Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/10/2007 @ 09:15 elke | Hallo iedereen, Ik ben van Testelt, ik ben vandaag 14 weken zwanger. Ik ben uitgerekend tegen 25 april. Het is ons eerste kindje. Ik heb niet echt veel last gehad van misselijkheid ed, eigenlijk maar 1weekje doodziek geweest. Ik ga naar dr De Schilder, in wil dan ook bevallen in Diest. Waar ik nu vooral last van heb is vermoeidheid. Mijn hart slaat veel sneller ( wat nl is), en dat wordt zo vermoeiend. En andere momenten heb ik het gevoel of ik de wereld aankan. Eigenlijk heel raar wat zwangerschap met je lichaam doet... Iedereen nog veel succes, met jullie ![]() ![]() |
| 25/10/2007 @ 20:28 titte ![]() | Hey anne, ik zit nu ook al thuis van ongeveer mijn zevende week zwangerschap, ik mag niet meer gaan werken van de arbeidsgeneesheer omdat ik bloedingen heb gehad op het werk en het risico was te groot omdat ik toch wel zwaar werk doe. Dus ik ben mij ook al aan het bezighouden met de doopsuiker en de geboortekaartjes, je moet een op http://www.bolleboosje.be kijken, daar vind je alles voor de zelfvullers en kan je ook online bestellen, ik ga waarschijnlijk gaan voor de eendjes in créme en pistache in een plastic bol gevuld met kleine smarties. ook moet je eens kijken op http://www.ildespresents.be daar heb je ongeveer dezelfde dingen maar ietsje goedkoper. ik hoop dat je er iets aan hebt, dan kan je je een beetje bezighouden want als je zo thuis zit dan duren de dagen lang hé. Groetjes van Titte ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

!