Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/04/2008 @ 08:30 Els | Hey allemaal, Ik ben Els, 27 jaar en woon samen met mijn vriend in Rillaar sinds oktober 2007. Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil in de hoop zwanger te worden, maar het kwam maar niet... We waren net van plan om een afspraak te maken in het ziekenhuis om te zien wat er mis was tot mijn regels opeens uitbleven. Woensdag dan maar de zoveelste zwangerschapstest gedaan zonder al te veel verwachtingen; tot mijn grote verbazing was deze positief! Ik heb dan direct een afspraak gemaakt bij de huisarts ter bevestiging, gisteren daar langs geweest en maandag weet ik het definitieve resultaat. Spannend!! Ik heb wel veel tekenen van zwangerschap: veel plassen, buikpijn, last van constipatie, gezwollen borsten en gevoelige tepels, last van vermoeidheid... Duimen jullie mee? |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

), maar met borstvoeding te geven zullen die laatste kilo's er ook wel snel af zijn!
. Ben zaterdag met haar naar het hondenkapsalon geweest voor een grondige was- en borstelbeurt. Nu is ze terug helemaal proper en fris voor de komst van ons beebje
!
...
.Benieuwd wat er allemaal gaat gezegd worden.
.