Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
22/04/2008 @ 14:59![]() | bannertest |
| 22/04/2008 @ 14:51 | Hey allemaal, Ik heb gewoon gebeld naar de dienst gynaecologie in gasthuisberg en daar een afspraak laten vastleggen, ze hebben mij niet gezegd bij wie dat zou zijn... Nu onze huisarts zei mij dat als ik naar gasthuisberg zou gaan, ik zou opgevolgd worden door assistenten, dus ik heb daar verder ook niet echt bij stilgestaan.. Afin we zien wel waar we terechtkomen, mijn partner gaat mee dus dan voel ik mij sowieso meer op mijn gemak. 26 mei mogen we langsgaan, ik kijk er nu al naar uit! Ik zou uitgerekend zijn voor 8 december, maar de huisarts zei dat die datum nog kon veranderen aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb (soms 40 dagen, soms 14 dagen, soms nog iets anders...), bij de eerste echo zullen we daar een beter zicht op hebben. Ik heb al zo'n banner aangemaakt en ook aangevinkt om die te gebruiken op het forum maar hij verschijnt blijkbaar niet in mijn postjes... Wanneer hebben jullie trouwens aan de rest van de wereld laten weten dat jullie zwanger waren en hoe? Ik denk dat ik het ga vertellen aan mijn en Koen zijn ouders met moederdag ahv een gedichtje ofzo en aan iedereen anders pas na de eerste echo (als ik zo lang kan wachten ) |
| 21/04/2008 @ 15:11 Els | Wat leuk al die reacties hier! Voel me hier meteen welkom zo. Ik ben officieel zwanger, het bloedonderzoek was positief. Ik was wel al redelijk zeker, maar toch, de officiele bevesting doet toch deugd :) Ik heb al dadelijk een afspraak vastgelegd voor de eerste echo op 12 weken. Ik ga naar gasthuisberg voor de opvolging van mijn zwangerschap en dan de bevalling natuurlijk. De tussentijdse controles ga ik waarschijnlijk wel bij de huisarts laten doen, dat zien we nog wel. Waar gaan jullie voor je controles en wanneer hebben jullie een eerste echo gekregen? |
| 19/04/2008 @ 22:38 | Bedankt voor je welkomstberichtje. Ook een hele dikke proficiat met je zoontje, je zal wel trots zijn! Ik laat maandag zeker nog iets weten! |
| 19/04/2008 @ 12:00 Leen Wolput ![]() | Hallo! Els, welkom in ons 'clubje' en natuurlijk duimen we mee!!! De signalen klinken alvast veelbelovend!!! Leen x |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

en ?
, dus zowel ik als de gyn is heel benieuwd hoe ons meisje er zal uitzien. Afwachten tot de bevalling nu.