volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 00:18![]() | Ik voel ons kindje nog niet bewegen, ik ben net 16 weken zwanger. Onze huisarts zei dat je bij een eerste kindje het meestal pas voelt bewegen rond 20 weken. |
07/07/2008 @ 21:45 ![]() | Lcke: had je je kindje een maand bijna niet meer gevoeld?? Leuk dat alles goed gaat!! xx |
06/07/2008 @ 23:47 ![]() | ben gaan zien naar de fotokes!! mooi zeg!! waar ben je bevallen Anne?? Alles goed verlopen? groetjes |
| 06/07/2008 @ 19:07 *anne* ![]() | Hey! Ik heb wat fotokes op mijn profiel gezet van ons prinsesje. Wie zin heeft kan altijd eens een kijkje gaan nemen. Groetjes |
volgende pagina >
[Reageer]

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

.Wel gemakkelijk om eens iets te plannen, als je weet wanneer je melk moet geven! 

. De vroedvrouw en die van kind en gezin zeggen dat ze wat voor is op haar leeftijd. Ze is namelijk heel alert. Overdag is ze redelijk veel wakker. En 's nachts gunt ze ons een goede nachtrust. Rond 23u a 23u30 krijgt ze haar laatste voeding en dan slaapt ze tot ongeveer 6u30. Super hé!
en die doen dus enorm pijn. Ook is het zo dat ze aan de linkerkant beter drinkt dan rechts. Aan de rechterkant heb ik ook niet genoeg melk. Dus voorlopig probeer ik die borst extra te stimuleren met af te kolven. Maar weet niet of dit resultaat gaat hebben. Als er tegen volgende week niet meer melkproductie is aan de rechterkant dan zal ik enkel borstvoeding kunnen geven met links. Ik hoop ook dat mijn kloven snel zullen genezen.