< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??
17/10/2007 @ 21:59
*anne*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Cindy,

Ik zou in Leuven willen bevallen, in gasthuisberg. Ik ben afkomstig van die kanten en is het dichtste bij voor familie en vrienden.
Heb je zin om je bij te voegen bij hetzelfde topic maar onder 'zwangerschap'. Daar heb ik al verschillende reacties gekregen.

Misschien tot daar?
Groetjes, Anne

Link naar deze reactie
15/10/2007 @ 17:58
cindy

Hallo,

Ik woon in Messelbroek sinds 2 jaar. Daarvoor woonde ik in Kaggevinne bij Diest (toen, samen met men ouders).
Ik ben dit jaar op 1 januari bevallen van een dochtertje Amber. Ondertussen is nummertje 2 van harte welkom!
Weet je al waar je zou gaan bevallen? Ikzelf ben in Diest bevallen, ik had Dr. Thijs als gyneacologe, een pracht van een vrouw! Maar doordat ik op een feestdag ben bevallen, had ik de gyneacoloog van wacht, Dr. Deschilder. Ook wel een hele goeie hoor!
En de verpleegsters zijn er echt fantastisch, je wordt er echt in de watten gelegd!
Ik wens je heel veel succes met je zwangerschap en hoop dat ik dit snel ook weer mag zijn! Geniet ervan!

Groetjes

Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 15:00
*anne*

Hoi,
Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen in de omgeving die net zwanger zijn, al wat langer zwanger zijn of aant proberen zijn om zwanger te worden. Ikzelf woon in Scherpenheuvel.
Hopelijk vind ik hier wat streekgenootjes.

Vele groetjes, Anne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]