goeiemorge mama's!
alles oke ginder?
hier wel hoor, alleen beetje baaldag, vandaag en gisteren
krijg overal commentaar dat ik teveel bijkom of het klassieke 'amai daar zitten der zeker twee in!'

haha vrolijk blijven meelachen
heb echt het gevoel hard in de gaten gehouden te worden, precies of je bent zwanger en iedereen mag commentaar geven op hoe je eruit ziet...
is het zo abnormaal dat je voor een trouw over 3 weken niet meer in een gewone kleding winkel gaat, maar wel in een zwangerschapswinkel? lijkt me toch niet zo abnormaal he?
maar nee de commentaar die je dan krijgt is: amai is die al zoveel bijgekomen dan, dat ze niet meer in gewone kleren geraakt?
hallo, dan ben ik bijna 5 maand
voel me dus extreem dik opt moment, en heel abnormaal en een dikke aangespoelde walvis, die ge kunt trug int water rollen
ZUCHT
sorry voor mijn gezaag
het strafste is dan nog, dat ik maar 1kilo ben bijgekomen en dervoor 4 ben afgevallen en dus nog steeds 3kilo onder mijn startgewicht zit, maar blijkbaar ben ik serieus dikker geworden, vooral in hun kopke dan waarschijnlijk...
bah stomme mensen

maar goed nieuws:
17juni laat ik een 3D echo doen!! en dan gaan we het geslacht weten (anders mogen we een keertje gratis terug)
op 10 juli magk naar leuven voor echo, maar als hij/zij dan niet goed ligt, dan moetk nog eens twee maanden wachten...
en op 13 juli gaan we twee weken op reis, dus zou het graag voor dan weten!!
langs de ene kant wil ik een

omdat er zoveel schattige lieve mooie spulletjes zijn
maar langs de andere kant

kan je voor een jongetje lekker stoere dingen kopen... en is een jongen eerst interessanter, dan heeft zusje een grote broer (veel fantasie

)
Willen jullie het geslacht weten? en lichte voorkeuren ergens?