volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/10/2007 @ 15:07 Leen | Hoi anne, Ik ben al iets langer zwanger als jij (ga morgen aan mijn 15de week beginnen), maar het is ook mijn eerste kindje en ik woon in Laakdal (Klein-Vorst) en das ni zo ver van Scherpenheuvel hé! Alles goed met de zwangerschap? Ik ben de eerste 3 maanden wel veel mottig geweest, maar heb nooit moeten overgeven. Maar das nu ongeveer over, nu ist de buik da aan groeien is, met kleine beetjes toch! Leen x |
| 14/10/2007 @ 23:39 Leen | Hallo! Ik had eigenlijk van int begin al kwaaltjes... Al van voor ik het wist, was ik mottig en draaierig... En daarna kwamen de pijnlijke borsten, puistjes in mijn gezicht en nog meer mottig zijn, maar ik heb nooit moeten overgeven. Nu is dat gelukkig allemaal aant minderen... En Anne, inderdaad, ik ben al wat geruster nu! ! In het begin keek ik ook altijd eerst eens in mijn slipje als ik naart wc ging, kon het gewoon niet geloven dat ik echt zwanger was! We hebben het wel redelijk vroeg verteld tegen iedereen (op 4 weken al) maar ik heb tot 13 weken toch wel schrik gehad. Nu is dat beter, omdat je het buikje ziet komen hé! Als je weet dat ik zwanger ben, zie je het wel, maar degenen die het niet weten kunnen gewoon denken dat ik een buikje heb, en e beetje ben bijgekomen, ben zo al niet zo slank, dus ja... Als ze de zwangerschapskledij (gewone broeken spannen te hard!) niet herkennen hebben ze niks door! Watervrouw, ik hoop dat alles in orde komt!! Rust maar goed!! En ik hoop dan ook dat je wel kortbij kan bevallen, Luik zou ik zelf precies niet zo tof vinden... Maar ja, als alles maar goed gaat met de baby hé! Veel sterkte in ieder geval! Xanthe, ik ga ook in Diest bevallen, mijn gyn is Deschilder, dus de keuze was snel gemaakt! Een vriendin van mij is daar ook bevallen en die vond dat ze daar goed behandeld werd, zal misschien van de verpleegsters afhangen??? Als ons kindje goed ligt, weten wij op maandag 22 oktober het geslacht, wel spannend hoor! Leen x |
| 15/10/2007 @ 16:36 Xanthe ![]() | @ Anne: Nog even een vraagje, hoe plaats je een foto onder je naam? -x- Xanthe |
| 15/10/2007 @ 17:39 Leen | Hallo iedereen! @Anne: ik had 2 boekjes gekocht, eentje voor 'OMA' en eentje voor 'OPA' met spreukjes en verhaaltjes in (in de babywinkel gevonden). Mooi ingepakt en afgegeven, hunne frank is direct gevallen. Dit hebben we wel alleen bij mijn ouders gedaan, omdat het het eerste kleinkindje is, aan heel mijn kant van de familie trouwens. Aan Geert zijn ouders hebben we het gewoon verteld, daar is het het 6de kleinkind al. De meter en peter hebben we een slabbetje gegeven, waarop stond: Wil jij mijn meter zijn? (of peter natuurlijk), deze had ik ook in de babywinkel zien hangen. Wij hebben het ook al redelijk vroeg verteld, op 4 weken, dacht eerst te wachten op de eerste echo (op 8 weken) maar dat is dus niet gelukt! Wel leuk dat er nog steeds mama's (in spe) bijkomen! Leen x |
| 16/10/2007 @ 13:45 Annelies Nolmans | Hoi, Hier nog iemand van Aarschot. Ben ondertussen al 26 weken zwanger, wij mogen ons eerste kleintje normaal verwachten rond 21 januari. (een meisje, hoera!) Het heeft een tijdje geduurd vooraleer we zwanger waren (11 maanden), maar ik heb nu wel een droomzwangerschap. Niet misselijk geweest, tot nu toe 6 kg bijgekomen op 6 maanden, ik voel me goed. En ons kleine meisje laat zich al goed voelen! Op 20/07/2007 zijn we getrouwd, toen zag je van mijn buikje nog ni veel, maar nu wel hoor. Ben er zo trots op! ![]() Mijn gyneacoloog is Dr.Thys, zeer goeie gyn, bij iedere afspraak mogen wij ons schatje bewonderen via een echo. Bevallen ga ik in Diest. Aan iedereen een fijne zwangerschap gewenst, en aan Watervrouw veel sterkte! Groetjes. ![]() |
volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

! In het begin keek ik ook altijd eerst eens in mijn slipje als ik naart wc ging, kon het gewoon niet geloven dat ik echt zwanger was! We hebben het wel redelijk vroeg verteld tegen iedereen (op 4 weken al) maar ik heb tot 13 weken toch wel schrik gehad. Nu is dat beter, omdat je het buikje ziet komen hé! Als je weet dat ik zwanger ben, zie je het wel, maar degenen die het niet weten kunnen gewoon denken dat ik een buikje heb, en e beetje ben bijgekomen, ben zo al niet zo slank, dus ja... Als ze de zwangerschapskledij (gewone broeken spannen te hard!) niet herkennen hebben ze niks door!

. Mijn vriend is nu al aant vragen vanaf wanneer ze het geslacht kunnen zien. Niet dat hij een voorkeur heeft, maar gewoon erg benieuwd
te zien, aangezien niemand het verwacht had. Maar eens ze het door hadden, waren ze allemaal reuze blij voor ons.
.
Hopelijk gaat het snel weer over.