< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Opel Vivaro of renault Traffic?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Opel Vivaro of renault Traffic?
05/04/2008 @ 09:15
danielle

Online Status
ook wij hebben voor een opel vivaro gekozen en zo als iemand al zei dat je zeker en vast moest kijken naar de kortingen die je krijgt, wij hebben onze auto gekocht op 4 feb en hebben bijna 8000 euro korting gekregen zonder overname van onze oude wagen dus die erbij gerekend kwam het ongeveer op 8500 euro. Onze wagen met alle accociares bijgerekend kwam op 30000 euro en dat mag je zeker tellen voor zo'n wagen maar we moeten wel wachten de verkoper zei tot half april maar de max leveringstermijn is 15 weken, wat ik ook nog wou zeggen is als je echt van plan bent om zo'n wagen te kopen zou je het beste doen tijdens het autosalon dan heb je nog extra kortingen van de banken enz.(met deze tip kom ik wel 2 maand te laat maar ik had er geen erg op gehad dat dit forum erbij stond SORRY)

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 13:45
balootje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo, misschien wat laat dat ik reageer, maar wil toch even ook iets kwijt. als je echt een superauto wil, ga dan voor hyundai satelite. qua afwerking en opties gewoon schitterend. als je dan ook nog eens de prijzen vergelijkt, dan ben je meteen verkocht. ondanks de negen zitplaatsen beschik je toch nog over een heel ruime koffer en dat is altijd mooi meegenomen.

laat je ons iets weten wat je beslist hebt?
groetjes

Link naar deze reactie
22/10/2007 @ 15:13

Online Status Bekijk profiel
Wij hebben een opel vivaro en zijn er zeer tevreden over.
hebben wel een verlengde en dat geeft dus veel kofferruimte.
hebben nu nog maar 2 kindjes maar zijn niet van plan hierbij te blijven dus zal die auto zeker nog heel hard van pas gaan komen.

groetjes

Link naar deze reactie
18/10/2007 @ 06:25
Karen

Online Status Stuur bericht
opel vivaro
met onze opel vivaro nog niks dan last gehad: eerst de versnellingsbak defect(is nu 4j oud), twee weken daarna de mazoutpomp defect....
verschrikkelijk !

ik weet dat wij waarschijnlijk Ford kiezen in de toekomst ...

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 17:49
Leen

Die Vivaro en Traffic zijn een coproductie, dus buiten enkele kleine verschilletjes zijn dit dezelfde auto's. 'k Zou zeggen: laat je vooral leiden door de kortingen die je evt zou krijgen, de leveringstermijn, beschikbare kleuren/interieurbekleding etc...

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 15:48
heidi

Wij hebben een Opel Vivaro en zijn er super content van. We hebben wel lengte 2 gekozen omwille van de grote kofferruimte. Als we met onze bende een daguitstapje maken lijkt het wel een halve volksverhuis een grote koffer was dus een must.We kunnen er perfect alle kinderstoelen in kwijt en ook de groten hebben plaats genoeg.

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 11:31
kernunos

Online Status
Opel Vivaro of renault Traffic?
We zoeken een auto met 8 zitplaatsen in totaal.
Heeft iemand ervaring met een van deze 2 auto's?
Laat het ons weten zodat we de juiste keuze kunnen maken

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]