomen is? Bij ons was het zaterdagochtend zo ver. Een werkbank voor Ralf en een keukentje voor Elin. Allebei dolgelukkig. Zondag mochten ze dan mee naar het feestje van mijn werk. Maar omdat Elin ziekjes was, niet lang kunnen blijven. Cadeautjes waren ook wat ontgoochelend... ze zien er nauwelijks naar. Maar ja, is natuurlijk ook veel op een korte tijd.
Gisteren dagje thuis moeten blijven om met Elin naar de dokter te gaan, ze had van 's morgens al 39,2° koorts. Weer een angine, dus weeral aan de antibiotica (en de winter moet nog beginnen - zucht)

Allé tot later
Anje

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 15:56
Anje

Hallo dames
we zijn eens gezellig thuisgebleven vandaag, papa moet huiswerk maken (volgt een vdab-cursus). Maar het is eigenlijk wel eens goed, werk is er altijd genoeg he. STraks gaan we wel nog eens tot bij mijn ouders..

Amai zeg, da's vroeg, om 5u45 koeien melken elke dag... Uitslapen zit er ook nooit in dan voor jullie. En als je dan nog ziek bent... Maar aan de andere kant, jullie hebben dan nooit last van files en zo om te gaan werken . Als kind vond ik het wel leuk om op de boerderij te helpen bij mijn tante en nonkel, maar het zou echt niets voor mij zijn om altijd te doen. (ben trouwens te bang van al die dieren hihi). Gelukkig dat er nog zoiets als een kinderboerderij bestaat, want mijn kinderen denken soms echt dat de melk in de fabriek gemaakt wordt...

Zo ga dan nog het broodje uithalen en dan vertrekken we

Anje

Link naar deze reactie
24/11/2007 @ 21:40
titi

Sophie,

Zeer toevallig ben ik op je profiel terecht gekomen en stond even versteld. Wat is dit lang geleden. Ik heb al vele malen aan jullie gedacht en had geen enkele gegevens om nog eens contact met jullie op te nemen. Je ziet maar wat jij er nu mee doet.
Via deze weg wil ik je een dikke proficiat wensen met je tweede bevalling.

vele grtjs

Titi

Link naar deze reactie
24/11/2007 @ 13:58
trotse mama

Dag iedereen,

Heb de uitslag van de curettage, was een cyste die opengesprongen was, vandaar vocht in de baarmoeder, en het abnormale slijmvlies zou een hormonaal probleem kunnen zijn, is de gynaecologe niet echt zeker van. Afwachten dus en op controle gaan, zou kunnen dat ik nog eens opnieuw een curettage moet hebben.

Joke, alles oké in je buikje? Rust maar heel goed uit hoor.

Sophie, alles goed met kleine Amy?

Anje, al wat beter met de nek en schouder? Mijn papa is al 3 keer geopereerd van een hernia, twee keer rug en één keer nek, en nog altijd last, weet er alles van

Els, zal eens rondvragen of er niemand kleertjes kan gebruiken.
Anders moet je eens op een tweedehandsbeurs van de gezinsbond staan, er wordt daar veel gekocht hoor.

Heb een serieuze verkoudheid vast, wat grieperig, overal pijn, kan 's morgens bijna niet uit mijn bed. En 't is hier iedere morgen vroeg dag, om 5u45 koetjes melken, elke dag, weegt soms wel eens door, anderzijds is het wel heel leuk hoor.

Allez de groetjes aan iedereen en tot hoors

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 12:31

hoi joke

is eindelijk wat warmer maar hier op de bureau is weeral eens koud, moet naar toilet gaan om me te warmen aan de chauffage. De kleertjes zijn vanaf maatje 56 tot en met maatje 92. En ik ga nu wat eten se.

groetjes
els

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 10:02
Joke

Goeiemorgen !

Els, 't is zeker koud brr ! Maar vandaag ietsje minder dan gisteren toch ... wel aan't motregenen blèh, heb daar zo'n hekel aan ! Gelukkig wel lekker gezellig binnen !
Harry potter dus een beetje tegengevallen oeps.
Groot gelijk, ze kan er maar van genieten van al dat speelgoed hihi ! Kindjes verwennen is zooo leuk ook hé !
Er staat hier ook al heel wat op de lijstjes (en klaar) haha.
Sinds gisteren leren ze van de sint en pieten op school, 't is wat te zeggen !!!
Ja, mijn zus zou anders wel meisjeskleren nog nodig hebben (shhttt, mag niemand nog weten het geslacht hihi), de verwachte bevallingsdatum is 28/01/08 ... zijn het alle leeftijden ?

Ga mij nog een tasje koffie nemen en dan iets gaan eten met een vriendin (eten moet ik toch hé)

Liefs, Joke x

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 22:51

hoi iedereen

hoe gaat het met jullie? Begint toch stilletjes aan koud te worden, onze stove doet hier goed dienst, soms een beetje te veel maar ja. Ik vond de dvd van harry potter niet echt schitterend, joke, vond de vorige beter maar blijkbaar komen er nog twee dus... Het einde van deze film was enorm raar, hoe zeggen ze dat, het scheed ut gelik een ond van zen stront, op zen westvlaams gezegd. Ja ze was zeker in wolken met al haar speelgoed, de papa zegt dat ze teveel heeft maar ze kan er maar plezier aan beleven zeg ik. Voor ik het vergeet, weten jullie niemand die hier kleertjes kan gebruiken voor een meisje, ik doe namelijk mijn dochter haar kleertjes weg, aan 1 euro, ik wil ze niet in een container gooien, zijn daarvoor nog te mooi en naar de kringloop wil ik ze ook niet doen, die verkopen ze toch door voor een paar euros. Allee kga dan gaan slapen se, slaapwel iedereen.

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 17:14
Joke

HI !

Els, hoe was de dvd van Harry Potter ?!
Waw, zoveel spulletjes zeg !!! Babyborn heeft ook heel leuke dingen ... Was nogal in de wolken zeker ?!

Kathy, ja ik werk in Veurne (in de Brugse steenweg) ! Maar momenteel dus thuis, hopelijk mag ik terug gaan na de volgende controle héhé.

Anje, hoe gaat het met de pijne nek en schouders ?!? Hopelijk idd van een slechte slaappositie !!!!
En super genoten van jullie dagje alleen dus

Vrijdagavond heb ik terug wat bloeding gehad, maar lichtjes. Toch weer meteen paniek hoor !!! Gelukkig nu niet meer ;..
Maar ik durf me noch roeren noch keren, wree ambetant ! (en brengt nogal wat wrevel thuis mee helaas) 't Is ook nog zo lang hé ...

Dit weekend de intrede van de sint gezien op tv (anders te zwaar voor mij haha) in Nederland en daarna in België, zo tof ! (ons Emma'tje wel nachtmerries aan overgehouden hihi)
En ook al een buggy gekocht op ebay aan goed prijsje (nieuw!).

Veel liefs en tot gauw !
Joke xxx

Link naar deze reactie
16/11/2007 @ 09:01
Anje

Hallo
ha nee Els, ik wist niet dat Bert failliet was. Maar ja, babyspulletjes heb ik niet meer nodig, jammer. Ik ben daar eigenlijk nog nooit binnengeweest, wel al vaak voor de etalage blijven plakken.
Werk jij in de rechtbank in Brugge misschien? Hihi dan zitten wij niet zo ver van elkaar, ik zit aan de dijver (naast het Groeningemuseum)

Ik ben vanmorgen opgestaan met enorme pijn aan mijn nek en schouder ik hoop maar dat het tijdelijk is en dat het niet mijn hernia's zijn die weer van zich laten horen. Mag er niet aan denken, want ik ben al van april tot augustus thuisgeweest voor mijn rug en nek. Hopelijk is het gewoon van slecht te liggen vannacht of zo.

Ons dagje thuis gisteren heeft eens deugd gedaan. Ik heb heel mijn achterstand met het papierwerk eens ingehaald. Na school zijn we de kindjes eens samen gaan halen, ik denk dat we dat nog nooit gedaan hadden. Alleen jammer dat ik vandaag wel weer moest komen werken, bijna iedereen maakt de brug hier, en ik zit hier eenzaam en alleen in het bureau. Maar ja, beneden zitten er ook nog een paar, dus we kunnen nog eens een babbeltje doen.

Allé tot later he
Anje

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 21:18
trotse mama

hallo,

Een hele dikke proficiat Sophie!!
Joke, ik begin maar fitnessen december-januari. In welke regio werk je eigenlijk? In Veurne misschien?
Verder groetjes aan iedereen. Kom wel nog eens langs met wat meer tijd.
Daag Kathy

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 21:02

een dikke proficiat sophie met je dochtertje, een hele mooie naam trouwens, is dan toch nog spontaan gekomen.
Sint-Maarten had een pop van chou-chou mee, een bedje van baby born, een maxi-cosi van baby born, een eetstoel van babyborn, een relax van babyborn dus het was de moeite, staat hier ondertussen al een beetje vol.
Trouwens wisten jullie al dat rene bert, de kinderwinkel in de katelijnestraat te brugge failliet is? Ze houden zaterdag verkoop van alles die ze nog staan hebben. Als personeel van de rechtbank krijgen wij 50 % en het publiek 40 % en het begint voor het publiek om 10.00 uur en wij mogen al om 9.30 binnen, ga eens uit curieusiteit gaan kijken, is vooral nog babyuitzet en kleertjes.
Kga me voor de tv zetten en mijne nieuwe dvd bekijken van harry potter, joehoe, zie dat graag hé. vele groetjes aan iedereen

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 14:30
Joke

Hi !!!

Sophie, dikke proficiat met de geboorte van je dochtertje en zusje AMY !!
Al een beetje gewoon aan het nieuwe ritme ?!
En ook bv dus, super !!!
Wiew, nog geslaagd voor het examen ook, wat een goed nieuws, toppie !

Anje, wow, vandaag jij en je ventje alleen thuis !! hihi, grappig ! (dat gebeurt hier ook nooit) GENIET er maar dubbel en dik van en laat jullie maar niet storen haha !
De groetjes thuis !

Els, iedereen genezen !
En sint-maarten moest dus een dagje vroeger langskomen hahaha ! Wat had hij mee ?
Waar gaat ze naar school trouwens ?

Kathy, al gaan fitnessen ?! (ja ik ken het daar, ga daar altijd tanken)
'k ga nog wachten tot 'na' want nu is het dus échte zwangerschapmigraine en door de voorgeschreven rust mag ik eigelijk niets doen ...
Kreeg zondagavond (en nacht) bloedingen, maandagmorgen naar de gyn: laagliggende placenta en scheurtje, dus nu rusten ... Moeilijk.
Hoewel, met die migraine is't niet zo enorm moeilijk héhé.

Dikke zoen en groetjes ! Joke x

[Laatst gewijzigd door Joke - 15/11/2007 @ 14:30] - Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 21:16
Anje

Sophie, proficiat met je ! Super, dan toch spontaan gekomen?! Trouwens, ik vind Amy een hele leuke naam! Hoe reageert grote broer? Niet te jaloers?
En ook geslaagd voor je examen, het kan niet op zeg!

Hier gaat alles zijn gewone gangetje, morgen eens gezellig een dagje thuis met mijn ventje en kindjes naar school. het is volgens mij eeuwen geleden dat wij nog een dag alleen met zijn tweetjes thuis geweest zijn.

Anje

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 21:04

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ik ben zaterdagmorgen bevallen van een dochter Amy.
Ze woog 3.250 kg en mat 48.5 cm.
Mijn water is gebroken om middennacht en om 5.45u was ze er al gelukkig want langer had ik het niet volgehouden denk ik.
Ik ben al thuis van gisteren en het valt mee al wilde ze niet slapen s'nachts hopelijk is het beter vandaag. De borstvoeding verloopt goed nu moet ze alleen maar groeien.

Nog goed nieuws het resultaat is binnen van mijn eerste examen en ik ben erdoor(joepie).

Hier is sint-maarten nog niet langsgeweest, het zou allemaal een beetje op elkaar vallen tjorven gaat nog niet naar school dus beseft toch nog niet zo goed wanneer die goedheilig man langskomt.

Vele groetjes van Sophie, Tjorven en Amy

Link naar deze reactie
10/11/2007 @ 21:04

hallo

iedereen is hier bijna genezen, de kleine heeft nog een beetje hoest maar de papa is er terug volledig door. We gaan nog wachten voor de keuken tot we onze verbouwingen beginnen en dan een deftige keuken kopen. Hier is sint-maarten al langs geweest, eingenlijk een dag te vroeg maar ja, de papa had haar cadeautjes weggestoken op zolder met het luik open en lap ze had het natuurlijk gezien en ze vroeg wat is dat, ja dan kon ik nie anders dan zeggen ah dat is van sint-maarten hé. Vrijdag op school was er een feestje voor sint-maarten en heb een dag verlof genomen was wel eens leuk. En Sofie hoe is het met "het bevallen", als ik een goeie raad mag geven niet te vlug laten inleiden, ik heb dat gedaan de dag dat ze uitgerekend was en heb nog redelijk afgezien, zou het geen tweede keer meer doen en wat op mijn tanden bijten maar ja van je eerste weet je dat niet goed hé. Alee veel succes toegewenst. Vele groetjes aan iedereen.

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 21:20
trotse mama

Hey Joke,

Ik ga fitnessen in veurne, naast de colruyt, ben nu even de naam kwijt hoe het noemt.
Wie weet kan een homeopaat je misschien helpen of misschien eens vragen in een natuurwinkel, de moerbei in veurne of in diksmuide is er ook eentje, denk in de generaal baron jacqueslaan.
Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
09/11/2007 @ 16:44
Joke@work

Hi !

sophie, duimen voor een goed resultaat !! Wanneer weet je de uitslag ?!?
Geniet nog super van je weekend (met bibje) en alvast héél veel succes maandag !!!

Kathy, thanks voor de tip ! Ik ben nog nooit (voor mezelf dan) bij een homeopaat geweest ... wel bij een neuroloog. (nog betablokkers genomen) Heb nog een verwijsbrief van de gyn voor de neuroloog.
Momenteel weer last van, maar niet in zo'n erge mate (oef) pff.
Zal typisch door die hormoontjes komen hé.
Ons 'chef' vandaag ook ingelicht !
Ik geniet er zooo enorm van ! (wel weer misselijk, komt pas laat op deze keer hahahaha)

Gaan fitnessen Kathy ? tof ! Waar ga je dan ?! Ik ging steppen in Odk en ben ook al naar de dynamic in diksmuide geweest (vorig jaar).

Morgen trouwfeest wiehoew en volgende week fulltime werkweekske.

Dikke knufs en fijn weekend !
Joke xxx
Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 14:05
trotse mama

Hallo,

Hier zijn de zieken weer volledig genezen.

Sophie, ik duim voor een goede afloop van je examens en hopelijk een vlotte bevalling. Ik ben ingeleid geweest van Robbe, tabletten opgestoken 's avonds en 's morgens nog 2 want was nog niets veranderd, dan begonnen de weeen, vliezen gebroken op de middag want er was geen vooruitgang, hele namiddag geraakt tot aan 5cm en dan heeft de gynecologe beslist om een keizersnede te doen om 23u!! omdat het te lang duurde, wat bleek, mijn bekken was te nauw! Straf hé, hij had een hele vochtblaas op zijn hoofdje door geklemd te zitten.
Bij Thimen dan sowiezo een keizersnede gehad.

Anje, goed geoefend op de rugschool? In de winter ga ik weer samen met een vriendin gaan fitnessen, zal nodig zijn want de kilootjes moeten nog drastisch naar beneden.

Els, en jullie goesting gevonden voor de nieuwe keuken?

Joke, bij jou dus ook zo als de ruitjes pas gekuist zijn dat het dan wel regent zeker. Ben je met je migraine al eens bij een homeopaat geweest? Ken er anders een hele goeie in De Panne, dr. Kerckaert, veel hulp van gehad toen robbe zo sukkelde met zijn luchtwegen.

Nog wat werkjes doen buiten want we gaan morgen naar de Jaarbeurs in Roeselare.
Groetjes Kathy

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:18

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ja ik heb me bedacht en zal nog een weekje wachten omme te laten inleiden. Moet maandag terug naar de gynaecoloog en zal dan wel zien.

Joke ja hoor ik heb examen afgelegd e weten het resultaat nog niet maar ik hoop natuurlijk het beste.

Groetjes aan iedereen

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:13
Anje

Ja hoor, Ralf was blij. Had ze vanmorgen al aan toen hij nog in pyjama rondliep. .

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]